Yaşıl çay haqqında bilmədiklərimiz

Yaşıl çay Camellia sinensis yarpaqlarından əldə edilən çaydır.Eyni bitkidən əldə edilən qara çay üçün yarpaqlar yavaş-yavaş qurudulur, yaşıl çayın isə yarpaqları toplanır-toplanmaz qovrularaq tez qurudulması həyata keçirilir.
Hər iki çayda da kafein vardır,amma yaşıl çaydakı kafein miqdarı daha azdır.Hər iki çayda da antioksidan maddələr vardır,amma yaşıl çay daha az işləmdən kecdiyi üçün onda antioksidan miqdarı da çoxdur.
Faydaları:....

Xərçəngə tutulma riskini azaldır.

Yemək borusu xərçəngini kişilərdə 57%,qadınlarda 60% qarşısını alır.

Düzənli içilərsə,prostat xərçəngini 3 qat azaldır.

Antioksidansır.

Xolestrolu aşağı salır.

Qan şəkərini düzənləyir.

Bakteriyaları öldürür.

Qrip virusunu öldürür.

Ağız qoxusunun qarşısını alır.

Stresi azaldır.

Yaşılçay allergiyayada xeyri var- qaşıtnı,şişkinliyə qarşı
Hər-hansı bir yara, çapıx yerlərinə pamiqa tökülmüş yaşılçay sürtdükdə yaxşı nəticə almaq olur.
Təzyiqi normada saxlayır, Hər gün bir qayda olaraq yaşılçay içən insanlarda içməyən insanlara baxanda təzyiq dəyişkənliyi çox az olur.
Yaddaşı artırır. hər gün yaşılçay içən insanların beyni, zehni daha qüvvətli və təmiz işləyir.
Yorğunluq və yuxulama halını ortadan qaldırır.
Arıqlamağa da çox kömək edir.
Diş çürüməsinin qarşısını alır.
Yaşlanmanı gecikdirir.
 

5 şərh

umud600
Qara çay dəmləndikdən bir saat sonra öz keyfiyyətini itirməyə başlayır ki, bu da insan orqanizmində fəsadlar yaradır. Yaşıl çayda isə bu təhlükə yoxdur. Yaşıl çay istifadə həmçinin gec susamaya səbəb olur, sidikqovuculq xüsusiyyətinə malikdir.
Aysel218
tesekkur elavelerin ucun
Shabnam_Ilham
Ən xoşladığım çaydır və mən demək olar ki nadir hallarda qara çay içirəm o da qonaqlıqlarda və s.) 1 ildən artıqdır ki, yaşıl çay içirəm və həqiqətən də çox faydalıdır. Bir də onu qeyd edim ki, komputerlə çox məşğul olanlara daha çox məsləhətlidir yaşıl çay… orqanizm daxilindəki şüanı məhv etmə qabiliyyəti də var :)
Renka

BILIRDIM KI XEYIRLIDIR AMMA BU QEDER DE BILMEZDIM BUNDAN SONRA HER GUN YAWIL CAY ICECEM:)))

Aysel218
evvel evvel dadi birteher gelir adama ,amma oyresennen sonra her gun icirsen