Nəqliyyat və rabitə sahəsində təşkilatlar

Beynəlxalq Telekommunikasiyalar üzrə Ittifaq – BTI –(International Telecommunication Union - ITU) – 1994-cü ildə teleqraf, telefon, radio, radioverilişlərinin bey­nəlxalq əmək­daşlığı sahəsində elektrorabitənin səmərəli isti­fadə edilməsi məqsədilə 1965-ci ildə əsası qoyulan Beynəlxalq elektrorabitə ittifaqının yenidən qurulması ilə əlaqədar ola­raq yaradılmışdır.
BTI- nin əsas məqsədi:
-telekommunikasiyanın bütün növlərindən istifadə olun­ma sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığı dəstəkləmək və geniş­ləndirmək;
-telekommunikasiya və rabitə sahəsində inkişaf et­məkdə olan ölkələrə köməklik göstərmək;
-texniki vasitələrin və onların optimal istifadə olunma­sının inkişaf etdirilməsinə köməklik göstərmək.
189 ölkə BTI-nin üzvüdür. Həmçinin telekom­munikasiya avadanlıqları, texniki vasitələri işləyib hazırlay­anlar, hesablama texnikasının proqram təminatı işçiləri, bölmə operatorları, standart və maliyyə üzrə regional or­qanlar da BTI- nin üzvü sayılırlar.
BTI-nin elektrorabitə üzrə Ümumdünya sərgiləri və Beynəlxalq konfranslar təşkil edir və həyata keçirir. 1994-cü ildə BTI-nin telekommu­nika­siyanın inkişafı üzrə Buenos-Ayresdə (Argentina) təşkil etdiyi Konfrans bütün ölkələrin işgü­zar əməkdaşlarının telekommunikasiya sahə­sində tələb­lərinə cavab verən qlobal strategiyanın işlənib ha­zırlanmasına istiqamətlənmişdir.
XX əsrin son onilliyində BTI-nin geniş iştirak et­diyi, həmçinin gələcək nəsillər üçün şəbəkəli hesablama vasi­tələrinin, radiotelefonların, radio və televiziya verilişləri üçün sürətli xəyalagəlməz kommunikasiya sistemi müəyyən dərə­cədə art­mışdır. Bununla belə həmin vaxtda gəmilərin hərəkə­tində, qlobal yaxınlaşma sistemlərində, ətraf mühitdə moni­torinq keçirilməsi, kosmos tədqiqinin dərinləşməsi və s. radio dövlət xidmətinin sayının artması üçün ən vacib texnologiya hesab edildi.
Ümumdünya Poçt Ittifaqı – ÜPI (Universal Po­stal Union - UPU) – 1874-cü ildə təşkil edilmişdir. 1947-ci ildən ÜPI- BMT-nin ixtisaslaşmış müəssisəsi adlanır. ÜPI-yə 189 dövlət daxildir.
Əsas orqanları:
1.Konqres;
2.Inzibati konfrans;
3.Icraedici Şura;
4.Poçtların öyrənilməsi üzrə məsləhət komissiyası;
5.Beynəlxalq büro.
Ittifaqın yerləşdiyi yer – Bern (Isveçrə).
Təşkilatın məqsədi poçt xidməti işinin səmərəliliyini yüksəltmək üçün ölkələrin əməkdaşlığının təmin edilməsi və bu sahədə inkişaf etməkdə olan dövlətlərə texniki xidmət gö­stər­məkdir. Hazırda vizasız səyahət edən beynəlxalq məktublar heç bir maneə olmadan dövlət sərhədini keçir. Bu  1874-cü ildə təş­kil edilən Ümumdünya Poçt Ittifaqının hesa­bına olmuşdur. ÜPI yaranana qədər xaricə göndərilən müxbir məktubları ancaq öz dövlətinin sərhədinə qədər çat­dırılırdı. Sonrakı xidmətlər üçün məktubu alan ödəyirdi. Məktubun tranziti bir neçə  ölkənin ərazisindən  keçdiyi halda çətinliklər  baş   verirdi. Burada müxtəlif poçt tarifləri, müxtə­lif qaydalar və müxtəlif pul sistemi var idi.
Hazırda ÜPI–yə demək olar ki, dünyanın bütün ölkələri üzvdür və hər bir üzvün marka ilə məktubu hər hansı bir başqa ölkəyə əlavə ödənişsiz yəni pulsuz daşınır. Pulu ancaq məktubu göndərən ölkə alacaq.
ÜPI beynəlxalq texniki əməkdaşlıq çərçivəsində poçt işi sahəsində bütün texniki xidmətlər (kadr hazırlığı da­xil olmaqla)
göstərilir, keyfiyyətə nəzarət edilir, texniki, iqti­sadi, istehsal problemlərini öyrənir (poçt və bazar, sürətli poçtun inkişafı, xidmətin istehsalı və keyfiyyəti, menecment və idarəetmə, poçt işi sahəsində texniki əməkdaşlıq məsələləri və s.). Poçt işi sahəsində texniki əməkdaşlığın göstərilməsi poçt xidmətinin inkişaf etməsinə səbəb olur və onu rəqabəte­dici edir.
Kadrların hazırlanması, təqaüdlərin ödənilməsi, həmçi­nin müxtəlif avadanlıqların verilməsi ilə əlaqədar ekspertlərin və müştərilərin bilavasitə təqdimatı ilə həyata keçirilir.
Fasiləsiz beynəlxalq poçt əlaqəsi müxbir məktublarının qlobal poçt şöbələri vasitəsilə göndərilməsi qaydalarının bi­lavasitə ixtisar olunmasını təmin edir  (göndər­mələrinin emal edilməsi ilə ildə 670 min poçt şöbəsi məşğul olur). Poçt xidmətlərinə maliyyə vəsaitləri əlavə olunur (poçt gön­dərmələri, pul çeklərinin ödənilməsi, əmanət kassalarının xidməti). 1989-cu ildə Vaşinqton Konqresində qəbul edilən ümumi hərəkət proqramı poçt xidmətlərinin rəqabət etmək qabiliyyətini saxlamaq üzrə onun üzv olan bütün dövlətləri öz güclərini artırmağa çağırdı. Bu istehsal və ticarət siyasəti sahəsində bazarın öyrənilməsi, xidmətin keyfiyyəti, inzibati muxtariyyət və kadr siyasəti kimi tədbirləri özündə əks etdi­rir. Konqres həmçinin «Beynəlxalq poçt xidmətinin keyfiyyə­tinin yüksəldilməsi, yenidən qurulması və təmin edilməsi üzrə daimi layihə» Bəyannaməsi haqqında qərar qəbul etdi.
Poçt markalarının buraxılması və satışı ÜPI–nin üzvü olan hər bir dövlətin daxili işidir. Lakin filateliyanın mədəni, tarixi və bədii əhəmiyyətini başa düşmək lazımdır. 1989-cu ildə Vaşinqton Konqresi buna bənzər «Filateliya kodeksi ölkənin və ÜPI –nin üzvlərinin vicdanıdır» adlı bir qərar qəbul etmişdir. Burada poçt markalarında yerləşdi­rilən şəkillərin seçilməsi prinsipinə uyğun olması nəzərdə tu­tulurdu. ÜPI Birləşmiş Millətlər sistemində olan orqan və təşkilatları ilə sıx əməkdaşlıq şəraitində işləyir. ÜPI onun üzvü olan bütün dövlətlərə qarşılıqlı əlaqələrin yara­dılması və spesifik problemləri həll etmək üçün qitə, region və regionlardan üstün səviyyədə dar çərçivədə poçt ittifaqla­rının yaradılmasına icazə verir. ÜPI- bu ittifaqları bir-birinə nəzarət kimi təqdim edir.
Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatı –ICAO (Interna­tional Civil Aviation Organization - ICAO) 1944-cü ildə Çikaqo şəhərində keçirilən beynəlxalq konfransda yara­dılmış və 52 ölkənin imzası ilə – ICAO üzrə Bəyan­namə qəbul edilmişdir. BMAT- ın Rusiya da daxil olmaqla 190-dan çox üzvü vardır. 1952-ci ildən BMT-nin ix­tisaslaşmış müəssisəsi olması haqqında statusa malikdir.
Mənzil-qərargahı Monrealda (Kanada) yerləşir.
BMAT -ın əsas məqsədləri:

  • beynəlxalq hava xətlərində uçuşun təşlükəsizliyinin tə­min edilməsi;
  • beynəlxalq hava gəmiçiliyi prinsiplərinin işlənib hazır­lanması;
  • beynəlxalq aeroportların, hava xətlərinin beynəlxalq nəqliyyatının inkişafına köməklik göstərilməsi;
  • dünya miqyasında dünya xalqlarının və ölkələrinin müntəzəm, etibarlı və iqtisadi baxımdan səmərəli hava daşı­malarına olan tələbinin ödənilməsi;
  • beynəlxalq hava daşımalarında normal qaydalara gömrük,
  • gömrük, sanitar və miqrasiya qaydalarının yığcam təş­kili;
  • beynəlxalq mülki aviasiya problemlərinin öyrənilməsi, onun üçün beynəlxalq norma və qaydaların müəyyən edil­məsi;
  • beynəlxalq hava bəyannaməsi layihəsinin hazırlan­ması.

BMAT - ın fəaliyyətinin əsas istiqamətləri:

  • beynəlxalq hava daşımalarının asanlaşdırılması üzrə uçuşun təhlükəsizliyinin, fasiləsizliyinin və səmərəliliyinin təmin edilməsi üçün beynəlxalq standartlar, təkliflər və təc­rübi tədbirlərin işlənib hazırlanması;
  • bütün dünyada istifadə edilən uçuş qaydaları (Vizual uçuş qaydaları və cihazlarda uçuş qaydaları) və həmçinin hava uçuşları kartlarının işlənib hazırlanması;
  • elektrorabitə hava sistemlərilə rəhbərlik etmək (radio tezlik, qaydalar);
  • inkişaf etməkdə olan ölkələrə mülki aviasiyanın inki­şaf etdirilməsinə yardımçı olmaq;
  • uçuşa nəzarət etmək, rabitə sistemlərinin, axtarış və xi­lasedici təşkilatların, radiomayakların, radiodiapozonların səmərəliliyini yüksəltmək, meteoroloji stansiyalar yaratmaq, texniki avadanlıqları standartlaşdırmaq yolu ilə beynəlxalq hava xətlərində uçuşun təhlükəsiz olmasına köməklik gö­stərmək;
  • mülki aviasiyanın regional təşkilatları ilə əməkdaşlıq etmək.

BMAT-ın rəhbər orqanı bütün ölkələrin nüma­yən­də­lərindən təşkil olnumuş Assambleyadır. As­sambleya BMAT -ın fəaliyyət prinsiplərini müəyyən edir, büdcəni qəbul edir və onun texniki-iqtisadi və hüquqi fəaliyyətinə nəzarət edir. Icraedici orqanı Şura adla­nır və 33 ölkənin nümayəndəsindən təşkil edilir. Şura As­sambleyanın qərarlarını həyata keçirir və bütün cari məsələ­lərin həlli ilə məşğul olur.
BMAT –ın daimi fəaliyyət göstərən əsas or­qanları:

  • hava gəmilərinin hərəkətini tənzimləyən komissiya – bu orqan beynəlxalq hava əlaqələrində uçuşun təhlükəsiz­liyinin təmin edilməsi ilə məşğul olur;
  • hava nəqliyyatı komitəsi – bu komitə beynəlxalq əlaqə­lərin iqtisadi səmərəliliyinin təmin edilməsi problemlə­rinə köməklik edir;
  • hüquqi komitə – bu komitə beynəlxalq xüsusi hava qaydalarının unifikasiya olunması (vahid şəklə salınması) məsələləri üzrə təkliflər işləyib hazırlayır;
  • qarşılıqlı maliyyələşdirmə üzrə komitə – bu komitə dünyanın çətin regionlarında yerüstü qurğuların, vasitələrin yaradılması, təminatına köməklik göstərmək üzrə təkliflərin işlənib hazırlanması;
  • mülki aviasiyanın fəaliyyətinə qeyri-qanuni maneəçi­lik törətmək üzrə komitə – bu komitə hava gəmilərinin zəbt edilməsini aradan qaldırmaq (sabotaj aktlarına, yerüstü obyektlərə və mülki xidmətçilərə təsir göstərmək) kimi tex­niki aspektlərlə məşğul olur;
  • texniki əməkdaşlıq üzrə komitə;
  • maliyyə üzrə komitə;
  • kadrlar üzrə komitə.

BMAT altı regional bürolara (Banqkokda, Dakarda, Limada, Meksikada, Nayrobi və Parisdə) malikdir ki, bunlar da mülki aviasiyanın inkişafına, regionda BMAT-ın qərarlarının yerinə yetirilməsinə, həmçinin üzv olan dövlətlərə məsləhətlər verir və təkliflər işləyib hazırlayır.

International Air Transport  Associatin (lata)

International air transport is one of the most dynamic andfastchanging industries in the  world. It needs a respon­sive, forward-looking and universal trade association, opera­ting to the highest professional standards. IATA is that asso­ciation. Qur Mission and Goals summarise  what it does.

Mission

To represent and to serve the airline industry.

Goals
Safety  and  Security

To promote safe, reliable and secure air services.

Industry  Recognition

To achieve reconition of the importance of a healthy air transport industry to  world- wide social and economic de­velopment.
Financial  Viability

To assist the industry to achive adequate levels of profi­talility.
Products  and  Services

To provide high quality, value for money, industry-re­quired products and sevices that meet the needs of the cus­tomer.

Standards  and  Procedures

To develop cost-effective, environtentally-friendly standards and procedures to facilitate the operation of inter­national air transport.

 

 

Industry  Support

To identify and articulate common industry positions and support the resolution of key industry issues.

Good  Employer

To provide a  working environment  which attracts, re­tains and develops committed employees. IATA is the trade assocation of the worlds international airline industry. Originally founded in 1919, it  now  groups together nearly 270 airlines, including the  worlds laqgest. These airlines fly over 95 persent of all international schedulet air traffic. In a fastchanging airline  world,  where privatisation, alliances and increased competition are global realities, airlines still need to cooperate, in order to offer a seamless produckt of the highest possible standard, to the worlds air passengers and cargo shippers. Much of that cooperation is exressed through IATA,  whose mission is to «represent and serve ihe airline industry».
Continual efforts through IATA ensure that peorle, freight and mail can move around the vast global airline network as easily as if they  were on a single airline country – and that Members aircraft can operate safely, securely, effi­ciantly and economically – under clearly defined and inder­stood rules.
IATA is the collective voice of the worlds fastest growing transport sector – which, in turn, is part of the  worlds laqgest industry – travel and tourism. For the general public, IATA simplifies the travel and shipping process. By helping to control airline costs, IATA contributes to cheaper tickets and shipping costs. Thanks to airline cooperation through IATA, individual passengers can make one telephone call to reserve a ticket, pay in one currencu and then use the ticket on several airlines in several countres – or even return it, for a cash refund. IATA allows airlines to operate more efficiently. It offers joint ways – beyond the resources of any single company – to exploit opportunities, reduce costs and solve problems. Airlines knit their individual networks into a  world-wide system throungh IATA, despite differences in languange.
IATA is a useful means for governments to work  with airlines and draw on their experience and expertise. Industry working standards are developed within IATA. In fostering safe and efficient air transport, IATA serves the stated policu of most of the worlds governments. For third parties, IATA is a collective link between themselves and the airlines. Passenger and cargo agents are able to make persentarions to the industry throungh IATA and derive the benefit of neutrally applied agency service standards and levels of professional skill. Equipment manufacturers and third-party sevice providers are able to join in the airline meetings  which define the way air transfort goes about its business.
IATAs  Head Office is in Montreal; its main executive office is in  Geneva. Regional offices are in Amman, Beijing, Brussels, Dakar, London, Miami, Nairobi, Santigo de Chile, Singapore and  Washington D.C. In addition, there are currently mote than 90 offices around the  world responsible for training and IATA Distribution Servies (Agencu Services and ISS -  which consists of Billing & Settlement Plans and Cargo Account Settlement Systems).
Global Source, an off-the-shelf SD-ROM containing a database of vjht nofy 150,000 travel industry sales outlets  world- wide, was launched in 1998 by IATA and IATAN. This product has achieved  wide market acceptance inthe travel and tourism industry as an electronic reference tool with powerful query and report generating sapabilities.
TRAINING: through its Education Services, IATA is the biggest supplier of airline and airline product training, in the  world; in 1998 course participants numbered 26,500. Courses include the IATA/UFTAA (for passenger agents) and IATA/FIATA (for cargo agents). Specialised programmes are available from entry level throung to management, executive education and the Aviation MBA proqramme for airlines, airports, civil aviation, cargo and travel and tourism professionals.
IATA MANAGEMENT INFORMATION SERVICE: this provides PC – based tools to build and interrogate sompany accounts, produce management reports and analyse financial data. A fully integrated set of ledgers are sold as a complete suite of solfware, or as individual packages. The service handles both operational information for day-today accounting and executive summary information for planning and profil analysis. Installation, training and product support is provided.
The IATA Partnership Programmes – are forum for co-operation and exchange of information between IATA, its Members, and suppliers to the airline industry. Cooperation takes many forms – from standards development to implementation and promotion of industry solutions to various problems. Membership covers ten areas of IATA activity, spanning operations & Infrastructure, passenger, airport and cargo sevices, revenue accounting and information technology; «scheduling services» was introduced in 1998, covering coordination of industry standards for exchange of airline schedules data. Three levels of Partnership Programme are open; Industry Associates are involved in a broad spectrum of IATA activities, and participate at IATAs senior decision-making committees and meetings. Registered Supplies tupically focus on one or two specific areas of activity, and Travel Partners address inter-modal transport issues.
AII IATA Partners contribute to the work of IATA, in their own areas of specialisation. Proqramme membership continues to grow – and now numbers over 190 companies, satellites already in orbit and airborne avioncs paskages  which already exist. It offers a safe method of increasing the number of aircraft in a given volume of airspace, independent of groynd sontrol. For the longer term, an adequate  worldwide supply of ATC capacity can be guaranteed only throung CNS/ATM. The main problem in recent years has been inabequate ATC, particularly in Europe. Since safety can never be compromised, aircraft mustf be held on the ground until they can be handled safely in the air. As a result, more than 100 international airports around the world can be severely congested during certain hours of the day.

Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı – BDT (International Maritime Organization - IMO) – 1959-cu ildən başlayaraq fəaliy­yət göstərir. BDT- Birləşmiş Millətlər Təşkilatı­nın ixti­sas­laşmış agentliyi olmaqla 1948-ci ildə təsis edilmiş­dir. BDT–nin yaradılması haqqında bəyannamə 1958-ci ildə qüvvəyə minmişdir.
BDT-nin mənzil-qərargahı Londonda (Böyük Britaniya) yerləşir.
BDT-nin rəhbəredici orqanı Assambleya hesab edilir və iki ildə bir dəfə sessiyası toplanır. Assambleya 155 ölkədən iki cəmiyyətdən üzv olmaqla təşkil edilmişdir. Ses­siyalararası rəhbərlik funksiyasını Şura həyata keçirir və Şura Assam­bleyanın seçdiyi 32 üzvdən ibarətdir.
BDT-nin məqsədləri:

  • dənizdə təhlükəsizliyə aid olan, dənizlərdə gəmilərin hə­rəkəti, dənizdə gəmilərlə dənizin çirklənməsini aradan qal­dırmağa olan standart və normaların qəbul edilməsinə yar­dımçı olmaq;
  • beynəlxalq ticarət gəmiçiliyinə toxunan beynəlxalq hö­kumət məhdudiyyətlərinə aid olan texniki məsələlər üzrə
  • dövlətlər arası informasiya mübadiləsini və əməkdaşlığı həy­ata keçirmək.

BDT- qoyulan məqsədə çatmaq dənizdə təhlükə­sizliyin təmin edilməsinə, dəniz mühitinin çirklənməsi haq­qında xəbərdarlıq tədbirlərinə aid olan 800-dən çox qayda və təlimat, 40-a yaxın bəyannamə və razılaşmalar qəbul etmiş­dir.
BDT-nin nisbətən mühüm bəyannamələri:

  • Dənizdə həyatın təhlükəsizliyini təmin etmək üzrə 1960-cı ildə qəbul edilmiş və 1965-ci ildə qüvvəyə minən bey­nəlxalq razılaşmalar. Bu razılaşmalar gəmilərin təhlükəsiz­liyini təmin etmək üçün bir sıra tədbirləri özündə əks etdirir. Bu tədbirlərdə aşağıdakılar nəzərdə tutulur:
  • xüsusi maşın və elektrotexniki avadanlıqların quraşdı­rılması, yanğın təhlükəsizliyinin təmin edilməsi, xilasedici va­sitələrlə təmin edilməsi, radiorabitə, hərəkətin təhlükəsizliyi qay­­daları, xüsusi təhlükəli olan malların daşınması qaydaları və s. Sonrakı illərdə bu razılaşmaya çoxsaylı əlavələr və düzəlişlər edilmişdir:
  • dənizdə neft çirklənməsindən zərər çəkən ölkə üçün dəymiş ziyana görə ödəmələrin alınması. 1969 və 1971-ci il­lərdə qəbul edilmiş razılaşmalara nisbətən ödəmələr ikiqat yüngülləşmişdir. Hər iki razılaşma 1982-2000-ci illərdə re­daktə edilmiş və çirklənmənin qurbanları üçün ödəmələrin artmasına istiqamətlənmişdir.
  • Beynəlxalq təlimat üzrə dənizdə toqquşmaları aradan qaldırmaq məqsədilə 1972-ci ildə qəbul edilmiş və 1977-ci il­dən qüvvədə olan razılaşma. Bu razılaşmada toqquşmaları aradan qaldırmaq üçün dəniz yollarının mütləq bölünməsi və digər tədbirlər nəzərdə tutulur.
  • 1969-cu ildə qəbul edilmiş və 1982-ci ildən qüvvədə olan gəmilərin tonnajını ödəmək üzrə razılaşma;
  • 1966-cı ildə qəbul edilmiş və 1968-ci ildən qüvvədə olan yükdaşıma xətləri üzrə razılaşma;
  • 1971-ci ildə qəbul edilən və 1974-cu ildən qüvvədə olan sərnişin gəmiləri üçün xüsusi ticarət razılaşmaları;
  • 1972-ci ildə qəbul edilmiş və 1977-ci ildən qüvvədə olan daşınan konteynerlərin təhlükəsizliyi üzrə beynəlxalq razılaşma;
  • 1976-cı ildə qəbul edilmiş və 1977-ci ildən qüvvədə olan dəniz sputnik təşkilatı haqqında beynəlxalq razılaşma.

Beynəlxalq dəniz təşkilatı – MMO dənizin zəhərli mad­dələrlə, xüsusilə neftlə çirkləndirilməsi probleminə xüsusi əhəmiyyət verir. Ona görə də bu problemin həlli ilə əlaqədar olaraq bir çox bəyannamələr və digər sənədlər qəbul edilmiş­dir.
BDT-nin dəniz daşımalarının hüquqi və iqtisadi aspektlərinə də müəyyən diqqət yetirir. Dənizlər üzrə malla­rın daşın­masında hərəkətin yubanmasını aradan qaldırmaq, gə­minin qəbul edilməsi, dayanması, gəminin bərədən ara­lanması, dəniz gəmilərində sərnişinlər tərəfindən dəyən ziyan üçün məsuliyyət rejiminin müəyyən edilməsi ilə əlaqədar sə­nədlərin və qaydaların azaldılması və s. aiddir.
BDT-nin funksiyalarının yerinə yetirilməsi ilə bağlı işlərlə bilavasitə onun çoxsaylı komitələr və yarımkomi­tələr məşğul olur. Bunlardan ən əsasları: dəniz təhlükəsizliyi komitəsidir. Bu komitə hərəkətin təhlükəsizliyi üzrə, radio­kommunikasiya, axtarış və xilasetmə, öyrətmə və nəzarə­tetmə, təhlükəli yüklərin və avadanlıqların, möhkəm yüklə­rin, konteynerlərin yerinin dəyişdirilməsi, yanğın təhlükəsiz­liyi, dənizdə ətraf mühitin qorunması, gəmi və avadanlıqların layihəsinin işlənib hazır­lanması, hüquq komitəsi, texniki əməkdaşlıq komitəsi, dəniz gəmiçiliyinin təmin olunması üzrə komitə, sənədlərin yığcamlığı və formal sənədlərin ixti­sar edilməsi məsələləri üzrə komitə və s.
BDT-nin komitələri bütün üzv olan dövlətlərin bərabər qaydada iştirak etməsi üçün açıqdır.
BDT-nin təsiri altında bir sıra tədris mərkəzləri, o cümlədən Ümumdünya Dəniz Universiteti (Isveçrə), Dəniz Nəqliyyatı Akademiyası (Italiya), Dəniz Nəqliyyatı Akade­miyası (Malta), Beynəlxalq Dənizçilik Hüquqları Institutu (Malta) fəaliyyət göstərir.

International  Maritime
Organization  -  IMO: Now  it  works?

The International Maritime Organization works thro­ungh a number of specialist committees and sub- commit­tees. All these bidies are comrosed of representatives of Member States  who discharge their fungtions  withn the as­sistance and advice of appropriate bodies of the United Na­tions or the specialized agencies, as  well as internationad governmental and non-governmental organizations  with  which formal relationships have been established.
Formal arrangements for co-operation have been es­tablished  with more than 30 intergovernmental organizati­ons, while pearly 50 non-governmental international organi­zations have been granted consultative status to participate in the  work of various bodies in an observer capacity. These orqanizations represent a  wide spectrum of maritime, legal and environmental interests and they contribute to the  work of the various organs and committees throung the provision of informatin, documentation and expert advice. However, none of these organizations has a vote.
The future. Over the IMO has continually to meet cha­nging conditions and requirements. In its early days it con­centrated on formulational conventions and codes. Today, however, IMO is just as concerned to ensure that the conven­tions, codes and other instruments already adopted are effec­tively enforced and implementedö
There is singnificant evidence that IMO measures have already proved beneficial in many areas. Oil pollution of the sea, for example, is less of a threat now  than it  was 20 years ago and the   pumber   of   collisions   between   ships   has   been gre­atly reduced in areas  where IMO – approved traffic separa­tion schemes have been introduced. But becaese of economic factors, the average age of the  worlds ships has risen steadily over the same period and statistics show  that old ships have more accidents than young opes. The fleets of the traditional maritime countries – which  tend to have good safety records – have declined,  while many of the flags that are growing most radily have relatively poor records.
As a result, nobody can afford to be complacent and IMO is concentrating not only on better implementation but alco on improvinq such factors as management and training. All the evidence shows that mostaccidents happen because people do not obey the regulations, not because the regulati­ons are themselves defective.

0 şərh