Maraqlı faktlar

  • Albert Eynşteyn öz telefon nömrəsini heç cür yadda saxlaya bilmirdi.
  • Çingiz xan sekslə meşğul olarkən ölüb.
  • Hitlerin anasi ona hamilə olarkən abort etdirmək istəyirmiş,lakin həkim onu bu fikirden daşındırıb.
  • Metro-Qoldvin-Mayer kinofirmasının loqotipi olan şir o səhnə çəkildikdən bir gün sonra öz məşqçisini öldürüb.
  • Ayda 3 qolf topu var.
  • Çirkli qar təmiz qardan daha tez əriyir.
  • Ofis stolunun üstündə olan bakteriyaların sayı tualetdə olan bakteriyaların sayından 400 dəfə çoxdur.
  • Leonardo da Vinçi Mona Lizanın dodaqlarını 12 ilə çəkib.
  • Gözüaçıq vəziyyətdə asqirmaq mümkün deyil.
  • 4 yaşlı uşaq gün ərzində təqribən 400 sual verir.
  • «OK» sözü dünyada ən məhşur sözdür.
  • ABŞ-ın Alabama ştatinda kilsədə gülüş doğura biləcək bığ forması saxlamaq qadağandır.
  • Gülümsəmək üçün üzdə 40 əzələ hərəkət etməlidir,atəş açmaq üçün isə 416 əzələ.
  • Guinness gündə 7 000 000 stəkan pivə satır.
  • Dünyada milionerlərin əksəriyyətinin arvadları müəllimələrdi.
  • 1-ci sinifə gedən uşaq artıq təqribən  200 firmanin loqotipini tanıyır.
  • Çox vaxt uşaq əyləncə parklarında ölümlə nəticələnən qəzalardan sonra ziyarətçilərin sayı artır.
  • 1932-ci ilin qışı elə soyuq olub ki,hətta Niaqara şelaləsi bütünlüklə donub.
  • Yer fındığı dinamitin tərkib hissələrindən biridir.
  • Dövlət məktəblərində işləyən müəllimlərin üçdə biri uşaqlarını özəl məktəblərə qoyurlar.
  • İnsanlar ömürlərinin 2 həftəsini işıqforda yaşıl işığı gözləməklə keçirirlər.
  • Corc Buş və Xyu Xefner(Playboy) əmiuşağıdırlar.
  • Həbsxanalarda istifade olunan elektrik stulu bir stomotoloq tərfindən icad olunub.
  • Vaşinqton və Ceferson öz plantasiyalarinda çetene kolları yetişdirirmişlər.
  • Uinston Çörçil bir diskotekanın qadin tualetində dünyaya gəlib.
  • ABŞ-in kağız pullarının 97%-inin üzərində kokain izi tapılmışdır.

18 şərh

Samir012
əvvəla onu qeyd edim ki yazı öz orjinallığı ilə seçilir, müəllif hüquqlarının qorunması vacibdir.

ancaq yaxşı olardıki fikirləri biri birinin ardınca deyil hamısını yeni sətrdən yazardınız (alt-alta).

Qeyd edilənlərdən çoxunu bilmirdim və fikirləşmirəmki çoxları bilsin)

 
Consuelo
Düzünə qalsa alt-alta yazmışdım.Sadəcə nəşrdə bu cür getdi.Hər halda hardasa səhv etmişəm.
Someone
"Çox vaxt uşaq əyləncə parklarında ölümlə nəticələnən qəzalardan sonra ziyarətçilərin sayı artır"  biraz real görünmür, məlumatları yəqinki ingilis dilindən tərcümə etmisiz, maraqlıdır, uğurlar.
Consuelo
Xeyr,rus dilindən tərcümə etmişəm.İnsanlar məhşur yerləri sevirlər.Bəlkə ona görə gedirlər.
Dr_Dre
bəziləru burda var, amma çoxu yoxdu
Consuelo
Bilmirdim,her halda eyni yerdən götürmüşük bu məlumatları.
azadmamedov90
maraqli idi, qadin tualetinde dogulan ile playboyun emioglusu…
Mr_Anar
Albert Eynşteynin  dovrunde telefon olsaydi  indi menim ayda 20 mertebe navastroykam var idi…
Consuelo
Olmasaydı yazmazdim.Lenin təqribən onunla eyni dövrdə yaşayib,bir neçə il fərqləri var.Leninin şəxsi kabinetində dünyada məhşur olan simens markali telefon da tapılıb.Bundan əlavə faşizmə qarşı mübarizə aparsa da onun kitabxanasında almanlarin ən maraqlı və məhşur ədəbiyyat nümunələri tapılmışdır.Əgər sizin Ayda eviniz yoxdusa ortalığa Eynşteyni qatmayın.
WinRar
Məşhur rus qəzeti «Совершенно СЕКРЕТНО» nəşrinin araşdırmasına görə Leninin əslində rus yox alman olması ehtimalı önə çəkilib. Bundan başqa Lenin Sosilizm, Kommunizm ideyalarını təbliğ edirdi. Bu ideyaları təbliğ edən insanın kitabxanasında bu ideyaların banisi və alman dahiləri Fridrix Engels və Karl Marks kimi məşhurların ədəbi nümunələrinə rast gəlmək təbii haldır.
WinRar
Söhbət bəlkə ev telefonundan gedir. Niyə dərhal mobil telefonu düşünürsünz?
WinRar
Xyu Xefner məşhur «Playboy» jurnalını təsis edən şəxsdir.
Consuelo
Maraqlı məlumatlardı.Sağ olun.
nurr
aydakı toplar ora necə düşüb  ?
Consuelo
Hər halda kosmonavtlara ora o topları atmaq tapşırılıb.Başqa açıqlamasını bilmirəm.
Cavad95
Çingiz xan, Hitler, da Vinçi ve Çörçil heqiqete oxşamır.
cenubzade
tarixi sexsiyyetler haqda yazdiglariniz hamisi istinadsiz ferziyyelerdi xususile mono lizanin olmuyan dodaglari haqda