Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Beyin üçün 20 tövsiyyə

1. Beyin, siz açıq havada olanda və ayaqüstə ikən daha yaxşı işləyir. Ayaqüstə olanda, insan beyninin 10 faiz artıq işlədiyi düşünülür. Həyatınızla bağlı önəmli qərarlar verəndə, açıq havada və ya təbiətdə vaxt keçirməyi yoxlaya bilərsiniz.

2. Yeriyəndə qolları yellətmək beynin fəaliyyətinə müsbət təsir göstərir. Önəmli qərarlarınızı açıq havada, qollarınızı sağa- sola yellədərək yeriyərkən verməyə nə deyirsiniz?


Ardı →

Niyə ayaq üstdə yata bilmirik?

İnsanlar niyə ayaqüstə yata bilmirlər? Çünki, insanlarda əzələlər çox yumşaqdır. İnsanlar bir müddət hərəkətsiz olan zaman əzələlər boşalır və müvazinət itir. Şaquli vəziyyətdə qalmaq üçün əzələlər daim işləməlidir. Əsas da ayaq əzələləri. Bunun üçün də insan daim hərəkət etməlidir.

Sükunət halında, əsasən də, yatan zaman və ya yuxulu vəziyyətdə olarkən, əzələlərin beyinlə əlaqəsi kəsilir. (insanın şaquli vəziyyətdə olmasını beyinin əzələlərlə birbaşa əlaqəsi təmin edir). Beyin dincələrkən, yatarkən (yəni-beyinlə əzələlərin əlaqəsi kəsilərkən) əzələlər tamamilə yumşalır, boşalır (əsas da ayaq əzələləri) və insan yıxılır.

İnsan yuxulayan zaman, onu sıx bir yerdə düz saxlamağa çalışsaq belə, bir dədiqədən sonra, əzələlər yumşalan kimi, insan ya aşağı, ya da ki, sağa-sola tərəf yıxılmağa başlayacaq. Ani, qısamüddətli yuxu fazaları anında belə skelet əzələləri, demək olar ki, tam boşalır, insan müvazınətini itirir və yıxılır.


Davamı →

Xoşladığınız qidalara görə xasiyyətiniz

İnsanların xasiyyətini müxtəlif üsullarla öyrənmək olar. Onlardan biri də insanların yediyi yeməkləri müqayisə etmək və zövqünə görə necə insan olduğunu müəyyən etməkdir.

Eqoistlər
Araşdırmalar göstərib ki, eqoistlər turş yeməkləri xoşlayır.

Romantiklər
Özlərini qurban verməyə hazır olanlar, cəngavər və romantiklər şirniyyat yemədən yaşaya bilmir.  

Xəsislər 
Duzlu yeməyə meyllik xəsislikdən xəbər verir. Bu insanlar əməksevərliyi və yaradıcı olmaları ilə də fərqlənirlər. 

Səmimi insanlar
İstiotlu yeməkləri xoşlayanlar isə sadəlöhv və səmimi olurlar.

Temperamentli insanlar
Qaynar temperamentli acı yeməkləri sevənlər daim macəra axtarışındadırlar. Ən böyük çatışmazlıqları eqoizmdir. Bəzi xəstəliklərdən qurtulmaq üçşün onlar yeməkdə duzdan az istifadə etməlidirlər.
Ardı →

Uşaqlarda təmizlik tərbiyəsi

Tərbiyə hər yaşda var, 7-də, 70-də də. Başqasını tərbiyə etmək, özünü tərbiyə etməkdən başlayır. Özünü tərbiyə edə bilməyənin verdiyi tərbiyə əksər hallarda uğursuz olur. Tərbiyə səhvdən qaçmaqdır, doğruya yönəlməkdir, özü ilə mübarizədi ,təmizlənməkdir, arınmaqdır, saflaşmaqdır,gözəlləşməkdir...

Alimlər deyirlər ki, uşağın dünyagörüşü ağ vərəq kimidir, ora istədiyin sözləri yaza bilərsən, ancaq bir məsələ də var ki, hər uşağın imkanları və potensialları eyni olmur.

Təmizlik iki müstəvidə olur: maddi və mənəvi. Hər biri də ciddi tərbiyə tələb edir. Əl-üzümüzü, üst-başımızı su ilə, sabunla təmiz yuduğumuz kimi, mənəvi dünyamızı da səmimi etirafla, üzrxahlıqla ,tövbə ilə təmizləyə bilərik. Özümüzdən başlamalıyıq ki, başqalarını da tərbiyə edə bilək.

Başlayaq mənəvi təmizlikdən. Əgər bir ailədə valideyinlər uşaqları eşidə-eşidə qonşunun arxasınca danışırlarsa, sonra da həmin qonşu ilə rastlaşanda üzlərinə səmimiyyət maskası taxaraq şirin-şirin söhbət edirlərsə, onların verildiyi tərbiyənin heç bir təsiri olmayacaq. Hələ bəlkə həmin uşaq valideynin o qədər də səmimi olmadığını düşünəcək.

Əsl tərbiyə sözlə olmur, gözlə olur. Yəni, uşaq etdiyinə yox, gördüyünə inanır. Eşitdiyindən daha çox gördüyündən dərs alır. Etiraf üzrxahlıq mədəniyyəti tərbiyədə çox mühümdür. Səmimi insan öz səhvi üçün uşağından üzr istəməkdən çəkinməz. Bu qarşı tərəfi tərbiyə etməyin ən gözəl yoludur. Üzr istəmək əskiklik deyil, təmizlənməkdir, dürüstlükdür, böyüklükdür.
Ardı →

Sıfır bədən olmağın zərərləri

Çox arıqlayıb, incə olmaq üçün saxlanılan pəhrizlərdə ilk səhv çörək və çörək qrupu qidalara yer verməməkdir. 

Diqqət
Bədənin ehtiyacı olan şəkər miqdarı azaldığında beynin işləmə keyfiyyəti azalır.

Diqqət və əzbərləmə bacarığında zəifləmə yaşanır. 

İmmunitet sistemi
Az və gec-gec qidalanmaq immunitet sistemini zədələyir.

Ağ qan hüceyrələrində azalma bədəni infeksiya və xərçəngə qarşı həssas hala gətirir.

Hamilə qala bilməmək
Qadınlarda bədənin yağ nisbəti hormonlarla əlaqəlidir.

Bədənin yağ nisbəti 12 faiz olanda aybaşı gecikir və qadının gənc yaşda hamilə qalması problem olur.

Erkən menopauza
Sıfır bədən olan qadınların 30%-də sonsuzluq və erkən menopauza problemləri ortaya çıxır.

Yüksək xolesterol
Gün ərzində az kalorili qidalanmaq yüksək xolesterola yol açır.


Ardı →

Kolbasanın tarixi

Sosiska və kolbasa istehsalının uzun, təxminən iki min illik tarixi vardır. Keçmişdə müasir dövrdə olduğu qədər cürbəcür forma və növlər olmasa da, istehsalın ümumi cizgiləri məhz o zaman meydana gəlməyə başladı. Ötən yüz illiklər ərzində kolbasalar və sosiskalar müasir insanın menyusunun zəruri hissəsinə çevrilib. Kolbasaya oxşayan yemək haqqında ilk məlumat «The Orya» və ya «The Sausage» qədim yunan pyesində verilib. Bu pyes eramızdan əvvəl 500-cü ildə yazılıb. Ondan sonra bu sözə tez-tez yunan yazılarında rast gəlinir. Katolisizmin çiçəkləndiyi dövrdə bu məhsul dindarlar üçün ən sevimli yeməklərdən birinə çevrildi. Bayramlarda ondan çox istifadə edirdilər. 

Ardı →

6 Xarakter tipinə uyğun ən yaxşı ixtisaslar

Öz həqiqi sevginizi axtararkən xarakterinizə uyğun bir insan tapmağa çalışırsınız.Bu, həmçinin sizin ixtisasınıza da aiddir.

Əlbəttə, hamının fərdi xüsusiyyətləri var, ancaq tədqiqatçılar müşahidə ediblər ki, çox insanlar müəyyən xarakterə malikdir ki, bu xarakterlər kiçik kateqoriya şəklində qruplaşdırıla bilər. İnsanların xarakterlərinin altı ümumi tipi var və hər biri üçün yaxşı iş şansı,əmək haqqı, həyat şəraiti imkanı olan ixtisaslar müəyyən olunub. Çoxları aşağıdakı kateqoriyalardan ən azı birində özünü tapacaq:

Realist insanlar praktiki və birbaşa olmağa üstünlük verirlər. Onlar konkret obyektlərlə işləməyi sevirlər. Bu xarakter tipinə uyğun ixtisaslar: elektrik mühəndisi, cərrahi texnoloq,  biotibbi mühəndis.

Təhqiqatçı insanlar analitikdirlər və intellektualdırlar. Adətənonlar qərar verməzdən əvvəl çoxlu məlumat toplamağı xoşlayırlar. Onlar rasional məlumat ilə dəstəklənməyən fikirləri şübhə altına alırlar. Uyğun ixtisaslar: proqram təminatı yaradıcısı, baytar, kitabxanaçı, tibb bacısı və professor.
Ardı →

Amerikan dolları üzərindəki 7 şəxs

1 dollar — Corc Vaşinqton
 

Corc Vaşinqton-ABŞın ilk prezidenti və ən məşhur milli qəhrəmanlarından biri. O, Britaniyaya qarşı müharibə zamanı ordunun komandanı olmuşdu. İki müddət işlədikdən sonra, öz evinə qayıdaraq kənd təsərrüfatı ilə məşğul olur. ABŞda masonlunuğun qurucularından hesab edilir.


Ardı →

Dünya xalqlarının qəribə rəqsləri

Rəqs insanların öz hisslərini və düşüncələrini ifadə etmək üçün mövcud olan unikal dil hesab olunur. Dünyanın demək olar ki, bütün xalqlarında maraqlı rəqs nümunələri mövcuddur. Bu rəqslər öz fərqlilikləri və ifa çətinlikləri ilə adi insaları şoka sala bilər. 

Keçak rəqsi (İndoneziya) — Bu rəqs XX illərin 30-cu illərində tam formalaşıb. Keçak Bali adasında yaranıb və Ramayana eposunda şahzadə Rama ilə şər qüvvələrə xidmət edən Ravananın döyüşünü təsvir edir. 


Ardı →

Dünya ulduzlarının şeirləri

Merilin Monro

Nə zamansa...
Nə zamansa sevirdim səni…
Söyləmişdim sənə...yadında?
Amma sən uzaqlara getdin, çox uzaqlara…
Geri dönəndə hər şey üçün gec idi artıq…
O gündən sevgi ancaq sözdən ibarət oldu çox əvvəl unudulan sözdən: " yadındadı?"

Al Paçino

Nə edim
Nə edim? Bilmirəm!
Ağlayım? Xeyri yoxdu!
Sənsiz həyat?
İstəmirəm,bacarmıram.
Aman Allah!
Bu necə oldu axı?
Sevgim işgəncədi sənə!
Dayanıb üzü ümidsizliyə çığırıram,
Amma eşitmirəm özümü…
Ardı →