Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Acı bibərin faydası varmı?

Acı bibərin yeməklərə dad qatan bir ədviyyat olaraq tanınmasından əlavə, sağlamlığa olan müxtəlif faydaları ilə də diqqət çəkir. Bu yazıda acı bibərin sağlamlığımız üzərindəki müsbət təsirlərini, tədqiqatlarda ortaya çıxan faydalarını və günlük qidalanmamızda necə daha faydalı  rol oynaya biləcəyini ətraflı şəkildə araşdıracağıq.


Davamı →

Evdən edərək pul qazana biləcəyiniz iş fikirləri | Frilans işlər

Dünya günü-gündən rəqəmsallaşır və bu dəyişiklik iş dünyasına da əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir. İndiki vaxtda ənənəvi biznes modelləri getdikcə daha çox onlayn biznes modelləri ilə əvəz olunur.  Artıq frilans işlər stabil maaşlı işlərin çoxundan daha çox pul qazanmaq mümkündür. Hətta xaricdə bu işləri görərək 4 və 5 rəqəmli qazanclar əldə edən yetəri qədər insan var. 

Evdə həyata keçirilə bilən biznes ideyaları, az xərclə başlama imkanı və zamandan asılı olmaması səbəbilə insanların diqqətini özünə çəkir. 

İnternet və texnologiyanın inkişafı ilə evdən edilə bilən biznes ideyaları günü-gündən artmaqdadır. Bu biznes fikirləri xüsusilə yeni məzunlar, işsizlər, evdar qadınlar və təqaüdçülər üçün daha cəzbedicidir.


Davamı →

İnsan dadı necə hiss edir?

İnsanlarda dörd növ dad hissi var: şirin, duzlu, acı, turş. Yediyimiz və içdiyimiz hər qidada bunlardan birini mütləq ki hiss edirik. Bəs biz bu dadları necə hiss edirik? Limon ağzımızda turş dad buraxarkən, biz balın dadını şəkərli kimi qəbul edirik. Bəs dad duyğumuz necə işləyir, ləzzətləri fərqli şəkildə qavramağa imkan verir?


Davamı →

Tac Mahal haqqında məlumat | Dünya memarlığının şah əsəri olan sevgi abidəsi

 

Dünyanın 7 möcüzəsindən biri olan Tac Mahal Hindistanın şimalında, Aqra şəhərində yerləşir. Hindistan deyildikdə bir çox insanın ağlına ilk gələn simvolik tikilidir. “Tac sarayı” mənasını verən abidə 73 metr hündürlüyü ilə dünya memarlığının görkəmli nümunələrindən hesab olunur.  Dünyanın ən çox ziyarət edilən tarixi binalarından biri olan Tac Mahal eşqin və əzəmətin simvoludur.

 

 “Dünyada insanlar ikiyə bölünür: Tac Mahalı görənlər və görməyənlər”. 

Edvard Lir (İngilis lordu)

 


Davamı →

Havada karbon qazı olmasa nə baş verərdi?

Havada karbon qazının (CO2) olmaması, bəlkə də ilk baxışda bir çoxumuz üçün müsbət bir hal kimi görünə bilər. Karbon qazı istixana effektinə səbəb olur və bu da qlobal istiləşmənin əsas səbəblərindən biridir, elə deyilmi? Lakin məsələni bir az dərindən araşdıranda CO2-nin Yer üzərindəki həyat üçün nə qədər vacib olduğunu görürük. Bu yazıda havada karbon qazı olmadığı təqdirdə nələrin baş verəcəyini müxtəlif aspektlərdən ətraflı şəkildə müzakirə edəcəyik.


Davamı →

Mexaniki saat necə işləyir?

Mexaniki saatlar insan tarixinin ən mühüm icadlarından biridir. Zamanın ölçülməsi qədim zamanlardan bəri insanlar üçün həmişə vacib olmuşdur. Bu yazıda mexaniki saatların necə işlədiyini, onların tarixi, texnologiyası və günümüzdəki rolunu ətraflı şəkildə incələyəcəyik. Mexaniki saatların dəqiq və gözəl dizaynı həm texniki, həm də sənətkarlıq baxımından önəmlidir. 


Davamı →

Kompas necə işləyir?

Kompas insan tarixinin ən möhtəşəm icadlarından biri kimi qalmaqdadır. Bu sadə alət dənizçilərə və səyyahlara yüz illər boyu dünyanın qaranlıq yerlərini aydınlatmağa kömək edib. Bu yazıda kompasın necə işlədiyini, onun tarixini və müxtəlif tətbiqlərini dərindən araşdıracağıq. Kompasın yaradılması və inkişafı insanlığın coğrafi kəşflərinə və dənizçilik tarixinə necə təsir etdiyini də öyrənəcəyik.


Davamı →

Disiplinli olmaq üçün 6 yol

Disiplin həyatımızın hər bir sahəsində uğurun və inkişafın təməlini təşkil edən əsas amillərdən biridir. Bu yazıda disiplinli olmağın yolları mövzusunda ətraflı müzakirə edəcəyik. Disiplinli olmaq həm fərdi, həm də peşəkar həyatda bizim üçün necə vacib ola bilər, bunu araşdıracağıq. Disiplini anlamaq və onu həyatımızın hər bir aspektində necə tətbiq edə biləcəyimizi öyrənmək üçün bu yazıya dərin bir nəzər salaq.


Davamı →

İnsanların niyə görə oksigenə ehtiyacı var?

Oksigen, həyatımızın ayrılmaz bir hissəsi və varlığımızın əsas şərtidir. Gündəlik həyatımızda adətən göz ardı etdiyimiz bu element hər aldığımız nəfəs ilə bədənimizə daxil olur və hüceyrələrimizin normal fəaliyyəti üçün zəruri enerji mənbəyi olaraq xidmət edir. Bu yazıda oksigenin insan orqanizmi üçün nə qədər vacib olduğunu, onun həyatımızdakı rolunu və sağlamlığımız üçün niyə bu qədər əhəmiyyətli olduğunu  araşdıracağıq.


Davamı →

İlan zəhərinin faydaları

İlan zəhərindən müxtəlif ölkələrin xalq təbabətində hələ qədim zamanlardan istifadə edilsə də, onun müalicəvi əhəmiyyəti tibb elminə XIX əsrin sonlarında məlum olub. Yalnız bundan sonra ilan zəhərinin elmi tədqiqinə başlanılıb, onun biokimyəvi tərkibi, farmakoloji və müalicəvi əhəmiyyətini öyrənmək üçün araşdırmalar aparılıb. İlan zəhəri istehsalının ilk illəri XIX əsrin sonlarında tibbi əhəmiyyəti elmə məlum olduqdan və tibbi xammal kimi əczaçılıq sənayesində istifadə olunmağa başladıqdan sonra dünyada ilan zəhərinin istehsalına ehtiyac yaranıb. Bu məqsədlə zəhərli ilanlar təbiətdən ovlanılır və zəhərlərini almaq üçün süni şəraitdə serpentarilərdə (ilan saxlanan yer — latınca «serpente» — ilan deməkdir) saxlanılır. İlanların süni şəraitdə yetişdirilməsi problemi hələlik həll edilmədiyindən, bütün dünyada ilan zəhəri yalnız təbii resurslar hesabına istehsal edilir.


Davamı →