Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Günorta yuxusunun 5 mühüm faydası

Hal hazırda fizioloqlar insanlara gün ərzində bir dəfə deyil, 2 dəfə yatmağı tövsiyə edir. Gecə yuxusu 7 saatdan az və 9 saatdan çox olmamalıdır.

Günorta isə alimlər saat 13.00-15.00 arası 20-30 dəqiqə ərzində (bundan artıq yox!) yatmağı tövsiyə edir. Belə qısa günorta yuxusunun bir neçə mühüm faydası var:

1. Sinir sistemində gərginlik azalır, beyin dincəlir.

2. Stress azalır.

3. İş qabiliyyəti xeyli artır.

4. Qocalıqda ağıl zəifliyinin səbəbi olan Alsheymer xəstəliyinin riski azalır.
Davamı →

Saxta ətri orijinalından necə ayırmalı?

Ətirlərin saxta və ya orijinal olub-olmamasını aydınlaşdırmaq çox zaman çətin olur. Amma bunun da bəzi göstəriciləri var. 

— Orijinal ətrin qutusunun ətrafındakı şəffaf sellofan ustalıqla qablaşdırılır və bağlı olur. Qablaşdırmada problemlər varsa, saxta olma ehtimalı yüksəkdir.

— Orijinal ətirlərin qutuları ətir şüşəsinin zərər görməsinə mane olacaq formada və ağ kartondan olur. Boz rəngli və ya nizamsız kartonlu qutusu olanları almayın.

— Qızılı rəngli dairəyə diqqət edin. Aşağıda şəkildə gördüyünüz soldakı orijinal, sağdakı isə saxtadır. Orijinal ətirlərdə qara ox sağ tərəfə, qızıl rəngli ox sol tərəfə doğru baxır. Belə deyilsə, saxtadır.
Davamı →

Yeni alınmış paltarı niyə yumaq lazımdır?

Nyu-Yorkda Kolumbiya universitetinin dermatologiya kafedrasının professoru Donald Belsito istənilən geyimi aldıqdan sonra yumağı və iki dəfə yaxalamağı tövsiyə edib. O, həmçinin xəbərdarlıq edib ki, mağazada paltarı geyinib yoxlayan digər müştərilərin bədənlərində hər hansı zəhərli parazitlər ola bilər.

Təəssüf ki, qanun istehsalçılara məhsullarda hansı kimyəvi maddələrin istifadə edildiyinə dair məlumatın yarlıqlarda qeyd olunmasını icazə vermir.
Davamı →

Qısa saç nəyin göstəricisidir?

Araşdırmalar göstərir ki, xarici görünüş insanlar üzərində müəyyən təsirlər formalaşdırır. Bunlardan isə ən önəmlisi saçdır.

Belə ki, qısa saç insanlar tərəfindən daha dominant, kəskin zəkalı, agressiv və üsyankar xarakter göstəricisi kimi qəbul edildiyi halda, uzun saçlı qadınlar ətrafda daha uzlaşan, təmkinli, sakin və səbirli təsiri yaradırlar.

Westminster universitetinin apardığı bir araşdırmadan çıxan nəticəyə görə isə qara saçlı qadınlar sarışınlardan daha çox diqqət çəkirlər.

Sosioloq Dr. Rose Weitz isə qıvırcıq və ya dalğalı saçlı insanların düz saçlılarla müqaisədə daha istiqanlı, mehriban və səmimi təsir bağışladıqlarını müəyyən etmişdir.
Davamı →

Uşağınızı dodaqdan öpməyin

Mütəxəssislər valideynlərə xəbərdarlıq edib. Onların sözlərinə görə, uşaqlıq dövründə dodaqdan öpmək onların cinsi həyatına təsir edir. Bəs, ana və ataların uşaqlarını dodağından öpməsi onların gələcəkdə hansı problemlər yaşamasına yol açır?

Uşaqlar hesab edirlər ki, bir şey ya yaxşıdır, ya pisdir. Uşaq şüuraltı müsbət duyğu yaşadıqda onu yaxşı kimi qəbul edir. Mənfi duyğu yaşadıqda isə təbii olaraq onu pis hadisə kimi qəbul edir. Ana və atanın övladının dodağından sevgi ilə öpdükdə bu, uşağın xoşuna gəlir. Bu hadisəni yaddaşında yaxşı kimi qeyd edir.
Davamı →

Fəlsəfədə qadınlar və İsgəndəriyyəli Hipatiya

Niyə qadın filosof yoxdur?  Bu sual qadın və kişi arasında gedən “qısır” mübahisənin nəticəsində yaranır. Qısır deyirəm, ona görə ki, mübahisələrin nəticəsi heç nə doğurmur…

Məntiqlə düşünən insan anlayar ki, ağıl və fəlsəfə cinsiyyət məsələsi deyil. Fəlsəfə deyəndə ilk öncə ağlımıza Platon, Sokrat, Kant, Dekart və s.  kimi adlar gəlir. Bu sırada qadın adının yada düşməməsi normaldır. Günümüzdə belə “qadın azadlığı”, “gender bərabərliyi”, “qadın zorakılığı” kimi ifadələr varsa, əsrlər öncə vəziyyətin necə olduğunu təsəvvür etmək o qədər də çətin olmur. Filosofların qadınlar haqqındakı bəzi fikirlərini yada salmaq istəyirəm... 
Davamı →

Diş məcunları üzərindəki xətlərin mənası

Diş məcununuzun tərkibindən xəbərdarsınızmı? O, təbii tərkibə malikdir, yoxsa süni? Tərkibində hansı müalicəvi komponentlər var?

Aldığınız diş məcununun sizə faydalı və ya zərərli olduğunu müəyyənləşdirməyin sadə yolu var. Diş məcunu qablaşdırması üzərindəki xətt kiçik şriftlərlə yazılanlardan daha mühüm məlumatları əks etdirir. Aşağıda sizlərə həmin xətlərin mənasını izah edəcəyik.

Qara — diş məcununda təbii komponent yoxdur, yəni tamamilə sintetikdir.
Davamı →

Stendal sindromu

Stendal sindromu psixoloji pozulma hesab olunur. Tez-tez ürək döyüntüsünün artımı, baş fırlanması, hallusinasiya halları bu sindromun xarakterik cəhətidir. Sindromun simptomları yalnız mədəniyyət obyektlərində deyil, həm də təbiətin hədsiz gözəlliyindən də ortaya çıxa bilir: bunlara təbiət hadisələri, heyvanlar, inanılmaz dərəcədə gözəl olan qadın və kişilər daxildir.

Sindrom necə əmələ gəlib?
Sindrom öz adını XIX əsrin məşhur fransız yazıçısı Stendalın ismindən götürülüb. Yazıçı 1817-ci ildə “Neapol və Florensiya: Milandan Recioya səyahət” kitabında Florensiyaya gəlib çıxdığını duyğusallıqla qələmə alıb:
Davamı →

Uşağı ayağından öpməyin!


Körpələrin həssas dərisinə zərər verməməkdən ötrü çox adam öpmək üçün uşağın ayaqlarını seçir. Lakin körpələrin ayaqlarından öpmək onlar üçün təhlükəli ola bilər.

— Uşaqların ayaqlarından öpmək olmaz. Çünki ayaqları öpülən uşaq hiss etdiyi “anormal” dəyərlilik hissi ilə qısqanclığa meyl edər. Belə uşaq valideynlərinin bacı-qardaşlarını da çox istəməsindən narahat olur. Marağı itirmə qorxusu anormal dərəcədə sevilən uşaqlarda tez-tez rast gəlinir.
Davamı →

Ayaqqabılarda pis qoxuları dəf etmək üçün üsullar

1. Yuyun və qurudun
Hər gün ayaqlarınızı su və sabunla yaxşıca yuyun. Barmaq aralarınızı, ayaqlarınızı tam qurudun sonra isə ayaqqabılarınızı geyinin. Belə etdikdə ayaqlarınızı uzun müddət tərləmədən və pis qoxu vermədən qalacaq.

2. Bakteriyaları yox edin
Ayağınızdakı bakteriyaları yox etmək üçün bəzi məhlullar mövcuddur. Məsələn, ağ sirkə ayağınızdakı bakteriyaları yox etməkdə işə yarayan əla vasitədir. Müəyyən miqdar ağ sirkəni spreyli bir qaba doldurun və hər gün duşdan sonra ayaqlarınıza sıxın, qurusun. Bunu ayaqqabılarınızı geyinmədən əvvəl də edə bilərsiniz.
Davamı →