Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Soyuq havalar beyinə necə təsir edir?

Soyuq havanın beynimizə necə təsir etdiyi, elm insanları arasında da müzakirə mövzusudur.

Çox uzun müddət «Qış gəlmədi» deyə danışdıqdan sonra soyuqlar bir anda gəlməyə başladı. İqlimdəki dəyişmə, bizlərin də davranışlarına təsir edir. İnsanların, soyuq havanın bizə necə təsir etdiyinə dair fərqli fikirləri var. Belə görünür ki, insanlar kimi elm insanları da bu mövzuda fikir birliyinə çata bilmir.

Qışda, soyuğu biz hiss edir olsaq da beynimiz üçün bu istilik dəyişməsinin heç bir mənası yoxdur, çünki soyuğu əsla birbaşa hiss etmir. Bu mövzuyla əlaqədar olaraq nevroloq Klifford Segil belə danışdı: «Gerçək beyniniz öz istilətmə sistemi olan təcrid bir kassanın içərisində dayanır, xizək mərkəzlərindəki yerdən istilətməli otaqlar kimi». Həkim, sinir sistemimizin mərkəzi olan beynimizin qorumalı olduğunu söyləyir. Bundan əlavə, beynimizi soyuqdan qoruyan, beyin mayesi kimi başqa strukturlar da var. 


Davamı →

Arı südü nədir? Arı südünün faydaları nələr?

Dünyada artırılması ən zəhmətli, ən bahalı süd arı südüdür! Təbiətin möcüzəsi olan arı südünün faydaları saymaqla bitməz.

Arı südü tərkibində A, C, D və E vitaminlərini, B vitamin kompleksi, bir çox amin turşusu, fosfor, selenium, sink, manqan, maqnezium kimi bir çox əhəmiyyətli mineralı, müxtəlif hormon və fermentləri eyni anda saxlamaqdadır. Buna baxmayaraq, arı südünün yüzdə 3-ü qismi elm adamları tərəfindən hələ tapılmayıb. Bu kompleks quruluşuyla arı südü, immunitetdən inkişafa, sonsuzluqdan antioksidant təsirə, şəkərdən unutqanlığa qədər bir çox problemdə dəstək olaraq istifadə edilməkdədir.


Davamı →

Aspirinin bilinməyən faydaları

Aspirin haqqında hər gün artan araşdırmalara yenisi əlavə olun. Qanı sulandırdığı üçün zərərli sayılan aspirin dişlər üçün çox faydalı olduğu məlum oldu.

Şimali İrlandiyanın Belfast Universitetinin alimləri apardığı araşdırmada aspirinin dişlərə faydası olduğu açıqlandı. Dişlərdə genetik səbəblərdən əlavə mühit faktoru ilə əlaqəli ortaya çıxan diş çürümələri və diş itkisi texnologiya ilə müalicə edilə bilir. Amma bunun üçün davamlı müalicə lazımdır.


Davamı →

Günəş yanıqlarının ağrısını necə azaltmalı?

  • Günəş yanıqları üçün zeytun yağı
    Bütün yeməklərimizdə istifadə etdiyimiz zeytun yağı, quruyaraq yığılan dərini nəmləndirir və günəş yanıqlarına gözə ağrı çəkməyin qarşısını alır. Günəş yanığına görə dəridə qızartı və quruluq yaranmağa başladıqda bir qədər zeytun yağını dərinizə çəkin və üstünə təmiz dəsmal və ya bintlə örtün. 10-15 dəqiqə gözləyin.

Davamı →

Ay tutulması nədir və necə baş verir?

Ay tutulmalarının növlərini bilmək üçün əvvəlcə yerin günəş altında yaratdığı kölgələri anlamalıyıq. Ulduzumuz nə qədər böyükdürsə, o, iki növ kölgə çıxaracaq: Biri, işığın tamamilə bloklandığı hissə olan umbra adlanan daha qaranlıq konus forması və işığın yalnız bir hissəsinin bloklandığı hissə. . Hər il 2 ilə 5 dəfə Ay tutulması baş verir.

Eyni üç göy cisimi Günəş tutulmasına müdaxilə edir, lakin aralarındakı fərq hər bir göy cisminin mövqeyindədir. Ay tutulmasında yer ayla günəş arasında yerləşir, aya kölgə salır, günəş tutulduqda isə ay günəşlə yerin arasında yerləşir və kölgəsini sonuncunun kiçik bir hissəsinə atır.


Davamı →

Mirvari haqqında bilmədikləriniz

Əslində istənilən bir balıqqulağının içərisində yaşayan molyusk mirvari yaradaraq, onu böyüdə bilər, amma sədəf mirvariyə təbiətdə çox nadir hallarda rast gəlinir. Məsələ ondadır ki, belə bir mirvarinin yaranması üçün kənardan-hər hansı bir qıcıqlandırıcı (qum dənəsi, parazit və s) müdaxiləsi zəruridir, həmin kənar maddəni molyusk canlı şəkildə sədəf mirvarinin içinə məhbus edir. Zərif sədəf pərdələr, bir birinin üstünə çəkilərək, lay-lay yığılır və bunun nəticəsində gözəl bir inci- mirvari yaranır. Olduqca maraqlı müdafiə mexanizmidir.


Davamı →

Birinci dünya müharibəsi

Britaniya tarixçisi Erik Hobsbaumun fikrincə, XIX əsr öz başlanğıcını 1789-cu ildən, yəni Böyük fransız inqilabından götürür və 1913-cü ildə başa çatır. Öz növbəsində, XX əsr – təqvimlə yox, tarixi olaraq – 1914-cü ildən, yəni I Dünya Müharibəsindən başlayır və 1991-ci ilə – dünyada qlobal dəyişikliklərin başladığı, 1990-cı ildə Almaniyanın birləşdiyi və 1991-ci ildə SSRİ-nin süqut etdiyi dövrə qədər davam edir.

Belə xronologiya Hobsbauma da, onun ardınca bir sıra başqa tarixçilərə də “uzun XIX yüzillik” və “qısa XX əsr” haqqında danışmağa imkan verir.

Beləliklə, I Dünya Müharibəsi qısa sürən XX əsrin bir növ proloqudur. Yüzilliyin açar mövzuları – sosial ixtilaflar, geopolitik ziddiyyətlər, ideoloji mübarizə, iqtisadi qarşıdurmalar, məhz, burada müəyyənləşib. Hərçənd XIX əsrlə XX əsrin kəsişməsində çoxlarına elə gəlirdi ki, Avropada müharibələr artıq tarixə qərq olub. Qarşıdurmalar olursa da, yalnız periferiyalarda, müstəmləkələrdə olur. Əksər müasirlərə görə, elm və texnikanın inkişafı, incə “Fin de siècle” mədəniyyəti milyonlarla insanın həyatını itirməsi və dörd böyük imperiyanın süqutu ilə nəticələnən “qanlı qırğınları” nəzərdə tutmurdu.

I Dünya Müharibəsi həm də dünyada total xarakter daşıyan ilk müharibədir: o, əhalinin bütün sosial təbəqələrinə, həyatın bütün sahələrinə toxunmuş, müharibəyə cəlb olunmamış heç nə qalmamışdı.


Davamı →

Evdə psixikanızı məhv edən 12 əşya

Evdəki sağlam psixoloji mühit yalnız yaxınlarınızla münasibətlərdən və ya ümumiyyətlə xoş bir interyerdən asılı deyil. Hətta kiçik zinət əşyaları da əhvalımıza və psixikamıza təsir edə bilər.

Psixoloq Anastasiya Korneyeva bildirdi ki, siz fərqində olmadığınız halda evdəki bəzi şeylər yavaş-yavaş psixikanıza təsir edə bilər. Hətta şüursuz olaraq xoşagəlməz duyğulara və ya depressiyaya gətirib çıxarar.
Evinizdə təkcə ümumi təmizlik deyil, ətrafı kirdən və tozdan təmizləmək də faydalıdır. Bəzən bir şeyi yenidən nəzərdən keçirmək və bəzilərini peşman olmadan zibil qutusuna göndərmək zərər vermir.
Həkim Korneyeva qurtulmalı olduğunuz 12 əşyanı sadalayıb.


Davamı →

Nəyə görə yanvarda ölüm artır?

Statistikaya görə, yanvar ayı ölüm riski baxımından ilin ən təhlükəli vaxtıdır.

Nəyə görə yanvar ayında digər aylara nisbətən daha çox ölüm riski var? Buna bir sıra amillər təsir edir.
Alimlərin açıqlamasına görə, səbəblərdən ən əsası genlərdir.
Bundan əlavə, insan psixologiyası böyük əhəmiyyət kəsb edir. Yanvar ilin ən depressiv ayı, yanvarın üçüncü bazar ertəsi isə ilin ən depressiv günü hesab olunur. Bu, hava ilə əlaqədar məyusluq və yayı uzun müddət gözləmək kimi amillərin birləşməsindən qaynaqlanır.


Davamı →