Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Alçanın inanılmaz faydaları

Yayın əvəzolunmaz meyvəsi alçanı yəqinki sevməyən yoxdur. Alçanı istər təzə formada istər mürəbbəsini, xörəklərdə, şirniyyatlarda istifadə edirik. Amma bəs alçanın nələrə faydalı olduğundan xəbərimiz varmı ?
Bu məqaləmizdə sizə alçanın saysız-hesabsız faydalarından bəhs edəcəyik. 

Alça qəbizliyin dərmanıdır

Sağlam bir həzm sisteminin əlaməti gündə


Davamı →

Genlərimiz bizə nələri ötürür?

Genlərimiz bizim həyatımıza, davranışlarımıza nə dərəcədə təsir edir ? 

Bu məqalədə genlərin hansı xüsusiyyətlərə müəyyən mənada təsir etməsi barədə danışacağıq. Hərçənd bu təsir ehtimal ki, biz düşünməyə öyrəşdiyimiz qədər güclü deyil.
İİV (HIV) infeksiyasına dözümlülük
Davamı →

Bəsirət gözü nədir və necə açılır?


Bəsirət nə deməkdir ?

“Görmək, qavramaq, bir şeyindən xəbərdar olmaq, intuisiya” mənasını daşıyan “görmə” sözü Quranda təkcə ümumi görmək mənasında deyil, “həqiqəti aşkar etmək, üzə çıxarmaq” mənasında da işlənmişdir. doğru yolu tanımaq, haqqı batildən ayırmaq.” ifadəsi işlədilmiş və bu baxımdan mənəvi korluğun və
Davamı →

İdeal münasibət üçün 10 qanun

1. Güzgü qanunu: 
Başqalarını mühakimə etməmişdən öncə özünüzə diqqət edin. 
2. Ağrı qanunu: 
İncimiş insan başqalarını incitməyə çalışır. 
3. Yuxarı yol qanunu: 
Biz başqaları ilə onların bizimlə etdiyi rəftardan daha yaxşısını sərgilədikdə daha ali mərhələyə keçmiş oluruq. 

Davamı →

Kosmosda unudulmuş kosmonavt

O, kosmik uçuşdan geri dönərkən diz çökərək torpağı qucaqlayıb öpərək hönkür-hönkür ağlayırdı. Bəli, açığı onun yenidən doğma planetinə gerı qayıdacağına umidlər çox az idi.
Hadisələr belə baş vermişdi.
Sergey Krikalyev 1991-ci il mayın 18-də ikinci dəfə kosmosa yola düşəndə SSRİ hələ süqut etməmişdi. Gəmidə ondan başqa Anatoli Artsebarski və ingilis qadın kosmonavt Helen Şarman var idi. Helen bir həftə sonra evə qayıdacaqdı. Sergeyi isə kosmosa beş aylıq yollanmışdı. Amma qarşıda onu tarixin ən arzuolunmaz və uzun səfəri gözləyirdi…

Davamı →