Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 605 topik

Maraqlı faktlar

  • Albert Eynşteyn öz telefon nömrəsini heç cür yadda saxlaya bilmirdi.
  • Çingiz xan sekslə meşğul olarkən ölüb.
  • Hitlerin anasi ona hamilə olarkən abort etdirmək istəyirmiş,lakin həkim onu bu fikirden daşındırıb.
  • Metro-Qoldvin-Mayer kinofirmasının loqotipi olan şir o səhnə çəkildikdən bir gün sonra öz məşqçisini öldürüb.
  • Ayda 3 qolf topu var.
  • Çirkli qar təmiz qardan daha tez əriyir.

Ardı →

Xeops Möcüzəsi

Qahirədə olan «Xeops piramidası haqqında qəribə və maraqlı faktlar

— Hər biri 12 ton ağırlığında olan 2,5 milyon  daşdan ibarətdir.
— Gündə on daş (blok) yerləşdirilməsinin mümükünlüyünü nəzərə alsaq istehsal 664 il davam etməli idi
-Piramidanın üstündən keçən meridian quru ərazini və dənizləri tam bərabər iki hissəyə bölürz
— Piramida dünyanın ağırlıq mərkəzinin tam ortasında yerləşir. 
— Hündürlüyünün (145 metr) bir milyardla hasili günəşlə yer arasındaki məsafəyə bərabərdir. 
— Tavan sahəsinin hündürlüyünün 2 mislinə bölünməsi pi  rəqəminə bərabərdir.
— Piramidanın içərisində „ultrasound“, radar, sonar kimi cihazlar işləmir. 
Çirklənmiş su bir neçə gün piramidanın içində saxlanıldığında təmizlənir.
— Piramidanın içərisində süd bir neçə gün müddətdə təzə qalır və ən nəhayətdə normal qatıq halına gəlir.
— Bitgilər piramida içərisində daha sürətli böyüyür.
— Zibil qabının içindəki yemək tullantıları piramida içərisində heç bir qoxu yaymadan mumyalaşır.
— Yanmış, sıyrılmış dəri və digər yaralar piramidanın içində daha tez sağalır.
— Piramidanın içində yayda soyuq, qışda isti olur.
— Piramida kimin adına edilibsə onun mumyasının olduğu otağa ildə 2 dəfə günəş şuası düşür və bu günlər doğulduğu və hakimiyyətə çıxdığı  günlərdir.
Davamı →

Meymunlar üzərində maraqlı təcrübə

Bir qrup elm adamı 5 meymunu bir qəfəsin içinə salır. Həmin qəfəsdə  üzərində banan olan bir nərdivan yerləşdirilir. Nə zaman meymunlardan biri bananları götürmək üçün nərdivana dırmaşmağa qalxsa elm adamları digər meymunları soyuq suyla isladır. Bir müddət sonra nə vaxt meymunlardan biri nərdivana dırmaşmağa qalxsa digər meymunlar onu döyməyə başlayır. Aradan bir az daha vaxt ötür və nərdivandakı bananlar nə qədər cazibədar olsada meymunlardan heç birisi nərdivana dırmaşmağa cəsarət etmir.
Ardı →

Əyləncəli və maraqlı Google

Google web saytı haqqında bilmədiyiniz maraqlı məlumatlar İnternet məkanında Azərbaycan dilində ilk dəfə olaraq Kayzen.az saytında yayımlanır. Müəllif və mənbə qeyd olunması şərtdir.!

1 ) Ən tək rəqəm hansıdı? -  Google-dən çətin suallar soruşmaqdan çəkinməyin. Məsələn «What is the loneliest number» (ən tək ədəd hansıdı) yazdığınız zaman Google hesab maşını, sizə «1» cavabını verəcək.  

2 ) Askew -  Google -də «Askew» ya da «tilt» sözlərini axtarışa verin, səhifənin bir az yana yatdığını hiss edəcəksiniz. 
Ardı →

Uduzdu, uduzdu... Və ABŞ prezidenti oldu...

Avraam Linkoln yoxsul bir ailədə dünyaya gəldi. Üstəlik, ata-anası oxumaq-yazmaq da bilmirdi. Və onun ilk imtahanı 9 yaşında anasını itirməklə başladı. Bundan sonra o dəfələrlə işsiz qaldı. Bütün bunlarla yanaşı, övlad acısı da daddı. Bəli, ağrı-acılar qarşısında Avraam Linkolnun ağladığı vaxtlar da olurdu. Nə vaxt həyatında bir maneə ilə qarşılaşsa, axşamlar tozlu cığırlarda, ağaclar və kollar arasında gəzməyi çox sevirdi.


Ardı →

Limonun faydaları

1. Tərkibindəki turşu ilə infeksiyalarla mübarizə aparır.
2. İnfarkt, ürək-damar narahatlıqları və xərçəng kimi xəstəliklərdən bədəni qoruyan antioksidantdır.
3. Təzyiqi aşağı salır və yaxşı xolesterolu artırır.
4. Yoğun bağırsaq, prostat xərçənglərini azaldan anti-kanserogen qidadır. Hüceyrələrdəki maddələr mübadiləsi problemlərini aradan qaldırır və bu sayədə xərçəngin yaranmasının qarşısını alır.
5. Limon suyu dəriyə parlaqlıq qazandırır.
6. Bir neçə damcı limon suyunu isti suya əlavə edib içdikdə həzm sistemi problemlərinə yaxşı təsir edir və qaraciyəri təmizləyir.
7. Günəş altında qurudulmuş və üyüdülmüş limon qabığı saçlara tətbiq edildiyində bədəni sərinləşdirir və baş ağrısını kəsir.
8. Sızanaqlara tətbiq edildiyində onları qurudur.
9. Limon suyu saçların rəngini açır və dərini bəyazlaşdırır.
10. Limon suyu dildəki iltihablara yaxşı təsir edir.
11. Soyuqdəyməni yaxşılaşdırır.
12. Sidik yollarında müşahidə olunan infeksiyalara qarşı təsirlidir.
13. Bəzi böcək və ağcaqanadların sancdığı bölgələrdə padzəhər vəzifəsini icra edir və ağrını kəsir.
14. Qalın bağırsaq ağrısı və qastrit problemlərinə yaxşı təsir göstərir.
15. Çox az miqdada qliserin ilə tətbiq edildiyində limon suyu quru dəriyə müsbət təsir göstərir.
16. Limon suyu dəniz məhsulları və ət üzərinə sıxıldıqda bakteriyaları öldürür. Bu sayədə həzm sistemi problemlərinin qarşısını alır.
17. Limon suyuna əlavə edilən bir damcı duz hər səhər qəbul edildikdə xolesterolu azaldır və arıqladır.
18. Limon suyu susuzluq və ishala qarşı təsirlidir.
19. Limon suyu qarqara etmək üçün də istifadə edilir. Kirəcləri təmizləyir və diş minasını gücləndirir.
20. Hər gün bir yemək qaşığı limon suyu astmaya yaxşı təsir edir.
21. Dəridə olan qaşıntılara müsbət təsir göstərir.
22. Limon suyu ilə qarqara etmək boğaz infeksiyalarının qarşısını almaq üçün və bununla yanaşı difteriya müalicəsində də istifadə edilir.
23. Limon suyu kəpək və yağlı saçlar üçün möcüzəli təsir göstərir.
24. Üzə tətbiq edilən limon suyu qırışıqları gərginləşdirir və dərini canlandırır.
25. Limon suyu sümük əriməsinin qarşısını alır.
Limon
Davamı →

Wi-Fi dalğalarını görmək istəyirsinizmi?

Hər kəs Wi-Fi əlaqəsini sevir, çünki, simsiz, sürətli və ən əhəmiyyətlisi hər yerdə pulsuzdur. Bəs Wi-Fi dalğalarını görə bilmək istərdinizmi?

Əgər Wi-Fi dalğaları görünə bilsəydi istifadəçilər harada Wi-Fi olduğunu bilər və buna əsasən də internetə girərdilər. Stanford Universitetindən Dr. Browning Vogel kiçik bir yardım ilə Vaşinqtonda çılpaq gözlə görünə bilən Wi-Fi dalğalarının necə görünəcəyini göstərən bəzi çox maraqlı görüntüləri nəşr edib.
Dr. Browning Vogel’a sənətçi Nickolay Lamm və MyDeals.com bu işdə yoldaşlıq edib. Bu işdə Wi-Fi dalğalarının göründüyü bir dünya necə olar deyə xəyal edildi.

Görüntülərdəki Wi-Fi siqnalları dalğa-dalğa və rəngarəngdir. Siz bu barədə nə düşünürsünüz? Azərbaycanda Wi-Fi siqnalları görünsəydi necə bir təsirə səbəb olardı?     /Texnopress


Ardı →

Nə üçün?

İngiltərədə tıxac nə üçün soldan axar?? 
Əsrlər əvvəl yolun qarşısından gələnin düşmən olma ehtimalını göz önünə alaraq, insanlar (çoxu sağ əllərini istifadə etdikləri üçün) yolun solundan gedərək sol tərəflərini təhlükəsizliyə alar, sağ əllərini qılınclarını dərhal çəkəcək şəkildə hazır olardılar. 
XVIII əsrin sonlarında ABŞda bir çox at arabalarında, sürücü oturacağı yox idi və sürücü ən arxada və soldakı atın üstündə otururdu. Bu da yolun solundan gedildiyində yolun idarəsini çətinləşdirirdi. Çox keçmədən ABŞda tıxac sağdan işləməyə başladı. 
Fransız Qiyamı əsnasında, qiyamın liderlərindən Maximilien Robespierre, böyük bir ehtimalla Katolik kilsəyə meydan oxuyanlara bir jest olsun deyə, Parislilərdən yolların sağından getmələrini istədi. Bir müddət sonra Napoleon, ordularındakı avtomobillərin yolların sağından getmələri əmrini verdi və zəbt etdiyi hər ölkədə də bunu həyata keçirdi.
İngiltərə heç bir zaman Napoleon tərəfindən zəbt edilə bilmədiyindən İngilislər yolun solundan getmə vərdişlərindən imtina etmədilər. Avstraliya, Hindistan kimi bütün köhnə müstəmləkələrində də bu üsulu davam etdirdilər.


Ardı →

İnsanları rahatlaşdıran 4 qoxu ...

Həqiqətən də aşağıda sadalanan  bu 4 qoxulardan bir neçəsi hər

birmizin demək olar ki, hər gün hiss etdiymiz qoxulardır və hər dəfə

bu qoxuları aldığımızda beynimizdə xoş təsuratlar yaranır ki, bu da

insana rahatlıq verir:

 

1) Yeni bişmiş çörək qoxusu.

2) Təmiz paltar qoxusu.

3) Yağış sonrası torpaq qoxusu

4) Yeni biçilən ot qoxusu


Davamı →

Kəsilən dırnaqlar (və ya saçlar) hara gəldi atılmamalıdır

Allah insana böyük qiymət vermiş, onu ehtirama layiq yaratmışdır. Bununla bağlı Qurani-Kərimdə belə buyurulmaqdadır: «Biz Adəm oğlunu mükərrəm(yəni, möhtərəm) yaratdıq» (İsra, 17/70). İnsanın özü mötərəm sayıldığı kmi, onun orqanları da ehtirama layiqdir. Ona görə də, insanın hər hansı bir orqanının satılmasına icazə verilmir. İnsan orqanlarının pis yerə tullanması da ən azı özünə hörmətsizlikdir. Bu mənada insan öz bədənindən ayrılan hər parçaya ehtiram göstərməlidir. Kəsilən dırnaqlar, həmçinin kəsilən saçlar da hara gəldi atılmamalıdır. Əvvəllər belə bir qayda var idi ki, bu saydıqlarımızı həmişə əldən-ayaqdan uzaq bir yerdə basdırırdılar. Ancaq bu gün böyük şəhərlərdə yaşayan minlərlə, milyonlarla insan üçün bu işi görmək o qədər də asan deyil. Ona görə də, yaxşı olar ki, insanlar onları bir kağıza büksünlər və bir zibil qutusuna atsınlar. Yəni, saçı və ya dırnağı açıq şəkildə tullamaq düzgün deyil. İşin başqa bir tərəfinə də baxaq: ola bilsin ki, kiminsə saçı və ya dırnağı başqasına pis təsir göstərə bilər. Halbuki insanlara bu cür təsir göstərmək onların haqqını tapdalamaq deməkdir. Ona görə də, saç və ya dırnaq məsələsində həssas davranmaq lazımdır. Uca Peyğəmbərimiz (s.ə.s) dırnaqlarını müəyyən gün və günlərdə kəsər və heç kimin görmədiyi yerdə basdırardı. Bərbərxanalarda hər gün neçə-neçə insanın saçı qırxılır. Təbii ki, bərbərin hər gün yer qazıb saç basdırmaq imkanı yoxdur. Ancaq bərbərin o saçları «havaya sovurması» da insanlara qarşı haqsızlıqdır. Ona görə də, bərbər o kəsilmiş saçları bir kağıza bükməli (və ya bir torbaya yığmalı) və açılmayacağından əmin olduqdan sonra bir zibil qutusuna atmalıdır.

Ailəm jurnalı


Davamı →