Рейтинг
+10.05

Hüquq

17 üzv, 23 topik

Nikah və mülkiyyət hüquqları

  • Hüquq
I. Hər kəsin qanunla nəzərdə tutulmuş yaşa çatdıqda ailə qurmaq hüququ vardır.
II. Nikah könüllü razılıq əsasında bağlanılır. Heç kəs zorla evləndirilə (ərə verilə) bilməz.
III. Nikah və ailə dövlətin himayəsindədir. Analıq, atalıq, uşaqlıq qanunla mühafizə edilir. Dövlət çoxuşaqlı ailələrə yardım göstərir.

Davamı →

Nikah müqaviləsi haqda 9 ən vacib məqam

Bir çox hallarda, ailə qurmaq istəyən tərəf digər tərəfin “mənimlə evlənmədən öncə boşanmağı düşünür” fikirləşməsindən çəkinərək, nikah müqaviləsi bağlamağı təklif etmir. Lakin nikah müqaviləsi cütlüyün bir-birini az və ya çox sevməsinin göstəricisi deyil. Hətta çox vaxt vaxtında bağlanmış nikah müqaviləsi gələcəkdə yarana biləcək əmlak mübahisələrini minimuma endirir. Bu baxımdan, nikah müqaviləsi və onun mahiyyəti haqda 9 ən vacib məqamı Sizinlə paylaşmaq istərdik.


Davamı →

Yaşa görə əmək pensiyasının təyin olunması

Yaşa görə əmək pensiyasının verilməsi.

“Əmək pensiyaları haqqında” Qanunun 7-ci maddəsinə əsasən, pensiya yaşına çatmış şəxsin fərdi hesabın sığorta hissəsində qeydə alınmış pensiya kapitalı əmək pensiyasının minimum məbləğindən az olmayan pensiya təminatına imkan verdikdə sığorta stajından asılı olmayaraq, bu pensiya təminatına imkan vermədikdə isə azı 25 il sığorta stajı olduqda (2017-ci il iyulun 1-dək yaşa görə əmək pensiyası təyin edilmiş şəxslər istisna olmaqla) yaşa görə əmək pensiyası hüququ vardır.
Davamı →

Şərəf və ləyaqətin alçaldılmasına görə qanunla hansı cəzalar nəzərdə tutulub?

Konstitusiya ali qanun hesab olunur. Onda hüququn ən ümumi, prinsipal müddəaları öz əksini tapır. Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasında şərəf və ləyaqətin müdafiəsi hüququ təsbit edilmişdir. Bu hüquq BMT-nin 10 dekabr 1948-ci il tarixli Ümumdünya İnsan Hüquqları Bəyannaməsində, 16 dekabr 1966-cı il tarixli “Mülki və siyasi hüquqlar haqqında” Beynəlxalq Paktda, “İnsan Hüquqlarının və Əsas Azadlıqlarının Müdafiəsi haqqında” Avropa Konvensiyasında təsbitini tapmış müddəalarda da qeyd olunur. Bu hüququn əhatə dairəsi kifayət qədər genişdir, müdafiəsi üsulları bir sıra qanunvericilik aktlarında müəyyən edilir. Müdafiə üsullarından əvvəl şərəf, ləyaqət və işgüzar nüfuz anlayışlarına verək.
Davamı →

Seksual qısnama nədir?

Dünyanın bir çox yerində xüsusilə qadınlar seksual qısnamaya məruz qalırlar. 
Bəs seksual qısnama nədir? Qanunla bunun hansı cəzası var?

“Gender (kişi və qadınların) bərabərliyinin təminatları haqqında” Qanunla seksual qısnamaya aşağıdakı kimi tərif verilmişdir:
Seksual qısnama – əmək və ya xidmət münasibətlərində olan şəxsi alçaldan və təhqir edən, başqa cinsə və ya seksual yönümə mənsubiyyətdən irəli gələn və fiziki hərəkətlərdə (toxunma, əllə vurma), ədəbsiz sözlərdə, jestlərdə, hədələrdə, ləkələyici təkliflərdə və ya dəvətlərdə təzahür edən əxlaqsız davranışdır.
Davamı →

Ölkədən getmə məhdudlaşdırıla bilərmi?

Vətəndaşın ölkədən getmə hüququ hansı hallarda məhdudlaşdırılır ?
Vətəndaşın ölkədən getmək hüququnun məhdudlaşdırılması əsas verən hallar Miqrasiya Məcəlləsi ilə müəyyən edilmişdir.
Sözügedən Məcəllənin 9.3-cü maddəsinə əsasən vətəndaşın ölkədən getmək hüququ yalnız aşağıdakı hallarda müvəqqəti məhdudlaşdırıla bilər:
Davamı →

Qarşılıqlı iddia hansı hallarda verilə bilər?

Qanunla qarşılıqlı iddianın verilməsi, Mülki Prosessual Məcəllə ilə tənzimlənir. 


Qarşılıqlı iddia işin baxılmasına başlanana kimi verilməlidir.
Məcəlləyə əsasən, işdə iştirak edən şəxs iddia ərizəsinin surətini aldıqdan sonra 20 gün ərzində iddiaya etirazını, qoyulmuş suallara cavablarını və ərizəyə əlavə olunmuş sənədlərə münasibətini, həmçinin iddiaya etirazın və ona əlavə olunmuş sənədlərin surətlərini iddiaçıya və məhkəməyə təqdim edir. Qarşılıqlı iddianı da bu müddətdə verməlidir.
Davamı →

Sosial yardım üçün yalan məlumat verməyin fəsadları

Ünvanlı sosial yardım almaq üçün nələrə diqqət etməliyik ?
Məlumatların yanlış olması hansı problemləri yarada bilər ? 

“Ünvanlı dövlət sosial yardımı haqqında” AR Qanununa əsasən ünvanlı dövlət sosial yardımı (ÜDSY) aztəminatlı ailələrə dövlət tərəfindən göstərilən pul yardımıdır. Bu yardıma müraciət elektron qaydada VEMTAS sistemi üzərindən həyata keçirilir.
Davamı →

Aliment öhdəlikləri

Aliment dediyimiz zaman adətən boşanma zamanı valideynlərdən birinin uşağa verdiyi aliment bilinir. Amma qanunda hər bir ailə üzvünün digərinə aliment ödəməsi barədə 3 punkt var.

  • Valideynlərin və uşaqların aliment öhdəlikləri;
  • Ər-arvadın və keçmiş

Davamı →

Vəsiyyətnamə yoxdursa dünyasını dəyişmiş şəxsin əmlakının aqibəti necə olur?

Vəsiyyətnamənin olmaması əksər hallarda «miras kimə, necə çatacaq» suallarını yaradır.
Mülki Məcəllənin 1133.1-ci maddəsinə əsasən ölmüş şəxsin (miras qoyanın) əmlakı başqa şəxslərə (vərəsələrə) qanun üzrə və ya vəsiyyət üzrə və ya hər iki əsasla keçir. Əgər ölmüş şəxs sağlında vəsiyyətnamə tərtib etməmişdirsə, bu halda onun əmlakı qanun üzrə vərəsələrə keçir.

Ər-arvad yalnız nikah dövründə bir-birinin vərəsəsi ola bilirlər. Nikah ləğv edildikdən sonra qanun üzrə vərəsə hesab edilmirlər.

İkinci növbədə – ölənin bacıları və qardaşları
Davamı →