Şeytanın insanları dindən, Allahın yolundan necə çəkindirmək haqqında planları.

Şeytanın insanları dindən, Allahın yolundan necə çəkindirmək haqqında planları.


İblis, bütün şeytanlarla böyük bir yığıncaq təşkil edir. Nitqinə belə başlayır:
"Biz Müsəlmanları mescidə getməkdən saxlaya bilmirik. Onları Quran
oxumaqdan və doğru işlər görməkdən də çəkindirə bilmirik. Ondan başqa, onları Allahı və Məhəmməd Peyğəmberi (s.a.s) düşünməkdən də saxlaya bilmirik. Allahla bağlantıları çox güclüdür, qıra bilmirik."

"Belədirsə, qoyun onlar mescidlərə getsinlər, daim bir yerdə olsunlar. Eybi yox. Amma onların zamanlarını oğurlayın!!! Beləliklə də, onalrın Allahı və Rəsulu Məhəmmədi düşünməyə vaxtları qalmasın. Sizdən istədiyim tək budur!!!" - dedi İblis.

"Onları daim məşhğul edin, Allahla bağlantıları zəifləsin!!!"
Şeytanlar cavabında: "Bunu necə edə bilərik ki?" - soruşdular.

Iblis: "Onların beynini tez-tez kiçik işlərlə, menasız düşüncələrlə meşğul edin."
"Onları davamlı olaraq xərcləməyə təsviq edin. Xərcləsinlər, xərcləsinlər, sonra da borclansınlar, borclansınlar"
"Xanımları uzun saatlar boyunca evdən xaricdə işləməyə məcbur edin, eyni zamanda kişiləri də həftədə 6-7 gün, gündə 10-12 saat işləməyə məcbur edin. Beləliklə, onların özlərinə və ailələrinə, sevdiklərinə ayırmağa boş vaxtları qalmasın."

"Onları övladları ilə vaxt keçirməkdən çəkindirin. Hətta evdə də işlərinin ağırlığını üzərlərində hiss etsinlər. Beyinlərini elə məşğul edin ki, onları Allahla birgə olmağa səsləyən kiçik səsləri də eşitməsinlər."

"Onları daima musiqi dinləməyə təşviq edin, evdə, işdə, hətta maşında da radio, CD dinləsinlər. Evlərində TV, VCD, kompyüter daima açıq olsun. Bunlar insanların beyinlərini məşğul edər və bununla da Allahı ve Rəsulu Məhəmmədi düşünməyə vaxtları qalmaz."

"Stol üstündə həmişə qəzet və jurnallar olsun, oradakı xəbərlər beyinlerini 24 saat məşğul etsin. Hətta maşın sürərkən də nəzərlərini reklam plakatlarına çəkin."

"Onların e-mail adreslərini reklamlar, mənasız mektublar, junk maillər, sifariş kataloqları ilə doldurun ki, onları silmək üçün vaxt itirsinlər."

"Gözəl, cazibədar manikenlerin jurnalların üzərində, TV-lərdə tez-tez görünmələrinə şərait yaradın ki, kişilər onları görüb, gərək gözelliyin bunlarda olduğunu və xarici görünüşün əsas olduğunu düşünsünlər, həyat yoldaşlarını bəyənməsinlər"

"Xanımların çox yorğun olmalına çalışın, bununla da kişilərə lazımı sevgini göstərə bilməsinlər. Daima başları ağrısın. Əgər kişilər lazımı diqqət və qayğını evdə görməsələr, onu çöldə axtarmağa başlayacaqlar. Bu da ailələrin daha tez dağılmasına şərait yaradacaq"

"Onlara mənasız hekayələrlə zəngin kitablar verin ki, övladlarına həyatın gərçək mənasını başa salmaq əvəzinə, o kitabları oxusunlar."

"Onları o qədər məşğul edin ki, çölə çıxıb, təbiəti incələyib, Allahın yaratdıqlarından dərs ala bilməsinlər. Yaradılışın necə mükəmməl olduğunu dərk edə bilməsinlər. Onları bağlı yerlərə, oyunlara, konsertlərə, kinoteatrlara getməyə vadar edin ki, təbiətlə biryerdə olmağa vaxt tapa bilməsinlər"

"Əgər özü kimi düşünən dostları ilə görüşdüyünü görsəniz, onları dedi-qodu etməyə məcbur edin. Elə şəylərdən danışın malirina şərait yaradin ki, aralarinda ixtilaf çıxsın, inciklik yaransın"

"Həyatlarının o qədər gözəl və mükəmməl olmasına çalışın ki, Allahı və Onun gücünü düşünəcək halda olmasınlar. Hər şeyi öz güclərinə əldə etdiklərinə inansınlar. Sağlıqlarına və əldə etdikləri nemətlərə şükr etmək ehtiyacı duymasınlar."
"Bax, budur bizim möhtəşəm plan!!!"

Şeytanın sizin qiymətli vaxtınızı almağa imkan verməyin. Qiymətli zamanınızı qiymətli insanlarla, yeni biliklər əldə etməklə, gözəl işlər görməklə, ALLAHI və onun RƏSULU MƏHƏMMƏD PEYĞƏMBƏRİ düşünməklə keçirin.
Heç düşünmüsünüz BUSY (ingilis dilində "məşğul") sözünün açılışını?
Being Under Satan's Yoke - şeytanın təsiri altında olmaq

3 şərh

Rene
Allah (c.c.) razi olsun… Busy sozunun acilishi da maraqli idi, kim fikirleshibse :)
Perishan
hmm...heqiqeten axirinci defe tebiete diqqetle ne vaxt baxdigimi xatirlamiram(...halbuki bezen 1agaca baxmaq bele Allahin ne qeder boyuk oldugunu xatirladir...tesekkurler,dusunmeye vadar etdi
cahandar
Sadəcə tək bunu demək istərdim Allahdan başqa güclü qevvə yoxdur