Müxtəlif ölkələrin çay adətləri

Hər ölkənin çayla bağlı müxtəlif adətləri var.

Yaponiya – Çaya şəkər və ya süd əlavə etmək kobudluq əlaməti sayılmasa da, əvvəlcə çaydan bir qurtum içib dadına baxmalısınız.

İngiltərə  —  Çayı qırışdırdıqdan sonra qaşığı nəlbəkiyə qoymaq lazımdır. Qaşığın qoyulduğu istiqamətlə fincanın qulpu eyni tərəfə baxmalıdır. (Əlbəttə ki, şahzadə ilə birlikdə çay qonaqlığında deyilsinizsə, bunlara riayət etməyə bilərsiniz)

Argentina – Çayı bombilla adı verilən otla qarışdırmayın. Üstdəki çayın yarpaqları quru qalmalıdır.

Mərakeş – Bir mağaza sahibi ilə oturub çay içirsinizsə, çaylar bitənə qədər heç bir məhsulun qiymətini soruşmayın.

Çin – İşarə və orta barmağı birləşdirib, iki dəfə masaya astaca vursanız, sizə çay servisi edən insana təşəkkür etmiş olursunuz.

Hindistan – Sizə çay verilərsə, bunu rədd etmək kübarlıq əlaməti hesab olunur. Çay təklifi ikinci və üçüncü dəfə qəbul edilməlidir.

Tərsinə çevrilmiş fincan ABŞ-da və bir çox ölkələrdə tərsinə qoyulmuş fincan artıq bir şey içmək istəmədiyinizi bildirir. Lakin Avstralyada fincanı tərsinə qoymaq hamıya meydan oxumaq deməkdir. Kim istəsə onunla dalaşmaq mənasını verir.

Azərbaycan – Bizim ölkənin milli adətlərində isə gələn qonağa armudu stəkanda çay içmək təklif edilir. 

4 şərh

SHATENKA407
çoxu mənasızdır
velili_hemide
çox maraqlıdır, sağolun
Diamonds
Avstraliyaninkini beyendim =)