Məktəb açan şəxs həbsxanaları bağlayar

1. Bəxtindən şikayət etmə, bunu axmaqlar edər. (Murakami)Moda deyilən şey o qədər cirkindir ki, onu hər 6 aydan bir dəyişdirirlər.

2. Hər kəsin oxuduğu kitabları oxuyursansa, hamının düşündüyü şeyləri düşünürsən. (Murakami) 

3. Əzab qaçılmazdır, vicdan əzabı isə bir seçimdir. (Murakami)

4. Fikir azadlığı olmadan tərəqqi mümkün ola bilməz. (Axundov) 

5. Əgər oxuduğumuz bir kitab bizi başımıza vurulan bir zərbə kimi sarsıtmırsa, oxumaq üçün niyə əziyyət çəkək ki? (Kafka)

6. İnsanların inandıqları şeyləri yazmaq cəsarətləri olsaydı, heç kim bir söz belə yazmazdı. (Henri Miller) 

7. Moda deyilən şey o qədər çirkindir ki, onu hər 6 ayda bir dəyişdirirlər. (O.Uayld)

8. Dahilik, satışa çıxarılan məhsulun üstünə qoyulan markadır. (Cek London)

9. Bəzən elə danışmalısan ki, qarşındakı cavab verə bilməsin. Bəzən də elə susmalısan ki, qarşındakı danışmağa cəsarət edə bilməsin. (Markes) 

10. Olmursa məcbur etmə, ya xəyalların qırılar, ya da ürəyin. Özünü unutmuş kimi göstər. Çünki gözəl şeylər; onları heç gözləməyəndə reallaşır. (Markes)

11. Azadlıq ironiyadan başlayır. (Hüqo)

12. Məktəb açan şəxs həbsxanaları bağlayar. (Hüqo)

13. Od qarşısında korlanmayan qızıl, qızıl qarşısında korlanmayan qadın, qadın qarşısında korlanmayan kişi – keyfiyyətlidir. (M.Qorki)

14. Biri gözlərini səndən qaçırırsa, əmin ol ki, o gözlərdə sənə aid nəsə var… (F.M. Dostoyevski) 

15. Pulun öldürdüyü ruhlar qılıncın öldürdüyü bədənlərdən çoxdur. (Uolter Skot)

16. Sevdiyiniz insanlara vaxt ayırın. Yoxsa vaxt sizdən sevdiklərinizi ayıracaq. (Uilyam Qoldinq)

17. Heç nə bilməyən cahildir, bilib susan isə əxlaqsız. (Bertolt Brext)

18. Yalançılıq artıq peşə kimi təsdiqlənməlidir; çünki mahir ustaları həddən artıq çoxdur. (Balzak)

19. Ya səhvlərinlə üzləşməli, ya da səhvlərinlə üzsüzləşməlisən. Cahillik başqa şeydir, əclaflıq başqa… (F.M.Dostoyevski)

20. Kişi qadının qarşısında diz çökə bilər. Qadını isə ancaq mağazadakı alt rəflər diz çökdürə bilər. (Bob Dylan)

3 şərh

Diamonds

20. Kişi qadının qarşısında diz çökə bilər. Qadını isə ancaq mağazadakı alt rəflər diz çökdürə bilər. (Bob Dylan)

 

 

vaaay=)

SHATENKA407
Biri gözlərini səndən qaçırırsa, əmin ol ki, o gözlərdə sənə aid nəsə var… 
velili_hemide
5. Əgər oxuduğumuz bir kitab bizi başımıza vurulan bir zərbə kimi sarsıtmırsa, oxumaq üçün niyə əziyyət çəkək ki? (Kafka)