Markesdən sitatlar

Bir insanın ən böyük səhvi birinə lazım olduğundan daha çox dəyər verməsi deyil, özünə layiq olduğundan daha az dəyər verməsidir .

Sonluğa gəldiyin üçün ağlama, sadəcə onu yaşaya bildiyin üçün gülümsə.

İtirəcək heç nəyi olmayan insanlardan qorxmalısan. Çünki onlar qazanmaq üçün hər şeyi edərlər.

Önəmli olan həyatda başına gələnlər deyil, nəyi necə yaşadığındır.

Birlikdə gülürsünüzsə bu xoşbəxtlikdir, birlikdə ağlayırsınızsa bu dostluqdur, amma birlikdə susursunuzsa bu artıq sevgidir.

Çox gözləyən, aza da ümid etməyi bacarar.

Əslində dünyada pis insan yoxdur, hər insanın varlığı bir rahatlıqdır, kimisi gələndə, kimisi gedəndə.

Birisinə yadlaşmağın ən məhvedici təzahürü yanında oturduğunu bilə-bilə onunla bir də heç bir zaman yaxın ola bilməyəcəyinin fərqində olmaqdır.

Elə gül ki, insanlar səni ağlatmağa utansın.

Xeyr, mən varlı deyiləm. Pulu olan kasib bir adamam. Varlı olmaq və pulu olmaq eyni şey deyil.

Hər kişi ağıllı, gözəl, anlayışlı və onu çox sevəcək bir qadın istər həyatında. Bəs soruşmaq lazımdır, sən bunlara dəyəcək nə etdin ki?

Zamanını sənlə keçirmək üçün səbirsizlənməyən birisi ilə vaxtını itirmə.

Unutmayın ki, bir evlilikdə ən önəmli şey xoşbəxtlik deyil, sabitlikdir.

Danışılaraq anladılmaz hər şəy, bəzən susmaq da bəs edir əslində. Unutma: Danışmağa da ehtiyac var, amma susmaq ən gözəl cavabdır anlayana.

0 şərh