Dostoyevskidən ...

  • Bəzən susarsan. Yenilmiş və zəif sanarlar səni. Unutma, yalnız susan bilər ki, danışsa heç kim tab gətirə bilməz.
     
  • Başqaları üçün özünüzü unudun. O zaman sizi xatırlayacaqlar.
     
  • Sadəcə həyat verən yox, həyat verib ona layiq olan ata adını daşıyar.
     
  • İnsanoğlu çox dərin varlıqdı. Mən tanrı olsaydım bu qədər dərin yaratmazdım.
     
  • Qorxu yalan doğurar.
     
  • Bu dünyada ən çətin şey özünə sadiq qalmaqdır.
     
  • Sevgi hər zaman qarşılığını görər, kin də.
     
  • Bir insanın həyatının ikinci yarısı birinci yarısında qazandığı vərdişləri yerinə yetirməsindən ibarətdir.
  • Rusu qazıyın, mütləq altından Kazak çıxar.
     
  • Əslində insanı ən çox üzən şey xəyal qırıqlığı deyil. Yaşanması mümkün ikən, yaşaya bilmədiyi xoşbəxtliklərdir.
     
  • Hər kəs realda olduğundan daha sərt görünməyə çalışır, sanki hər kəs birbaşa çölə vursa duyğularına lağ ediləcəyindən qorxur ( Bəyaz gecələr )
     
  • İnsanın ən yaxın dostunu sınmış vəziyyətdə görməkdən həqiqətən xoşu gələr. Dostluqların böyük bir hissəsi bu cür ehtiyac üzərinə qurulmuşdur, bütün ağlı başında olan insanların bildiyi qədim bir gerçəkdir bu ( Qumarbaz )
 

1 şərh

azadmamedov90
  • İnsanın ən yaxın dostunu sınmış vəziyyətdə görməkdən həqiqətən xoşu gələr. Dostluqların böyük bir hissəsi bu cür ehtiyac üzərinə qurulmuşdur, bütün ağlı başında olan insanların bildiyi qədim bir gerçəkdir bu ( Qumarbaz )