Sitatlar

Hər kəs plan cızır, və heç kim axşamadək yaşayacağını belə bilmir.
Leo Tolstoy.


Böyük sevgi olan yerdə çoxlu səhvlər olar. Hardaki sevgi yoxdur,orda hər şey səhvdir.
Tomas Fuller.

Hər səhər yuxudan duranda bunu fikirləş:«Bu gün mənimki gətridi,-mən yuxudan durdum. Mən yaşayıram, mənim dəyərli insani həyatım var, və mən onu boş şeyə sərf etməyəcəm».
DALAY lama

 
Mən anladım ki,elektron poçt nəyə gərək imiş- insan danışmaq istəmədikləri ilə  ünsiyyət qursun.
 
 Gələcəkdə «zaman maşını» ixtira edəcəklər, və heç kimin vaxtı olmayacaq onu istifadə etməyə.

 Məncə «qaynar xətt» yaratmaq lazımdır, heç zaman cavab verilməyən: heç vaxt məsləhətləri dinləməyənlər üçün.

 Planet qaydasındadır. İnsanlar məhv olacaq!

 Mənim xoşuma gəlir, çiçək və ya ot dəstəsi betonun üzərində yetişəndə. Lənət olsun, bu Qəhrəmancasınadır.

 Mən fikirləşdim, yaşlandıqca insanlar niyə aktiv olaraq İncil(quran) oxuyurlar. Və mən aşkarladım-axı onlar buraxılış imtahanına hazırlaşırlar..

 Hər üç insandan biri bu dünyada elə ya belə formada psixoloji xəstəlikdən əziyyət çəkirlər. Öz ən yaxşı iki dostların haqqdında düşün, əgər onlar qaydasındadılarsa,  deməli bu sənsən.
 
 Hər dəfə üzümü qırxmağa hazırlaşanda, fikirləşirəm, dünyada kimsə də hazırlaşır. Çünki hər zaman " məndə üzümü qırxım " deyirəm.
 
 Eqoist insanlarda nə daha yaxşıdır? Onlar başqalarını müzakirə etmirlər.
 
  Mən öz-özümlə danışıram, çünki yeganə insanam ki öz cavablarım xoşuma gəlir.
 
 Həyatın mənasını tapa bilməzsən, artıq onu dəyişiblər.
    
Jorj Karlin


7 şərh

azadmamedov90
Bunu necə başqa bloqa ata bilərəm?
kurdamir
Əvvəlcə «Bloqlar» Bölməsində İstədiyiniz bloqa üzv olursunuz (oxucu).Daha sonra məqaləni Hazırlayərkən "Əlavə ediləcək bloqu seç"  zalağında Əlavə ediləcək bloqu seçirsiniz.(Yəqin ki Başa düşdüz)
postskriptum
BLOQA NECE MOVZU ELAVE EDIRLER. ZEHMET OLMASA YAZINDA…
MURAD_SEYFULLAYEV
Swan-Lake mükəmməldi, Azad. Çox sağol.
azadmamedov90
Zərrə qədər zövqünüzü oxşadısa nə xoş…
MURAD_SEYFULLAYEV
Buraxılış imtahanı onda təkcə yaşlanmışlar üçün olur?! :)
azadmamedov90
Zənnimcə ordakı insanların yalnızca yaşlı olan hissəsiincil oxuyurlar, elə bizdəki yaşlandıqdan sonra bəzi örtünən qadınlar kimi )))