Albert Eynşteynin hikmətli sözlərindən

1) Dahiliyin 10 da 1-i istedadda 9-u isə çalışmaqdadır.
2) Başqaları üçün yaşanan həyat. Bax bu əsl yaşamağa dəyər həyatdır.
3) Dahiliyim çox ağıllı olduğuma görə yox, sadəcə problemlərin həllinə çox vaxt sərf etməyimdədir.
4) Streotipleri yox etmək çəyirdək boyda olan atomu parçalamaqdan daha çətindir.
5) Dəlilik əslində eyni şeyləri təkrar-təkrar edib fərqli nəticələr gözləməkdir.
6) Səyahəti etməyi nə qədər xoşlayıramsa, mənzil başına çatmağı bir o qədər sevmirəm.
7) Əgər nə etdiyimizi bilsəydik, buna eksperiment deməzdik.
8) 3-cü dünya müharibəsində hansı silahlardan istifadə olunacağını bilmirəm amma 4-cü dünya müharibəsində daş və taxta parçaları olacağını bilirəm
9) İki şeyin sonsuz olduğunu bilirəm. 1-ci kainat, 2-ci insanların axmaqlığı. Birincidən o qədər də əmin deyiləm
10) Görəsən niyə məni heç kəs başa düşmür amma hamı sevir.
11) Nisblik nəzəriyyəmi isbat edə bilsəm Almaniya mənim bir Alman olduğumu hər yerdə bildirəcəkdir. Fransa isə mənim dünya vətəndaşı adlandıracaqdır. Amma nəzəriyyəm öz isbatını tapmasa, Fransa mənim Alman olduğumu hər yerə car cəkəcəkdir, Almaniya isə əslində mənim Yəhudi olduğumu açıqlayacaqdır.
12) Dünya zalımların yox, onlara səsini çıxartmayanların ucbatından təhlükəli bir yerdir.
13) Elm atom bombasını icad etməklə heç də pis bir iş görmədi. Çünki, əsl pislik insanların beynində və qəlblərindədir.
14) Məcburi əsgərlik varlığımız üçün böyük bir təhlükədir.
15) Söz azadlığını qanunlar həll edə bilməz. Öz düşüncəni deyibdə cəza almamaq üçün, cəmiyyətin də bunu qəbul etməyi vacibdir. 
16) Super gücə malik hegamon dövlətlər olduqca müharibələr həmişə olacaqdır.
17) Təhsil insanın məktəbdə öyrəndiyi hər şeyi unutduqdan sonra yerdə qalanlardır.
18) Ey insanlar siz mənim dahiliyimi həddən artıq çox qiymətləndirirsiniz. Mən də bundan çox narahat oluram
 

3 şərh

Zeyneb_Ehmedova
belə məqalələr lazımdı
Silen_ce
O, nisbilik nəzəriyyəsinin mənasını belə izah edib: Qaynar sobanın üstündə bir dəqiqə otursan, bir saat keçdiyini hesab edərsən, amma gözəl xanım dizlərinin üstündə bir saat otursa, elə bilərsən ki bir dəqiqə keçib.