Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

On məsləhət I Deyl Karnegi

Deyl Karnegi1. Heç vaxt düşmənlərinizlə­ hesablaşmağa (qisas almağa) cəhd göstərməyin, bu onlardan daha çox sizə ziyan gətirəcək.

2. General Eyzenhaur kimi hərəkət edin: xoşunuz gəlməyən insanlar haqqında heç bircə dəqiqə belə düşünməyin.

3. Əgər siz xoşbəxtlik tapmaq istəyirsinizsə,­ onda minnətdarlıq və ya nankorluq haqqında düşünməyin, özünüzü fədakarlıqdan irəli gələn daxili sevinc hissinə həsr edin.

4. Tənqid, şikayət və heç kəsi mühakimə etməyin.

5. Yadda saxlayın ki, sizin həmsöhbətiniz tamamı ilə haqsız ola bilər. Amma o, belə fikirləşmir. Ona görə də onu mühakimə etməyin.
Ardı →

Aforizmlər

Sahili gözdən itirməyə cəsarət etmədikcə insan, yeni okeanlar kəşf edə bilməz.

Həyat, çox zalım bir müəllimdir. Əvvəl imtahan edər, sonra dərsi verər.

Olmadığın insan olaraq sevilməkdənsə olduğun insan olaraq nifrət edilmək daha yaxşıdır.

Yoldaş, insanların sənə təqdim etdikləri kimi mənimsəmə həyatı. Həyatın daha gözəl ola biləcəyinə inandır özünü.

Ardı →

Hikmətli sözlər

* Ən insani davranış bir insanın utanılacaq bir duruma düşməsinin qarşısını almaqdır.

* Böyük adamların xətaları günəş tutulmasına  bənzəyir. Onları hamı görür.

* Boş zaman yoxdur, boşa keçən zaman var.

* Keçmişimizə daş atmayaq ki, gələcəyimiz bizi topa tutmasın.

* Böyük insanlar hadisələri, dahi insanlar isə nəticələri düşünür.

* Dünyanı dəyişdirmək istəyirsinizsə, özünüzü dəyişdirin.

* Nə qədər az yüksəkdən uçsan, düşdüyün zaman az inciyərsən.

* Allahın gülü yaratdığına heyrət etdiyiniz yerdə, tikanlar arasında gül yaratdığına heyrətlənin.


Ardı →

Charles Bukowski

Eşq nə vaxt bitər bilirsən mi? Bitdi deyəndə ürəyin ağrımırsa.

Kədərlənmə! İtirdim deyə düşündüklərin, bəlkə də xilas olduqlarındır.

Sevməyi deyil, təkliyi öyrən! -Çünki ən çox ona ehtiyacın olacaq.

Gülmənin dəb olduğu bir dövrdə ağlayıram… Gənc olmanın dəb olduğu bir dövrdə yaşlıyam… Səni sevmənin daha az cəsarət istədiyi bir dövrdə, sənə nifrət edirəm...

Həyat elə lənət bir şey ki, susduğunda danışmadın deyə peşman edər, danışdığında isə susmağın üçün çalışar.

Xoşbəxt bir təklik, bədbəxt bir birlikdən yaxşıdır.

İnsanlar yorğun, həyat tərəfindən cəzalandırılmışlar: Ya sevgiylə, ya da sevgisizliklə.

Səhvin varmı?
-Təbii ki var: Çətin yola, bəsit kəslərlə çıxmaqdır ən böyük səhvim.
Ardı →

Ziqmund Freydin dahiyanə fikirləri

Adını unutduğunuz adam haqqında şübhəsiz mənfi bir düşüncəniz vardır.
• Azadlıq mədəniyyətin insana bir hədiyyəsi deyil. Heç mədəniyyət yox ikən insanoğlu çox daha azad idi.
• Bədbəxtliyi dadmadan, həmişə xoşbəxt olmaq istəyərsən. Halbuki nələrin səni bədbəxt etdiyini bilmədən, nələrlə xoşbəxt olacağını bilə bilməzsən.

• Bir insan bir yerə baxırsa orada maraqlandığı bir şey vardır. Bir insan bir yerə heç baxmırsa orada maraqlandığı bir şey qətiliklə vardır.
• Bir insana əvəz olunmaz olduğunu hiss etdirdiyinizdə ilk əvəz edəcəyi insan siz olarsınız.
• Bil ki, əhəmiyyətli deyil neçə dəfə məğlub olduğun… Çünki əsl əhəmiyyətli olan, məğlubiyyətdən sonra yenidən dirçəlməyindir.


Ardı →

Paulo Coelho

Hər kəs bizim necə yaşamamız lazım olduğunu tam olaraq bildiyini sanar. Təəssüf ki, heç kim özünün öz həyatını necə yaşaması lazım olduğunu qətiliklə bilməz.
 Ağızlar açılmırsa, deyiləcək əhəmiyyətli bir şey var deməkdir.
  Gələcək Allah tərəfindən yazılmışdır və Allah nə yazarsa insanların yaxşılığı üçündür.
  Qadın sevgi uğruna hər şeyə hazırdır, hətta sevişməyə də. Kişi isə sevişmək üçün hər şeyi fəda etməyə hazırdır; Sevməyi belə.
  -Ürəklər insanlara xəyallarının arxasından getmək məcburiyyətində olduqlarını niyə söyləmirlər ?
 -Çünki bu vəziyyətdə ən çox ürək acı çəkər. Və ürəklər acı çəkməkdən xoşlanmazlar.
  Əslində insanlar, bəzən günahkar olduqlarını qəbul etdikləri üçün deyil, yalnız qarşıdakı sussun deyə üzr istəyərlər.
  Əslində bütün qadınlar şirin sözləri sevər; amma iltifatların,yalanmı gerçəkmi olduğunu anlayacaq qədər də ağıllılardırlar.
  Bütün qadınlar mələkdir əslində. Yalnız qanadları qırıldığında süpürgələrinə minərlər.Hamısı budur.
  Bu gün cəsarət edə bilmədiyin üçün edə bilmədiyin şeyləri, Sabah zamanın olmadığı üçün etməyə bilərsən.
  Bir kişilə xoşbəxt olmaq istəyirsənsə onu anla, sevməsən də olar. Bir qadınla xoşbəxt olmaq istəyirsənsə onu sev, anlamasan da olar.
  Birini pisləməyə çalışsan əsla məqsədinə çata bilməzsən. Çünki, başqasını bulaşdırmaq istədiyin palçığa əvvəl özün bulanarsan.
Ardı →

Adolf Hitler

-Yalan nə qədər böyüksə, inananı da o qədər çox olar.
-Həyat gücsüzlüyü bağışlamaz.
-Mən dünyaya insanları güclü etmək üçün gəlmədim, onların gücsüzlüklərini istifadə etmək üçün gəldim.
-Ancaq bir dəvə iynənin dəliyindən keçdiyində böyük bir insan seçkilə iş başına gələ bilər.
-Siyasət, edilən tarixdir.
-Diktator, velosipedlə gedən adama bənzər dayansa aşar.
-Hər kim bizə qarşı qiyam qaldırsa özünü ölü qəbul etməlidir.
-İşğal altındakı torpaqlarımız ana vətənə qızdırmalı etirazlarla deyil, qılıncın endirdiyi zəfər zərbələriylə qatıla bilər.
-Dünyanın altını-üstünə gətirən böyük hadisələrin hamısı yazı ilə deyil sözlə meydana gətirilmişdir.
 -Siyasi quruluşlar bir-birləri ilə qarşılıqlı mənfəətlərindən ötəri saxta razılaşarlar. Mənim fəlsəfi doktrinam dünyanı təkrar xoşbəxt bir şəkildə yaşadacaq gücə malikdir. Belə bir idealda əlbəttə ki keçici razılaşmalara yer yoxdur.
 -Bacarıq və qabiliyyət təhsilin bir məhsulu deyil. Bu qabiliyyət adamda doğuşdan vardır. Yəni bu Tanrının bir lütfüdür.
  -Döyüşdə hər vaxt itirən tərəf günahkardır haqlı olsa belə.
  -Əgər döyüş itirilmişsə bu mənim vecimə belə deyil. İnsanlar pərişan olsalar olsunlar. Bir tək gözyaşı belə tökməm onlar üçün; onlar heç bir şey layiq olmadılar.
Davamı →

Hikmət xəzinəsindən ...

— Ağlamaq üçün gözdən yaşmı axmalı,
Dodaqları gülərkən insan ağlamazmı?
Sevmək üçün gözələmi baxmalı,
Pis vücudda gözəl ruh,qəlbi bağlamazmı?
Həsrət-bir sevgidən uzaqmı qalmaqdır,
Sevgilin yanindaykən hicran duyulmazmı?
Oğurluq-pul,dövlət,malmı oğurlamaqdır,
Səadət oğurlamaq oğurluq olmazmı?
Solmasi üçün gülü budaqdanmı üzməli,
Qönçəykən bir çiçək budaqda solmazmı?
Öldürmək üçün silah,bir xəncərmi olmalı,
Gülüş-güllə,saçlar-ip,göz-silah olmazmı?
(Viktor Hüqo)
Ardı →

Bob Marley

Dünyanın ən gözəl ritmi, onun səninçün döyünən qəlbidir.
Bəzi insanlar səni yaxşı anlayır, həm də çox yaxşı.Amma həmişə uzaqdadırlar.Xoşbəxt olmaq istəyirsən? Onda heç kimdən heç nə gözləmə.
Gördüyünü hər kəs sevər. Sən onda heç kimin görmədiyini tapmalısan. Əgər əsl sevgini istəyirsənsə, üzə düyil, qəlbə toxunmalısan.
Hərdən deyirlər ki, «Fikir eləmə, sonuna qədər yanındayam.» Bax, onların səni aldatdıqlarını arxadan vurduqlarında anlayırsan.
Fikir verməyin insanların:«Məni çox sevəcək birini axtarıram.»- deməsinə. Böyük bir sevgiyə məruz qaldıqda gizlənməyə yer axtarır hamısı.
Əgər bu həyatda mütləq birini dəyərləndirmək lazımdısa, sadəcə özünün dəyərini bil.
İnsanlar səni səhv başa düşdükdə bunu dərd etmə. Eşitdikləri sənin səsindi, amma ağlından keçirdikləri öz düşüncələridir.
Öz-özümlə danışdığım qədər kimsəylə danışmıram. Səbəbi dəlilik deyil, yalnız bilirəm ki, insanı ən yaxşı özü dinləyir.
Sən kimsən ki mənim yaşadığım həyatı mühakimə edirsən! Mən mükəmməl deyiləm və olmaq məcburiyyətində də deyiləm. Barmağın ilə məni işarə etmədən əvvəl, əllərinin təmiz olduğundan əmin ol!
İlk baxışda aşiq oldun oldun, yoxsa ikinci baxışda kimin nə mal olduğunu anlarsan.
Hər şey yolunda getmir bəzən. Nə edirsən et, düzəlmir yenə də. Ən çətini də bütün bunlara rəğmən gülümsəmək məcburiyyətində qalmaqdır.
Hər təsadüf bir başlanğıcdır. Finalda həmişə baş rolda sənsən. Pərdələri isə tale bağlayır.
Həyatımda heç kim yoxdur. Amma problem deyil. Çünki sən sevgini bəsitləşdirənlərdən, mənsə yalnızlığın haqqını verənlərdənəm. 
Həyatın dadını çıxara bilmirsənsə, dadını qaçıranları həyatından çıxar.
Yaşadığın həyatı SEV, sevdiyin həyatı YAŞA. 

Tərcümə etdi: Axundova Təhminə
Davamı →