Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Bədən tərbiyəsi və İdman haqqında fikirlər

  • İdman insanları həm fiziki, həm də mənəvi cəhətdən yüksəldən bir vasitədir. –Heydər Əiyev
  • Məşq hər şeydə insanların ən yaxşı müəllimidir. -Evripid
  • İdmanda uğur çalşmaqdan əlavə istəməklə olur.- Məhəmməd Əli
  • İdman sağlam yaşayan insanların cəmiyyətidir.
  • Sağlam bədəndə sağlam ruh olar.- Atalar sözü
  • İnsanlar qocaldıqları üçün idmanı dayandırmırlar, Əslində idman etmədikləri üçün qocalırlar..- Dr. Kennet Kuper
  • Gimnastika, fiziki məşqlər, gəzintilər sağlamlığı, dolğun və şən həyatı qorumaq istəyən hər kəsin gündəlik həyatında əsas yer tutmalıdır.- Hippokrat


Davamı →

8 Mart təbrik mesajları

8 Mart Beynəlxalq qadınlar günü bir neçə ölkələrdə qeyd edildiyi kimi bizim ölkəmizdə də qeyd edilir. Xanımlara müxtəlif hədiyyələr alınır, təbrik mesajları göndərilir.

8 Mart təbrik mesajları:

  • Haqqları ödənəməyəcək qədər böyük olan qadınların 8 Mart Qadınlar Günü mübarək olsun.
  • Sənin sevgin dünyamı isidən yeganə günəşdir. Bilirəm heç vaxt işığını itirməyəcəksən. Mən sənin varlığından xoşbəxtəm.

Davamı →

Müdrik sözlər və kəlamlar | Əbu Turxanın hikmət dünyası

  1. Bu günün hər əməli sabah üçün alın yazısıdır.

  2. Həyat eşqi həyatdan ikiəlli yapışmaq deyil, həyatı yüksək tutmaqdır.

  3. Özünü sevənlərin çoxu əslində özünü deyil, özləri haqqında uydurduqları obrazı sevirlər.

  4. İnsanın ən böyük səyahəti öz daxili aləminə səyahətidir.

  5. Ədəbiyyat – əbədiyyəti ana, anı əbədiyyətə çevirir.

  6. Haqqa çatmağın yolu haqq aşiqliyindən keçir.


Davamı →

Sevgililər gününə aid təbrik mesajlar

Sevgililər günü ilə bağlı ən gözəl ithafları, etirafları bir yerə toplamışıq. Bu sözlər insana şövq verər, içindəki sevgini daha da qanadlandırar. Bu sözlərdən istifadə edərək sevgilinizə olan hisslərinizi bütövlükdə çatdıra bilərsiniz.
Sevgililər gününə aid təbrik mesajlarını və təbrik yazılı şəkilləri saytımızdan götürərək 14 Fevral günü sevgilinizə göndərə bilərsiniz. Eyni zamanda sevgililər günü üçün hazırladığımız sevgi dolu təbrik yazılı şəkilləri whatsapp statusda, instagram hesabınızda paylaşa bilərsiniz.

Davamı →

Oşodan mənalı sözlər və kəlamlar | Oşo sözləri

  • Dağıtmaq nifrətdən gələr, yaratmaq sevgidən gələr.

  • Azadlıq buradadır və indidir, o nə dünən, nə də sabahdır, azadlıq bax elə bu andır.

  • Hətta bəzən insan özü öz yalanına o qədər inana bilər ki, yalan həqiqət kimi görünə bilər.

  • Əsl sual ölümdən sonra həyatın olub-olmaması deyil. Əsl sual ölümdən əvvəl sizin canlı olub-olmamağınızdır.

  • Yaş fərqi, cahillik və bilik arasında fərq deyil.

  • Çünki yuxular sadəcə yaşanmamış düşüncələrdir. Gündüzdən qalan yaşanmamış arzular və həsrətlər...Özlərini heç olmasa yuxuların içində tamamlamağa çalışırlar.

  • Həqiqət həqiqətdir,onun sənin mənliyinə hansı qapıdan girməyinin elə də önəmi yoxdur.


Davamı →

Cəmşid Əmirovun Qara Volqa əsərindən mənalı sitatlar

Cəmşid Əmirovun “Qara Volqa” əsəri 60-cı illərdə yazılmış və oxucuların böyük marağına səbəb olmuşdur. Bu əsər Azərbaycanda cinayətkar qrupun törətdiyi saysız-hesabsız cinayətlərdən və nəhayət, hüquq-mühafizə orqanları tərəfindən aşkarlanmasından bəhs edir.

  • Nağıllarda deyildiyi kimi “ bir könüldən min könülə.
  • Ancaq kişiyə gözəllik deyil, bacarıq, mərdlik, sənət lazımdır. Ağıl lazımdır.
  • -Məsələ, əziz dost, cərimədə deyil. Əsl məsələ insanın öz nöqsanını başa düşməsidir.
  • Bürsəli, oğurluğun axırı yoxdur. İndiyədək oğurluq etmisən, nə qazanmısan? Heç nə!
  • Məhəbbət hökmə baş əyməz.

Davamı →

Qardaşa ad günü təbrikləri

  • Qardaşınızı təbrik etmək üçün ən gözəl təbrik mesajlarını bir araya gətirmişik. Bunlardan istifadə edərək qardaşınızın bu xüsusi günündə onu sevindirə bilərsiniz.
  • Dünyanın ən yaxşı qardaşı ad günü mübarək olsun. Yaxşı ki, mənim qardaşımsan.
  • Ömrün gözəl, doğum günün mübarək olsun.
  • Daha bir ili geridə qoyduğun bu həyatda həmişə yanındayam. Ad günün mübarək.
  • Bütün xəyalların, ümidlərin gerçəkləşsin. Duaların qəbul olsun. Doğum günün mübarək.
  • Səni sevirəm, əziz qardaşım, neçə belə illərə...
 

Davamı →

1 yaş doğum günü təbrikləri

Bu dunyada ən gozəl sey sevdiyin insandan övlad sahibi olmaqdir. Övladı olanlar uşaq sevgisini bilirlər. İnsan dünyaya övlad gətirəndən sonra sanki zaman dayanır və sonra dünya yalnız onun üçün fırlanmağa başlayır. Yemədikcə, xəstələnəndə çox pis olarsan. Gecənin yarısı xəstələnsə, sözün əsl mənasında dünyanın o biri tərəfinə gedib açıq aptek tapmaq olar. O, yıxılanda onu şənləndirmək üçün dünyadakı bütün çılğınlığı edə bilərsiniz. Bu məqaləmizdə 1 yaşın tamam olması ilə bağlı təbrik mesajlarını bir araya gətirmişik. Ad günü mesajlarını facebook, twiter, whatsapp-da paylaşa bilərsiniz.

Davamı →