Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Müdrik cavablar

Xoşbəxtlik
Tolstoydan soruşurlar:
– Xoşbəxtliyinizin sirri nədədir?
O belə cavab verir:
– Olanlara şükür edirəm, olmayanlarısa dərd eləmirəm.

Söz
Fərabidən soruşurlar:
– Çox danışan adamlarla necə davranmaq məqsədə uyğundur?
Fərabi cavab verir:
– Çox danışana az qulaq asmaq lazımdır.
Davamı →

Həyat – Allahın gördüyü yuxudur

Bir çox mükafatların sahibi, şair, yazıçı, publisist və filosof Xorxe Luis Borxes həyatının ikinci yarısında dünya işığından məhrum olsa da, bu görmə qüsuru ona dünyanı və insan ruhunu anlamağa mane olmayıb.

Hər kəs cənnəti özü üçün başqa cür təsəvvür edir, mən isə uşaqlıqdan cənnəti kitabxana kimi xəyal edirdim.

Bir-biri ilə sağollaşmaq – ayrılığı qəbul etməmək və bu fikri düşünməkdir: bu gün biz sadəcə ayrılıq rolunu ifa edirik, sabah isə yenidən görüşəcəyik.

Mənim sənə məsləhətim: insanlar nə deyər və artıq səni istəməyən qadın üçün çıxmaz küçəyə girmə.

Həqiqət bundadır ki, yaxın və həqiqətən sevdiyimiz insanlardan başqa heç kəs bizi incidə bilməz.

Davamı →

Uzaqdan baxdıqda istənilən şey gözəl görünür

Sevgisiz dünya qapalı pəncərənin arxasındakı külək kimidir. Nə toxuna, nə içinə çəkə bilirsən.

Əvvəllər belə düşünürdüm ki, insanlar illər keçdikdə, müntəzəm olaraq qocalır… Sən demə belə deyilmiş. İnsan ani olaraq qocalır.

Dünyada səhv fikir deyilən bir şey yoxdur. Bizim fikirlərimizlə üst-üstə düşməyən fikirlər vardır. Bu qədər bəsit.

İnsan nə qədər böyükdürsə, onun həyatında artıq düzəldilə bilməyəcək şeylərin sayı da bir o qədər çoxdur.

Bir-birimizi qucaqlamaqla öz qorxularımızı bölüşürük.

Hər bir kəs “hər şeyin yaxşılıqla” bitəcəyinə inansa, dünyada qorxulacaq bir şey qalmayacaq.
Davamı →

Vicdanlı müəllim həmişə diqqətli şagird olmalıdır.

Bütün kilsələrin əsas işi budur: bədbəxt kəndliyə təlqin etsin ki, onlar üçün yerdə xoşbəxtlik yoxdur, səadət onları göylərdə gözləyir. Və özgəsinə katoqra zülmüylə işləmək Allaha xoş gedir.

Əgər birinə tez-tez “sən donuzsan” desən, o, əvvəl-axır xortuldamağa başlayacaq. 

Həyatın iki forması var: Çürümək və yanmaq. Tamahkarlar və qorxaqlar birincini seçir, alicənablar və cəsurlar ikincini... 
Davamı →

Qısqanclıq – partnyorla ayrılmağa hədəflənmiş davranış tərzidir

Bert Antuan Hellinger (16 dekabr 1925, Laymen, Almaniya) alman filosof və psixoterapevtdir. O özünün “ailə tənzimlənməsi” kimi adlandırılan qısa müddətli terapevtik metodu ilə məşhurdur. O 2007-ci ildən etibarən özünün Hellinger Sciencia adlanan məktəbini təsis etmişdir.

Uğurun siması Anadır!

Cinsimizdən asılı olmayaraq sevdiyimiz şəxsin gözlərində anamızın gözlərini axtarırıq.

Qəzəb – xəyal qırıqlığıdır. Həyat yoldaşına qəzəb – ana ilə bağlı xəyal qırıqlığıdır.
Davamı →

Terry Pratchett – sarkazm sehrbazı

Ser Terens Pratchett – böyük istedada və mükəmməl yumor hissinə sahib ingilis yazıçı-satirikdir. Uzun müddət Alzeymer xəstəliyinin nadir növündən əziyyət çəksə də, heç vaxt öz işini yarıda qoymamış və son ana qədər, kitablarını diktə edərək yazdırana qədər həyat mübarizəsi vermişdir.

Xeyirxahlıq – daim haqqında dua etdiyin deyil, artıq etdiyindir.

İnsana alov ver və o günün sonuna qədər qızınacaq. İnsanı yandır və ona ömrünün sonuna qədər isti olacaq.

İnsanın ölümündən öncə bütün həyatı gözlərinin önündən keçir. Bu prosesin özü elə həyat adlanır.

İnsanlar qəribə varlıqlardır. Möcüzələrlə dolu dünyada necə darıxa bilirlər?!
Davamı →

Gələcək bizim əlimizdə deyil

D. xanımla insanların əksəriyyətinin yaşamaq istədikləri həyatı yaşaya bilmədiklərini və qorxaqcasına davrandıqlarını düşünürük.

Nyu-York limanına çıxırıq. Sis-duman qorxunc bir mənzərə yaradıb. Burada nizam, ərkyanalıq, iqtisadi güc hiss olunur. Bu qədər heyranedici və insanlığın fövqündə olan görüntü qarşısında ürəyimiz titrəyir.

Bir ölkəni tanımağın yollarından biri orada insanların necə öldüyünü görməkdir. Burada (ABŞ nəzərdə tutulur – tərcm) hər şey nəzərə alınır. Tanıtma afişalarında bu cür yazılır: “Siz öləcəksiniz və o zaman istirahət başlanacaq -1”. Məzarlıqların özəl mülkiyyəti var: “Yerinizi almağa tələsin!”

Haqlı olan əsla öldürməyəndir. Bu o deməkdir ki, o, Tanrı ola bilməz.
Davamı →

Moemin ən səmimi etirafları

Həyatda başqalarının müsibətinə “can yandırmaqdan” daha asan bir şey yoxdur.

Düşünürəm ki, Tanrı ya mənim daxilimdə, ya da heç bir yerdədir.

Əzabların xarakteri zənginləşdirdiyi düzgün deyil. Bunu bəzən xoşbəxtlik bacarır. Əzablar əksər hallarda insanı xırdaçı və qisas arzusunda olan bir şəxsə çevirir.

Yalnız bir qadın digər qadının nəyə qadir olduğunu bilir.

Faciə ondadır ki, biz bəzən öz arzumuza çatırıq.
Davamı →

Dərin çaylar səssiz axar

Problemi həll etmək mümkündürsə bu haqda narahat olmağa dəyməz. Yox əgər onu həll etmək mümkün deyilsə onun barəsində narahat olmaq faydasızdır.

Düşünüb qərar ver, qərar verdinsə düşünmə.

Gedəni saxlama, gələni qovma.

Tez – yavaşdır, lakin fasilələrlə.

Yaxşı insanın dostu olmaq, pis insanın dostu olmaqdan yaxşıdır.
Davamı →