Ana südü ilə qidalandırarkən faydalı yemək pəhrizi

  Siz ortalama gündəlik 300-500 əlavə kalori qəbul etməli olacaqsınız. Əgər bu kalorilər sağlam qidadan gəlirsə, onlar sizə sağlam qalmaq və körpəniz üçün keyfiyyətli süd hazırlamaq üçün lazımi qidalandırıcıları təmin edəcəklər. Bu qidalara aşağıdakılar daxildir:
  • Yağsız ət, balıq, yumurta, mərci və lobyalar.
  • Yağlı balıq, xüsusilə qızılbalıq, makrel və sardana, çünki onlar omega-3 yağı ilə boldurlar və körpənizin zehni inkişafı üçün əhəmiyyətlidirlər — həftədə bir və ya iki dəfə yağlı balıq yeyin.
  • Meyvə və tərəvəzlər, təzə meyvə şirələri və tərəvəz supları
  • Süd, pendir, az yağlı qatiq -gündəlik 3 porsiya kalsiumla bol süd məhsulu yaxşı fikirdir.
  • Kəpəksiz taxıl məmulatları və çörəklər, qəhvəyi düyü və makaron — onlar sizin qanınızda şəkəri normada saxlayaraq tox olmağınızı təmin edir.
  • Cövüzlər, pendir kubları və ya kök çubuqları kimi sağlam qəlyanaltılar yeməklər arası acsanız yaxşı qidadır.
  • Hidratlaşdırılmış qalmaq üçün çoxlu su — süd ifrazı susuzluğu artırır.
  • Yağlı balıq, yumurta sarısı, zənginləşdirilmiş süd və taxıl məmulatları kimi vitamin D ilə bol qidalar (zənginləşdirilmiş qidaların etiketini tərkibində vitamin D olub-olmamasını yoxlamaq üçün oxuyun)
Ana südü ilə qidalandırarkən antenatal vitaminlərin qəbulu bəzi əsas qidalandırıcıları təmin edə bilər, lakin sağlam, balanslı pəhriz saxlamaq yenə də əhəmiyyətlidir. Bir çox qidalar tənzimlənmişdir, lakin hər hansı bir qidanı həddindən artıq qəbul etməyin.


Mənbə: Nutriciababy.az
 

0 şərh