Uşaq qidalanmasında balqabaq

Balqabaq- çiy və bişmiş, istənilən halda uşaqlar üçün xeyirlidir. Hətta tumlarının da xeyri var. Bu tərəvəz sentyabr-oktyabr aylarında yetişir. Qabaq və badimcan, pomidor və xiyarın mövsümü bitərkən balqabağın mövsümü hələ yeni başlayır. Onun məti çoxlu sayda pektin, kalium, kalsium, fosfor və maqnium ilə zəngindir. Balqabağın tərkibində həmçinin C, PP və B qrupu vitaminləri var. Bu tərəvəz ilə siz körpənizin rasionunu daha xeyirli və zəngin edə bilərsiz. Və əgər siz balqabağı düzgün saxlaya bilsəniz, körpənizi sevimli balqabağlı yeməklərlə hətta fevral ayında da sevindirə bilərsiz.

Balqabağın xeyirli xüsusiyyətləri
 Uşaqlar üçün bolqabaq əvəzolunmaz qidadır. Dietoloqlar onu uşaqların mədə-bağırsaqları pozulan zaman verməyi məsləhət görurlər. Balqabağın çiy məti mədə-bağırsaqın düzgün işləməsinə kömək edir.

Uşaqlara qəbizlik zamanı balqabaq verin: Qəbizlikdə və köp zamanı balqabaqın çiy şirəsi tövsiyyə edilir. Şirəni uşaqa içirtdikdən sonra qısa vaxtda köp və ağrı keçir.

Uşaqlarda yuxu pozqunluğunda balqabaq ilə yeməklər: Balqabaq şirəsi və bal sakitləşdirici effektə malikdir. Əgər uşaq narahatdırsa və heç cür yatmırsa bu dadlı içkidən ona içirdin.

Uşaqlarda anemiyada (qan azlığı) balqabaq ilə yeməklər: Balqabaq anemiyada uşaqların qidasında hər gün olmalıdır. Siz ondan şirə çəkə, salat və ya desert hazırlaya bilərsiz. Altı aylıq körpələrə baqabaq puresi vermək olar.

Balqabağı hazırlamaq üçün çox vaxta ehtiyac yoxdur. Bir dilim balqabaqı bişirin, blenderdən keçirin, bir xörək qaşıqı ana südü və ya həll edilmiş korpə smesi əlavə edib qarışdırın. İlk dəfə üçün bu qədər kifayətdir. Əgər uşağın xoşuna gələrsə, və heç bir allergik reaksiya olmazsa, rahatlıqla porsiyanı artıra bilərsiz.Daha böyük uşaqlar üçün çiy balqabaq və almadan salat hazırlaya bilərsiz. Daha da dadlı olması üçün yoqurt, kişmiş və xırdalanmış qoz əlavə etmək olar.

Balqabağın növləri
Balqabağın bir neçə əsas növü var. Onlardan hər birinin özünəməxsus xüsusiyyətləri var.

Qalınqabıq balqabaq — ən çox rast gəlinən növdür. Görünüşcə qabağa oxşayır, sadəcə rəngi narıncı və ya sarı olur. Bu növ balqabaq ən birinci yetişir və tumlarının dadı ilə tanınır.
İrimeyvəli balqabaq –meyvəsinin çəkisi və həcminə görə seçilir. Yəqin ki, Şarl Perro Zoluşkanın karetasını yazarkən bu balqabağı nəzərdə tuturmuş. Bu növ balqabaq çox şirin olur və onu çox saxlamaq olur.

Muskat balqabaq — əsl gözəl bir balqabaqdır. Yalnız bu növ əsrarəngiz forma və tünd narıncı mətə malikdir. Digərlərinə nisbətən bu növ daha gec yetişsə də bu balqabaq ən dadlı hesab edilir.

Balqabağı necə seçməli?
Balqabağı seçərkən onu yaxşıca nərəzdən keçirin. Onun səthində heç bir ciziq və ya zədə olmamalıdır. Yadda saxlayın ki, kəsilmiş balqabağı çox saxlamaq olmur. Onun mətinin tərkindəki şəkər və qidalı maddələr azalır. Odur ki, balqabağı kəsdirib az-az almaq və tez istifadə etmək məsləhətdir.Balqabaq soyuqu və birbaşa günəş şüasını sevmir. Bu cür şəraitdə o tez çürüyür. Bütöv balqabağı yaxşı havalanan yerdə 10-15 dərəcə temperaturda saxlayın. Əgər bunlara riayət etsəniz siz bütün qışı balqabaqdan rahatlıqla faydalana bilərsiz.

Balqabaq tumunun faydaları
Balqabaqın tumları dadlı olmaqla yanaşı həm də faydalıdır. Onun tərkibində orqanizm üçün faydalı olan yağlar,(xolesterinsiz), E, A, D, K vitaminləri və çox sayda makro və mikro elementlər var. Tumların tərkibində böyük miqdarda sink və dəmirin olması xüsusi dəyərləndirilir.Unutmayın tumlar əla soyuqdəymə əleyhinə vasitədir. Həmçinin işlədici effekti var. Bundan başqa qurd əleyhinə güclü kömək edir.

0 şərh