Uşaqlarla evdə məşğul olmağın 5 yolu

Kiçik uşağınız varsa bu təkliflər tam sizə görədir.
Əgər 3 ilə 6 yaşları arasında uşağa sahib bir valideyinsinizsə, onlarla maraqlanarkən işinizə zaman ayırmağın nə qədər çətin olduğunu bilirsiniz. Hər iki fəaliyyət də bütün diqqətinizi istər amma ümumiyyətlə qazanan gülər üzlü kiçik mələklər olar.

Budur işə yaraya biləcək bəzi təkliflər:
Ona öz işini verin: Uşaqlar evin içində özlərinə verilən vəzifələri yerinə yetirməyi sevərlər. Xüsusilə də müstəqil bir şəkildə işi tamamlaya biləcəklərinə dair olsa. Məsələn çirkliləri rənglərinə görə ayırmasını ya da kitabxanadakı kitabları boylarına görə tənzimləməsini istəyə bilərsiniz. Səyini mükafatlandırmağı da unutmayın.

Yaradıcı olun: Uşaqlar hər hansı bir əl işi ilə məşğul olacağı zaman böyüklər tərəfindən istiqamətləndirilməyə və müşahidə edilməyə ehtiyac duyar. Amma boyama kitabları həm müşahidə tələb etmədən onları əyləndirəcək bir seçimdir, həm də xəyal güclərini inkişaf etdirər. Yetər ki onun istədiyi şeyi istədiyi rəngə rəngləməsinə icazə verin.

Saat başı onunla maraqlanın: Unudulmadıqlarını anlamaları və xoşbəxt olmaları üçün 10 dəqiqə belə kifayətdir. Zamanının çoxunu öz başına oynayarkən siz də işinizə sıxlaşa bilərsiniz. Amma sıxılmaması və sizin tərəfinizdən sevildiyini unutmaması üçün, hər saat başında ona bir az zaman ayırmağa çalışın.

Öyrədici oyunlar: Kompüter oyunları və internetin uşaqların həyatına nə qədər lazım olduğu mübahisəlidirsə, öyrədici oyunların uşaq inkişafı üzərindəki təsiri bir o qədər inkar edilməzdir. Yenə də şübhələriniz varsa puzzle da iş görə bilərsiniz.

Öyrədici televiziya proqramları: Məhdud müddətlərdə olduğu müddətcə uşaqların televiziya izləməsində qorxu yoxdur. Hələ bu müddətdə təlimatçı proqramlaşdırmaya yönəlsəniz faydasını belə görəcəksiniz.

Yuxarıdakı təkliflər lazımlı olan zaman bir-birləri ilə əlaqəli də istifadə edilə bilər. Uşaqların maraq sahələri müxtəlifdir, başqa sözlə yoxlama-yanılma üsulu həyatınızın bir parçası olmalıdır.
 

0 şərh