Xoş getdin, ay "müdür"!!!

İndi "müdür"lərin qulağı cingildəyəcək))))
İş, iş, iş..bunun ardınca bir "ahh" da çəkmək yerinə düşər.Son zamanlar işsizlik problemi çoxdur, amma, sanmayın ki, mən işsizlikdən söhbət açacam. Xeyir. İndi tələsdiyimdən ərinirəm ki, tərcümə edəm. Ümid edirəm ki, isdtifadəçilərimiz rus dilini bilmiş olarlar:
Qısacası mövzum budur ki, hər üçüncü şəxs öz başçısını qovmaq istərdi.

Каждый третий работник хотел бы уволить своего начальника

 

Так, на вопрос: “Будь у Вас такая возможность, Вы бы уволили кого-нибудь из своих коллег?”, более трети отвечали – “начальника”. За это проголосовало 31,3%. Почти каждый четвертый очень недоволен кем-то из своих коллег и мечтает о его увольнении – 23,1%. Но столько же (23%) считают, что работают в отличном коллективе и увольнять никого не надо. Каждый десятый категорично ответил, что “Всех разогнать нужно” (9,6%). 7,9% считают, что перемены бывают только к худшему (ответ “Нет, мои коллеги мне не нравятся, но новые будут еще хуже”). А меньше всего среди проголосовавших тех, кто метит на место своего коллеги, ответ “Да, и займу место уволенного” набрал только 5,1%. ”
"FK-DİPLOMAT"

"Müdürüm, ay müdürüm"…

Əslində məncə də xoş, ürəkaçan, səmimi və etibarlı bir kollektivdə çalışmaq daha yaxşıdır. Daha yaxşıdır deyəndə ki, əladır. Bunun üstünə sevdiyin işi də gəlsən olar lap super.  Amma, indiki halımızda bizdə  az sayda insan deyər ki, “mən işimdən və kollektivimdən razıyam.” Təəssüf ki, də istədiyin iş və kollektiv ürəyimizcə olmadığında  elə bir lüksümüz də yoxdur ki, işdən çıxaq. Məlum məsələ, indiki zəmanədə (yazıq zəmanə) iş tapmaq müşkül məsələdir. Hələ yaxşısın, necə deyərlər – ac toyuq yuxusunda darı görər- misalı… Amma, hayıf deyilmi, əla iş, əla kollektiv?!… 

O  kəslərin halına çox sevinirəm ki, işindən, kollektivindən razıdılar. Bu insana həm də stimul verir, həvəs verir. Amma, yəqin ki, hər birimizin içində şıltaq düşüncələrimiz vardır. Məsələn, elə müdiri qovmaq kimi)))

 

 

 

6 şərh

fidan
müdür yox,müdir. bəzi yerlər lazımsız yerdə qalın yazılıb. Axırıncı şəkil super! elə yerdə işləmək istərdim.
Kanban
İş demişkən.., Mənim zənnimcə Fidanın işi səhfləri aşkar edib — xəbərdarlıq etməkdir…
Bəs Siz Fidan.., öz işinizi bəyənirmisiniz..?
fidan
Tamamilə doğrudur.Mənim işim səhvləri aşkar etməkdir.Ona görə də səhvinizi tuturam: səhf yox səhv yazın. Müraciət edəndə artıq neçənci dəfədir ki,adın sonundan sonra .., qoyursunuz. Kiməsə xitab edəndə addan sonra sadəcə bir vergül qoymaq yaxud 2nickname müraciət etmək lazımdır)))
bankir
şəkildə elə gülməklərinə baxmayın,əlləri görünmür. Bir-birlərinin ciblərinə giriblər:-)
bloqçu
həə bankir, fürsətdən istifiadə))))
bloqçu

Mən o sözü bilə-bilə müdür yazmışam))) Sadəcə " işarəsini qoymağı unutmuşam.. O ki qaldı qalınlığa öz yazdıqlarımı rus dilindəki mətndən ayırmaq istədim.