Bürclərin xüsusiyyətləri

Qoç – hər zaman öndə olmağı sevən qoçlar doğuşdan öndər xüsusiyyətlərini daşıyır. Qoç bürcündə olanlar çox güclü olur, bitmək bilməyən mübarizə və arzu hissi ilə coşurlar.
Bu insanlar başqalarının əmri ilə işləməkdən nifrət edir və olduqları mühitdə rəhbər vəzifəsinə yüksəlmək üçün əllərindən gələni edirlər. Çox az hallarda istəklərinə nail ola bilımirlər. Bu zaman isə tək başına iş qurmağı düşünülər.

Buğa – bu bürcün sahibləri olduqca səbrli, qərarlı və güvənli insanlardır. Həyatda müəyyən məqsəd və hədəfləri var. Onlara nail olmaq üçün böyük səbr və inadla çalışırlar. Eyni zamnda həyatdan zövq almağı da bacarırlar.
Başa düşən və xoş niyyətli biridir. Tənbəllik etməsələr, başladığı işi tez bitirirlər. Bu bürcün insanları digərlərindən fərqli oalraq, çox gözləməyi bilir.
Bəzən sırf səbrli olduğu üçün böyük uğur əldə edə bilər. Ani dəyişiklik və təəccübləndirici yeniliklərdən xoşlanmır. Xüsusən də maddi vəziyyətlərdən risklərdən özünü qorumağı bacarır.

Əkizlər  — əkizlər bürcü ağıl və düşüncəni təmsil edən bürcdür. Son dərəcə güclü və aktiv beyni var. Hər şeyə marağı olduğu üçün hamısını birdən öyrənmək istəyir. Əldə etdiyi məlumatı başqalarına ötürməyə həvəslidir. Buna görə də yaxşı yazma və çox danışma qabiliyyətinə malikdir.
Bir yerdə uzun müddət qalıb vaxt itirmək istəmirlər. Uzun və səbrli işlər onlarlıq deyil. Çox tələsən və narahat xarakterləri var, həmçinin çox bacarıqlı insanlardır.

Xərçəng – xərçəng bürcü doğrunu deməkdən çəkinmir. Daxili dünyası olduqca zəngindir. Öz şüur altındakı fikirləri kəşf edərək ehtiyacı olan güvən duyğusunu inkişaf etdirə bilər. Beləcə qabığından çıxaraq dünya ilə arasındakı bağlantını gücləndirə bilər. Bunu bacardığı zaman sevdiklərinə də dəstək olur.
Onlar üçün yuva və ailə məhfumları olduqca əhəmiyyətlidir. Onları hər şeydən üstün tutur və uğrunda hər cür fədakarlığı etməyə hazırdırlar. Əslində, bu hiss onların sahib olduğu hər mövzuda keçərlidir. Əldə etdiyini itirmək qorxusu yaşadığı üçün daima  mübarizə aparır. Yüksək müşahidə qabiliyyətinə sahib olduğu üçün nə vaxt, nə etmək lazım olduğunu yaxşı bilir.

Şir  – şir bürcü özünü xarici dünyaya ifadə etmək üçün yaşayır. Bu öz ifadəsini yardıcılığa da əks etdirir. Yaratdıqları şirlərin daxili dünyansının inikasıdır. O hər zaman səhnədə olmalı və insanlara özünü göstərməlidir. Özünü nə cür ifadə etməyindən asılı olmayaraq, həmişə alqış arxasınca qaçır. İdarə etmək onların təbiətində var. Bacarıqlı bir rəhbər, eyni zamnda yaxşı idarəçidir.

Qız – qız bürcləri son dərəcə tədbirli və mükəmməl işçidir. Həmişə uzun planlar qurur. Hədsiz məsuliyyəti olduğu üçün hər hər şeyi ən kiçik detalına qədər təhlil edir. Ən yaxşısını edə bilmək üçün sistem hazırlayır.
Bütün bunları başqalarına ən yaxşı xidməti göstərmək məqsədilə edir. Bütün işlərində son dərəcə məsuliyyətlidir. Onların bu hərəkəti başqalarına bəzən çox mənasız gəlsə də, işlərini eyni qayda ilə davam etdirirlər. Xidmət sahəsindəki hər iş və araşdırma tipli sahələr qızlar üçün uyğundur. 

Tərəzi – bu bürcün sahibləri tək öz məqsədini qurur və  balanslaya bilir. Azadlıqları məhdudlaşdırıldığı zaman işdə balansı saxlamğa çalışır. Diplomatiyası və bacarılqları çox inkişaf edib. Öz istək və düçüncələrini ifadə edərək  daxili dünyada sülh və huzuru təmin edir.
Xarici mühitdə ahəngi tapdığı zaman bu hal onların daxili dünyasına təsir edir. Buna görə də onlar incəsənət sahələri ilə yaxından maraqlanır. Onlar üçün gözəllik hər şeydən öndə gəlir. Bu bürcün insanlarından çoxlu sənətçi olur. 


Əqrəb  — əqrəb bürcü olduqca güclü və dərin duyğulara sahibdir. Buna görə də mübarizə aparmaqdan heç vaxt imtina etmir. Özünə zərər verdiyini bilsə belə, məqsədlərindən vaz keçmir. Kompleksli insandır. Özünə qapılmağı və gizli qalmağı sevir. Ona edilənləri heç vaxt unutmur və bir gün fürsət düşən kimi mütləq intiqam alır.
Intuisiyaları çox güclü inkişaf etdiyi üçün başqalarının görə bilmədiyini hiss edir. Maraqlandığı sahələrdə dərin mməlumata sahib olur. Əqrəblərin 6-cı hissləri güclü inkişaf etdiyi üçün insanları çox yaxşı başa düşür və tanıyır. Bu qabiliyyətini hansı mqsədlərdə istifadə etməsi isə onun özünə məlumdur. 

Oxatan  —  oxatan bürcü hər şeyi öz təcrübələri əsasında öyrənir. Beləcə öz həyat fəlsəfəsini özü inkişaf etdirir. Həyatın mənasını dərk edənə qədər həyatı bir məcara kimi görər. Onlar xoşxasiyyətli və şən olur. Həmişə uzaqlaşmaq və çox uzaq ölkələrə getməyi planlayır. Azadlığına və sərbəstliyinə son dərəcə düşükndür. Yüksək idealları olan inanclı insanlardır.

Oğlaq – oğlaq bürcü üçün hədəflər çox vacibdir. Buna görə də hərəkət etməzdən əvvəl yaxşı plan qurur, şərtləri diqqətlə gözdən keçirir və bundan sonra işə başlayır. Hədəfinə çatmaq üçün onu yolundan azdırmaq çox çətindir. İntizamlı, əzimli və səbrli şəkildə işləyərək yoluna davam edir.
Oğlaqlar hər zaman hər şeyin ən yaxşısnı seçir. Buna görə də hədəflərinə nail olan zaman bir çox maenə ilə üzləşir. Amma bu maeələr onu əngəlləyə bilmir. Daha çox çalışır və onları yolundan atmağa nail olur. Onlar cəmiyyətdə yer tutmağa çalışır və onu itirməmək üçün əllərindən gələni edir. Buna görə də çox zaman əxlaqi dəyərlərə sayğısızlıq etmir. 

Dolça – dolça bürcü insanlıq adına ən ideal bürcdür. Azadlıq, insanlar arasında bərabərlik, qardaşlıq kimi anlayışlar onun idealında həyat tərzidir. Daha əvvəl heç kimin düşünmədiyini düşünə  və reallaşdıra bilər. Hamıdan fərqlənir və orijinal insanlardır.
İstədiyini əldə etmək üçün heç kimin dəstəyinə ehtiyac duymadan hər kəsə meydan oxuyar. Beləcə yeniliklərə əməl edir. Yenilik və yaradıcılıq, dünyanı dəyişdirən hər cür mövzu onun maraq dairəsinə daxildir.

Balıqlar – balıq bürcü olduğu mühitdən başqa bir həqiqət olduğunu düşünür. Bu həqiqətə çatmaq üçün özünü tapmalı, eqodan və onun sərhədlərindən xilas olmalıdır. Beləcə xəyalını qurduğu gözəlliklər bütünləşə bilər.
Həssas xarakteri və mühaşidə qabiliyyəti nəticəsində qarşısındakı insanı anlamasını asanlaşdırır.  Bu özəlliyi sayəsində qarşısındakı insanla bütünləşib tək ola bilir. Yəni, insanları yaxşı anlaya bilir və onlara lazımi və ehtiyac duyduqları mənəvi köməyi göstərə bilir. 
 

3 şərh

Diamonds
Oğlaq – oğlaq bürcü üçün hədəflər çox vacibdir. Buna görə də hərəkət etməzdən əvvəl yaxşı plan qurur, şərtləri diqqətlə gözdən keçirir və bundan sonra işə başlayır. Hədəfinə çatmaq üçün onu yolundan azdırmaq çox çətindir. İntizamlı, əzimli və səbrli şəkildə işləyərək yoluna davam edir.
Oğlaqlar hər zaman hər şeyin ən yaxşısnı seçir. Buna görə də hədəflərinə nail olan zaman bir çox maenə ilə üzləşir. Amma bu maeələr onu əngəlləyə bilmir. Daha çox çalışır və onları yolundan atmağa nail olur. Onlar cəmiyyətdə yer tutmağa çalışır və onu itirməmək üçün əllərindən gələni edir. Buna görə də çox zaman əxlaqi dəyərlərə sayğısızlıq etmir.




Çoooooooooox sağ ol.Aiddir mənə =)
Solik_Rzayeva
Əkizlər bürcüyəm və tam olaraq məni anlatdığını deyə bilərəm bürclərə çox inanmırdım amma demək olarki artıq inanacam  :)