Məsləhət edirəm ki...

Məsləhətim budur ki,bütün internet istifadəçiləri Kayzen.az kimi,daim inkişafda olan,dəyişən,dəyişdirən saytda qeytiyyatdan keçsin. Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,məsləhət almağı heçkim özünə heç zaman ar bilməsin. Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,qızlarla oğlanlar bir-biriləri ilə dostluq etməsin. Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,insanlar səmimi olsun!!!  Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,sevgisiz evliliklərə yol verilməsin. Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,hər kəs təhsil alsın!!  Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,Xəyanətə və yalana YOX deyilsin!!  Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,qaynayan qəhvədanı qazın üstündə unutmayasınız!! :))  Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,futbola baxanda top qapıya girəndə kişilər "Qooooollll!!!" deyə bağırmasınlar.(Qonşuda birinin ödü partlayıb :). ) Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,gülməli olmayanda lətifələrə yalandan(xala xətrin qalmasın) gülməsinlər. Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,hər kəs əsəsən yay aylarında antipresperant(rexona) istifadə etsin. Cahandar ©

Məsləhətim budur ki,bu topikdə hər kəs öz məsləhətlərini qeyd etsin.  Cahandar ©

 

P.S. " ©" işarəsindən öndəki ad yazının həmin üzv tərəfindən müəllif hüquqlarının qorunduğunu bildirir.Və yalnız həmin üzvün adı yazıldıqdan sonra yazıdan istifadə edilməsinə icazə verilir

48 şərh

ayxansevda

yeri varr xüsusən rexona məsələsinin


məsləhətim budur ki, qızlarımız arıq görünsünlər deyə qara paltar geyinməsin özlərinə yaraşan geyim stili tapsınlar və açıq rəngli paltarlara üstünlük versinlər


Məsləhətim budur ki, toya xanımlarımız "şpaklovka" vurmasınlar üzlərinə, bir az normada bəzənsinlər bəsdir. Təbii gözəllik daha cazibəlidir.


Məsləhətim odur ki, xanımlarımız ərə getdikdən sonra özlərini buraxmasınlar yenə əvvəlki kimi baxımlı olsunlar «Daha bəyənən bəyənib» deyib təımbəlləşməsinlər.


Məsləhətim budur ki, az qeybət edin,  elə kişilər də. Vay o gündən ki, kişi də qeybət etsin!

Yucin
Məsləhətim budur ki, mənə heç kim məsləhət verməsin.
ORIGINAL
Məsləhətim budur ki,kayzendə istfadəçilərin bu cür özünəməxsus yazıları get-gedə lap artsın.
Məsləhətim budur ki,üzə yaxşı göründükləri halda,arxadan min işlərlə məşğul olanlar elə olduqları kimi görünsün.
Məsləhətim budur ki,qeydiyyatdan keçməyən adi üzv bu yazını oxuduqdan sonra qeydiyyatdan keçib aktiv olsun))
Old_Baku_

əla və maraqlı yazıdı.orginalı təmamilə dəstəkləyirəm.kayzende özünəməxsus yazılar get-gedə artsın.


Məsləhətim budur ki,əsasən yay aylarında hər kəs gündəlik geyiminə fikir versin.Məsləhətim budur ki,ictimai yerdə yüksəs səslə söhbət edilməsin.Məsləhətim budur ki,hər kəs namazlarını vaxtında qılsın.Məsləhətim budur ki,hər kəs kayzendə belə maraqlı yazılar yazsın.

Zeyneb_Ehmedova

məsləhət edirəm ki, heç kim bir-birinin xətrinə dəyib küsdürməsin


Məsləhər edirəm ki, valideynlərinizin qədrini biləsiniz


Məsləhətim budur ki, (tələbə, şagirdlərə) savadla oxuyasınız pulla yox


Məsləhətim budur ki, başqalarının işinə qarışmayın onlara sərf etdiyiniz vaxtı özünüzlə məşğul olun

Dior
Məsləhət görürəm ki,heç kəs nəfsinə məğlub olmasın.
2ral
Məsləhət edirəm ki,hər cümlənin axırında Cahandar © siləsiniz.Adamın gözünü deşir. Bir dəfə yazıldı bəsdir.
P.S. Originalın kayzenə gətirdiyi bu təzə modanı qınayıram:)
Old_Baku_

Məsləhət edirəm ki,parkda gəzintiyə çıxarkən zibil qutularından istifadə edilsin.


Məsləhət edirəm ki,borc almayasınız.Çünki borc verəndə (yaxşı),istəyəndə (pis) olursan.

Zeyneb_Ehmedova
Məsləhətim budur ki, nəqliyyat vasitələrində qızlar oturuş qaydalarına riayət etsinlər
Old_Baku_
Məsləhətim budur ki,bütün kayzen istifadəçiləri bəyəndikləri məqalələrə səslərini əsirgəməsinlər
Old_Baku_
Məsləhətim budur ki,heç kəs şəxsi mənafeləri üçün digər istifadəçilərin məqaləsinə minus (-) səs verməsin.
ORIGINAL
Çox razıyam.Dediyin kimi məhz şəxsi mənafeyinə görə «minus» verəndə,əvvəlcə vicdanına cavab versin,daha sonra isə özünün də bu halla rastlaşa biləcəyini gözə almalıdır…
Rene

Mənim də burada belə hallar nəzərimə çarpıb… Heç düzgün deyil..

Old_Baku_
Bəli.Məndə səninlə razıyam.Səbəbsiz yerə,həmdə şəxsi mənafeyə görə minus vermək yol verilməzdi.Bundan əvvəl qeyd etdiyim kimi, kayzen istifadəçiləri  bəyəndikləri məqalələrə səslərini də əsirgəməsinlər.
cahandar
Şərhləriniz üçün təşəkkür edirəm.
LABiRiNT
Meslehetim budur ki,analar herbi xidmete esger yola salanda aglamasin,sevinsinler.
Meslehetim budur ki,oglanlar xidmetde olanda 10 gunden bir «mezuniyyete» gelmesinler.
.......................................................VE.................................................................
Inaniram ki,dovletimiz ne vaxtsa esgerlere yuxaridan asagi baxan paqonlularin cezasini verecek ve herbi sistemde emelli-basli emin-amanliq yaradacaq!
BaKiNeC
Kayzen.az da yeni bir süjet xətti yaranıb diyəsən.
Old_Baku_
Məsləhət edirəm ki,hər kəs «məsləhət edirəm ki,»məqaləsinə öz məsləhətlərini qeyd etsinlər.
cahandar
Məsləhətlərinizi verməkdə davam edin.Təşəkkür edirəm.Düşündürücü və ibrətli məsləhətlərinizə görə.
Cavid
Məsləhət edirəm ki, İftarı açdıqdan sonra çeynəmək yaddan çlxmasln)
ATTILA

men de cemiyyetde bezi insanlara mesehet verim-


 


Meslehet budur ki sade olun, oldugunuz kimi gorunun gorunduyunuz kimi olun!


Meslehet budur ki, agilca böyük olanin sözünə qulaq asın, yaşca yox!


Meslehet budur ki cox dusun az daniş. dilin başina ağılıq etmesin.


Meslehet budur ki bagislamaq ucun vaxtinizin olmasini gozlemeyin. bu dunyada kimin ne qeder vaxti oldugunu hec kes bilmir. yalniz ulu tanri bilir.


meslehet budur ki insanlar dusunmesin ki, «o 80-90 il yasamalidi, niye tez olmelidi ki». biz bilmirik ne qeder yasayacagiq. hec bir kitabda yazilmayib ki insan konkret olaraq cox yasamali ve ya az yasamalidir. insan az-cox yasayir. insan 60 il. 60 ay 60 gun, hetta 1 saat da bu duyada yasayib ole biler. 60 il de, 60 ay da, 60 gun de, 1 saat da, heyatdi, yasamdi.


Meslehet budur ki uzr istemek ucun qarsindakinin uzulmesini aglamsini gozleme.


Meslehet budur ki, özünü öymə. qoy səni öysünlər.


 


her ne qeder meslehet verirsen ver soylediklerin qarsindakinin anladigi qederdi.

Old_Baku_

Məsləhətim budur ki,heç kəs şəxsi mənafeyinə görə digər istifadəçinin məqaləsini minuslamasın.Sırf məqaləyə səs versin.


Məsləhətim budur ki,vağzal,dəniz kənarı park,ticarət mərləzlərində (sədərəkdə və s.) içkilərin qiyməti 3 qat bahalaşmasın.


Məsləhətim budur ki,ölkəmiz nə qədər muasirləşsə belə nə qədər avropaydan ayaqlaşsada milli mənəvi dəyərlərimiz,dinimiz unudulmasın.


Məsləhətim budur ki,məscidlərdə azan səsini qadağan etmək yerinə,yeni və əlverişli məscidlər tikilsin.


Məsləhətim budur ki,küçədəki zibilqutularından istifadə edilsin

Silen_ce
Məsləhətim budur ki, heç kimi qınamayın
Silen_ce
Adminlərə məsləhət edirəm ki, ana səhifədə sağ tərəfdə açılan şəkillərin siyahısından çəhrayı-qırmızı makiyaj məqaləsindəki çəhrajı-qırmızı makiyajlı xanımın şəkli yığışdırılsın. Adamın gözlərini ağrıdır…
Xrizoberil
mən də sizinlə razıyam )))
2ral
Məsləhət edirəm ki, fikrinizi əsaslandırasınız. Hər makiyajlı qız gözləri ağrıdırsa onda küçədə gedəndə gərək hamının gözü ağrısın.
yravil
yada ki dünyada hami gözünü bagayib gəzsin
cahandar

Məsləhətim budur ki,bir səhvi etməzdən qabaq insan düşünsün.«Sonrakı peşmançılıq fayda verməz» şüarı altında.


Məsləhətim,arxı tullanmazdan uraaaaaa deyib hop deməyin.«Tələsən təndirə düşər» şüarı ilə!!!

ElcinHesenov
Mənim də məsləhətim odur ki,heç vaxt heç nə sizi ruhdan salmasın.Ruh düşkünlüyü insanı irəli getməkdən çəkindirər.Optimist olun.
ORIGINAL
Kayzen rəhbərliyinə məsləhətim edirəm ki,topiklərə və mikrobloqları nəşr etdikdə,başlanğıc səs 0 deyil,ən azından +2 olmasını təmin etsin.Səbəb:onsuzda adiyyatsız minuslar həmin nəşri 0 edəcək,narahat olmuyun :)
cahandar
Məsləhətim budur ki,original qardaş,daha aidiyyatsız minuslar üçün heç birimiz narahat olmayaq.Rəhbərliyimiz yeni gələnləri dəstəkləyir.Bizi minuslayanda sevimli saytımızın rəhbərliyi heçkimə xəbərdarlıq etməmişdi lakin yenilərin nəşri olmasa da hüquqları qorunur.
ORIGINAL
cahandar,onsuzda narahatdan deyiləm bu cür hallara qarşı,bundan əlavə mənə və bir neçə üzvə gələn naməlum reytinq xalından da narahat deyiləm)Görək sayt rəhbərliyi yeni il qabağı üzvlərə daha nə sürprizlər hazırlayır :)
MaksiMuS
Meslehet vermek en asan iwdi.elexsus bu zamanda.kutle icinde verilen meslehet de danlaq olaraq qebul ediler.men meslehet vermirem.Sadece teklif edirem: Mudrik 1inden bu mudrikliyi,agili kimden oyrendiyini soruwduqda o bele cavab verir: Axmaqlardan! Baxdim onlara,etdikleri hansi hereket qinanilib guluw obyektine cevrildise o hereketkeri etmedim..Ve belece mudrik oldum.Odurki sizde Görun ,goturun.!
cahandar
Mən düşünürəm ki,ağıllı adam verilən ağıllı məsləhətə acığı gəlməz.Əksinə sevinər.Qəbullanar.
MaksiMuS
Duzdu.ama agilli adama.Etrafda ise ozunu hamidan coxbilmiw sayan Nadan ve axmaqlarla doludu.Eleleri ile gerek teklikde daniwib meslehet veresen…
Unknown

düzü məsləhətdən keçib))))) amma yazıram da indi
beədi ki məsləhət yox da könül istərdi ki (-) və ya (+)`səslərə bu qədər ilişib qalmamayasınız :)

Rene
Məsləhətim budur ki, özümüz etməyəcəyimiz şeyləri başqalarına məsləhət görməyək… Bunu birinci növbədə özümə aid edirəm. Məsləhət verməkdə özümə çatan yoxdur, di gəl özüm dediklərimə həmişə də əməl etmirəm… :) Doğrudan da qıraqdan məsləhət vermək çox asandır…
Mayak

Meslehetim budur ki,biz az daniwib cox dinleyek.

Qelbini qirdigimiz insanlardan vaxtinda uzr isteyek..sonra gec ola biler..menim bawima gelib.hemin insan rehmete getdi uzr isteye bilmedim(((

Meslehetim budurki.1 insanin sehvini agressiv wekilde ona demek evezine o sehvi duzeltmeye komek edek..

Meslehetim budur ki,uwaqlarinizin yaninda seriala menasiz verliwlere baxmayaq...

Meslehetim budur ki,kimse mene burda AZE herflerinden nece istifade etmeyi bawa salsin)))

soni_memmedzade
dilmanc vasitəsilə də əldə etmək olar
cahandar
super məsləhətlərdir!!!  ))))
MaksiMuS
Telləsənsə bir az qəlizdi, gərək latın şriftin telinə yazdırasan xüsusi proqramla.Yada mənim tək smartphone ilə ə,ş,ğ,ı kimi hərfləri hansısa mənbədən COPY edib yazdığın mətnə PASTE edəsən :)
Komplasansa işin asandı.Sadəcə Dil panelində Az latın bolməsin əlavə edirsən.Daha sonra klaviyada shift+alt basmaqla az latına keçə bilərsən.
rezerv
Meslehet deyil de sadece olaraq isterdim ki hec kes yalan danisaraq aldatmasin. Unutmayin aldatan aldanar.
Mayak
uraaaaa...alındı...çooox sağ olun..məndə neçə vaxtdı əməlli başlı əziyyət çəkirdim.)).Təşəkkürlər…
soni_memmedzade

məsləhət vermək yaxşıdır.görəsən məsləhət verənlər də məsləhətə qulaq asıb əməl edirmi?ən ağıllı adamlar axmaqların sayəsində ağıllı olublar.burda boş-boşuna camaatı mənfiləməkdənsə,yararlı bir şey yazın oxuyaq.mənim də kiçik məsləhətim budur.bilmirəm bəlkə də kimlərsə bu məsləhəti bəyənməyəcək.yenə də təşəkkürlər

Tagiyev
Ataların məsləhəti Kayzen üçün)- Məsləhətli don gen olar! Bir işi kiçiklədə məsləhətləş böyüklə də, amma qənaətə öz ağılınla gəl.
Rene
Mən bəyəndim :)