Sənə yar,səndən yar,şikayətim var

Mən sevim, sən sevmə, qoy belə olsun.
Sənə sev deməyə nə cürətim var?
Ürək özünündür özün bilərsən!
Mənimsə əhdimdə, sədaqətim var.

Mən tək sevən hanı səni dünyada?
Başımdan çıxmayır mənim bu sevda,
Ölsəm də açmaram sirrimi yada,
Səndən yar, sənə yar şikayətim var."

Yaxşı tanımırsan məni hələ sən,
Yar, saldın aşiqi dildən dilə sən.
Neyləyim mən belə, sən də eləsən,
Sene yar, senden yar, şikayetim var..

 
 

82 şərh

ceko665

Qiz üzük istəmishdi, ama oglan əvəzinde ona oyuncaq ayiciq alib getirdi. Qiz buna aciqlandi və hirslə ayicigi götürüb yolun ortasina atdi. Oglan ayicigi geri… götürmək istədi, ama sürətlə gələn mashin onun üzərindən kechdi, və Oglan öldü… Dəfndə ishtirak edən qiz həmin ayicigi qucaqlayib agliyirdi ki, birden onun içərisindəki qurgudan səs gəldi: Sevgilim, Mənimlə Evlənərsən? :(( Əgər hə, onda Üzük cibimdədir ..

 

PS:Bu dəhşətdir

rezerv

Yuxardakı şeir elə də deyil,amma, bu şərhiviz çox xoşuma gəldi.

MaksiMuS
Etiviz tökülsün -
soni_memmedzade
heç senin ət tökən topikuva elə yazan yoxdu.nə olub təzədi qoy yazsın daaaaaa....:)
ceko665
Allah hər birinizə yardımcı olsun razı olsun.Maksimus xoşunuza gəlmir minuslamışsınız.Daha əttökən şərhlər yazmağa ehtiyac yoxdur.İcazə verin düzəliş edim etiviz deyil ətinizdir.Rezerv,sony təşəkkür edirəm şer xoşunuza gəlməyə bilər axı zövqlər müxtəlifdir biri muğam segah xoşlayır birisidə lirika mən lirikanı romantikanı sevirəm.Sevgi çoxlarına əttökücü gəlir bəli mən də sevgini ucuzlaşdırıb saytlarda tək sevgidən yazanları sevmirəm.Çünki düşünürəm sevgini ucaltmaq lazımdır ucuzlaşdırmaq yox.Qəlbində Allah sevgisi olan kəslər sevgini dərk edib qiymətləndirirlər.Sevgini duymaqsa hər kəsə nəsib olmur odurki hər birinizə bu hissi özəl olaraq yaşamağı diləyirəm.Qoy Tanrım Ayrılıq kəlməsindən uzaq etsin hər birimizi!!! İstər ölüm,istərsə də ayrılıqın başqa növlərinə rastlatmasın bizi!!! Amin!!!
MaksiMuS
Allah elemesin menim bele topikim olsun. yoxsa hemin gun ozumu Kayzenin eyvanindan ataram-) Yewilcam kinolari bu weirden seviyyelidi-)
MaksiMuS
Ceko topikine ondan seviyyeli werh tapa bilmedim.bagiwla Sen Allah. Söhbet sevgiden getmir. Weirin mezmunundaki seviyyeden gedir. Sözu agzinizda biwirdiyiniz kimi,topiki de beyninizde biwirin
soni_memmedzade
Maks,sənin bu şərhuvu indi görürəm.sənin şerlə nə işin?Davanı onda get Süleyman Rüstəmlə et də.doğrudan ağ eləyirsən haaaa:)))
soni_memmedzade
Ceko,incimə,Maks haqlıdır.bayaq özüm ona zarafat etdim.Tənqiddən qorxma,tənqidi sev.
Rene

Normal şeirdir məncə, bu şeirə bəstələnmiş mahnını sevməyən çox az adam tapılar. Mənim tənqidim hərflərlə bağlı olacaq, ceko, redaktə edib Azərbaycan şriftləri ilə yazsaydınız daha yaxşı olardı. Uğurlar sizə.

ceko665

Maksimus şeri mən yazmamışam sadəcə paylaşmışam şer yazarına ən azı hörmət əlaməti olaraq yazdıqlarınız qəribədir Xahiş edirəm özünüzə hörmət edin.Səviyyənizi gözləyin!!! Qarşıdakını təhqir etməyə haqqınız yoxdur.Hər birinizə uğurlar diləyirəm.Maksimus mənə göstəriş verməyə də bir daha cürət etməyin biri var kiməsə topikin bəyənib bəyənməməkdə fikrinizi bildirəsən biri də var səviyyəsizdir ya nədir deyib təhqir edib məsləhət verəsən. Xoşlamadınız oxumayın şərh nyazırsız təhqir etməyin.Bundan belə yazacağınız şərhi cavablandırmayacam. Çünki mən bura əsəblərimi korlamağa deyil,maraqlıdır deyə gəlmişəm.Xahiş edirəm bu cür aqressiv şərhlərlə bir-birimizi həvəsdən salmayaq.Bir daha hər kəsə uğurlar həm şəxsi həm də virtualda!!!

Rene təşəkkür edirəm nəzərə alaram! Vaxt olan kimi redaktə edib daha sonra yeni topiklərdə eynji səhvi təkrarlamaram.

Sony tənqiddən heçzaman qorxmamışam.Təhqiri isə həyatı boyu qəbul etmərəm!!! İnsan tənqidi qəbul etməyi bacarmalıdır və həmçinin tənqidi də təhqirlə etməzlər.Sizdənsə incimirəm.

Murad536

gozeldi weirde werh de nu men sevgiye inanmiram 

MaksiMuS
Men tehqiredici nese yazmamiwam.O heddin,terbiyenin sahibi deyilem.duwunduklerimi,iradlarimi yazdim.duzu bilmirdim yenisen,bagiwlamaq olar bu halda.neyse ugurlar
ceko665
«Etiviz tökülsün — »  ,  Allah elemesin menim bele topikim olsun. yoxsa hemin gun ozumu Kayzenin eyvanindan ataram-) Yewilcam kinolari bu weirden seviyyelidi-)  

goresen bunlar tehqir deyil bəs nədir? Maksimus bəy,deyəsən siz təhqirin heç necə və ya nə olduöunu heç bilmirsiniz.1-cidə mədəni surətdə əttökən,ikincidə də səviyyəsiz topikci yəni səviyyəsiz də deməkdir o şərhinizlə həm şeryazanı həm bəyənib paylaşanı səviyyəasiz adlandırmış olursunuz.sizinki bilirsiz nədi kimisə itələmək və kəs yıxıldıqdan sonra özü yıxıldı mən nə etdimki? deməkdir. qaldıki məni bağışlayıb bağışlamamaqınıza jurisiniz? bəyənirsiz buyurub yasil işarəni bəyənmirsiz qırmızını basın.mən də sizin nəşrləri oxudum çoxunu bəyəndim bəyənmədiyim də oldu şərhsiz filansız səsimi verdim səhv görsəm deyərdim olmadı demədim amma bəyənmədiyim nəşrinizə ALLAH ELƏMƏSİN MƏNİM BELƏ NƏŞRİM OLSUN da yazmadım.Unutmayın ki bir qəlb Allah tərəfindən yaradılıb və onu kimsənin qırmasına haqqı yoxdur.Və bir qəlbi ki ələ alıb düzəltmək çətindisə onu çalışın heç qırmayın.Hələlik hər birinizə uğurlar

MaksiMuS
Bir az kobudam,sert olaraq yaza bilerem,ama qelb qirmaq menlik deyil.men fikrimdd qaliram,ama kobudlugumu boynuma aliram.polemikaya son qoyaq.sagol
lili95
hormetli topik muellifi, ilk once sizi kayzende salamlayiram.4 gundu burdasiz, artiq intriqalara baslamisiz.her halda sizin kayzende hem tecrubeniz hem de qeydiyyat tarixiniz cox qisadir.Ve buna gore de biraz ehtiyatli davranmaginiz rica olunur.uc kupletlik bir seir bu boyda serh yazmagina haqq qazandirmir.men bunu hemise vurgulayiram.qeydiyyatdan kecerken qaydalari oxuyun.bele seirlere qalsa google axtaris verib 100 nnü copy-paste etmek olar.Topikin sayini artırmaq amacından.məqsəd bu olmamalidi.oxucunun diqqətini çəkmək üçün daha maraqlı movzulara baş vurmaq olar.daha belə bozbaşizm yox.fikir versen şərhlərin hamisi deyışmədir. seirdən danışan yoxdu.tənqidi də biraz real qəbul edin.hər halda bizim buna tam haqqımız var.daha maraqlı topikler ümidilə uğurlar Sizə…
Rene

lili, özünün təzə qeydiyyatdan keçdiyin vaxtları yadına sal. Əsgərlik-zaddı bəyəm bura, «noviçok» söhbəti edirsən?
«Ay təcrübən azdır, intriqa salırsan, ay nə bilim nə..». Nə mənası var bunların?

ayxansevda
təzəyəm deyə hamını təpəmə çixarmalıyam? ikincisi də siz də təzə və təcrübəsiz istifadəçilər siyahisindasınız və bu saytda ən böyük intriqa yaradan kimi yadda qalmısınız ən azı mən sizi belə tanıyıram yağış yağdı çatlar örtüldü?
ayxansevda
sözüm lili95 ünvanlanıb burda böyük qalmaqal yaratmışdı özü də bir deyil bir neçə istifadəçi ilə ona görə yazmır yazmır yazanda da seinirsən ki nə yaxşı yazmırmış
lili95
sozum ayxansevda.kayzenin zibilini cixardirsiz
ayxansevda
siz bura gələndən buranın zibili çixdı mənlik deyil
lili95
xi xi xi. menim missiyam coxdan bitib :))
Rene
Onda yerli-yersiz insanları intriqada günahlandırma. Sənin intriqan çox yaxşı yadımdadı. O vaxt söhbətin necə başladığını bilmirdim deyə qarışmadım mövzuya, amma yenə də səni təkləməkləri, yerli-yersiz minuslamaqları xoşuma gəlməmişdi. İndi isə gözümün qarşısında bu insana qarşı haqsızlıq edirsiniz. Maksimus səhvini boynuna aldı, o cür sözlər yazmağa haqqı yox idi. Sən də düşmüsən ortalığa ki, «4 gündü gəlmisən, intriqa salırsan, təcrübən azdır». Sənin təcrübən aşıb-daşır guya? Heç xoşuma gəlmədi bu hərəkətin…
Shabnam_Ilham
Şeir belə oxunanda o qədər də cəlbedici görünmür, amma musiqi ilə şeir daha cəlbedici görünür… Ümumiyyətlə bu şeirə bəstələnən mahnını çox sevirəm… Bu arada uğurlar sizə :)
ceko665
shabnam ilham təşəkkür doğrudur mən də mahnını daha çox sevirəm.Hörmətli lili zəhmət olmasa şərhləri diqqətlə oxuyun və yaranan anlaşılmazlıqda heçdə mənim intriqasevər olmadığımı anlayın.Mən yazılan bütün şərhləri hörmətlə cavablandırmışam.xahiş edirəm məsləhətlərinizi yerində verəsiniz.Mən bunları acıqlı notlarda yazmıram sizə acığım tutmur sadəcə yersiz yazınızı xəbər edirəm Maksimusun son şərhindən sonra düşünürəm daha şərhlərə ehtiyac yoxdur .Mən mübahisıni sevmirəm bağlayaq söhbəti.Bura topik üçündür təkrar olmaması şərtdir lakin kimin maraqınadır kimin deyil o qalır səsvermənin öhdəsinə.YƏNİ BƏYƏNƏN+ Bəyənməyən — versin.Tək bu topikə aid deyil ümumiyyətlə.Yəni məcbur deyil sayt iştirakcılarının zövqlərini nəzərə almaq axı zövqlər müxtəlifdir.Kimi bu şeri hətta məhəbbəti boş hesab edib şerdən qıcıqlanacaq kimisinin həyatının zəif nöqtəsinə dəyib sanki şer onun üçün yazılıbmış kimi zövq verəcək.Düşünürəm ki,bu fikrimlə çoxluq razılaşar belədəki subyektiv fikrimdir.Yenədə hər kəsə uğurlar.
soni_memmedzade
Ceko,sənin düşdüyün durum hamının təzə vaxt gələndə düşdüyü durumdur.sənə əvvəl də yazdım dedim tənqiddən qorxma.eybi yox.Burda sənə məsləhət verənləri hörmətlə tut.Maks sənə pis mənada deməmişdi.Sonda da sənə uğurlar arzulayıb.Mən də bəzi topiklərimdə Maksın ,Ayxansevdanın tənqidlərinə məruz qaldım.əvvəl acı oldu,indi onlar burda mənimçün çox səviyyəli,hörmətli saydığım insanlardır.dürüst ,açıq sözlü şəxslərdir.Qaldı ki,lili sənə lazım deyil belə aqresiv olmaq.Hamı dönüb arxasında buraxdığı izləri xatırlamalıdır.Oxuduğum keçmiş topiklərdə,şərhlərdə sənin də səhvsiz biri olmadığın məlumdur.Sözlərimdən incimə,göz bəbəyim olsa belə momenti gələndə deyirəm.təzələrə dəstək olmaqdansa,burda təpəsindən vurub həvəsdən salırlar.təzə olan vaxt Maksın açıq açığa mənlə apardığı intiriqa heç yadımdan çıxmaz.Amma indi mənə dəstək olan insanlardandır.Onunçün bütün olanlar sənə pis təsir etməsin.SənəUĞURLAR.Yeni topiklərini oxuyaq.
Rene

Soni, burdakı heç kəsi göyün yeddinci qatına qaldırıb etalon etmək lazım deyil. Qaldı ki dəstəyə, bura yarışma-zaddır bəyəm kiminsə dəstəyinə ehtiyacımız olsun? Maksimus tənqid etməyib, təhqir edib. Bəzən copy-paste yazılarına (şeirləri demirəm ha, şeirləri mən də copy-paste etmişəm) mən də aqressiv, kobud şərhlər yazmışam. İndi düşünürəm ki, buna haqqım yox idi. Tənqid başqadır, təhqir başqa. Maksimusun yazdığı "Allah elemesin menim bele topikim olsun. yoxsa hemin gun ozumu Kayzenin eyvanindan ataram-) Yewilcam kinolari bu weirden seviyyelidi-) " özündən müştəbehlikdən başqa bir şey deyil.

soni_memmedzade
Qəbul edirəm Maks çox kobud olur bəzən.Mən dəstək nə mənada deyirəm,əzizim Rəna,yəni səhvləri demək,dəstəkdir.Şəkil qoymaq barədə BUMERANQ çox dəstək oldu.düzü bacarmırdım.lovğalıq mənə  yad bir şeydir.şəxsidə uşağa hərf yazmağı öyrədən kimi başa salıb öyrətdi.Məgər bu dəstək deyil?başqa nə ola bilər ki?orda Maks smaylik qoyduğuçün mən zarafat başa düşmüşdüm.burda kimisə şişirtmirəm.sadəcə odun üstə su tökülsün deyə yazdım.
Rene
Soni, cekonun bir səhvi oldu ki, redaktə etməmişdi. Onu da normal şəkildə deyəndə, dedi ki nəzərə alaram. Bundan o yana uzatmağın, birinin ətinin tökülməyinin, o birinin durub ona vəkillik eləməyinin yeri yox idi. Bu mənə yaltaqlıq kimi gəldi. açıq deyim… lilini deyirəm.
soni_memmedzade
Desən də deməsən də bu açıq nəzərə çarpan bir şey idi.Lilinin bu qədər deyilənlərdən sonra o sözləri yazması düzü mənə də pis təsir bağışladı.çünki,artıq söz idi.Cekoya iradlar tutulmuşdu.O da baş redaktə etməyini demişdir.mən də sənlə razıyam.Qaldı ki,maksa yenə də deyirəm smaylikə görə zarafat kimi başa düşmüşdüm.Təbiidir ki,ciddi demiş olarsa fikirimi ona da dəyişərəm.Sonrası da ki,heç kim ideal deyil.Onlar burda möhürlərini vurmuş istifadəçilərdir.köhnə təzə söhbəti ət tökən olsa da deyəcəm yenə.təzələri müəyyən mənada sıxışdırırlar bu danılmazdır .sən də bilirsən.çünki.özüm canlı şahidiyəm.
Rene

Şərhdən sitat: Etiviz tökülsün —

Rene
Burda smaylik yoxdur, Soni.
soni_memmedzade
mən də onun  o şərhihə yəqin ki,oxumusan nə yazmışdım.
Rene
P.S. Kayzendəki bu «köhnə-təzə» söhbəti məni lap iyrəndirir.
ayxansevda
həmişəki kimi razıyam «köhnə- təzə » söhbəti gülməlidir
Zeyneb_Ehmedova
Maksimus ətin tökülür vabşe yazma gərək yerli yersiz fikrivi bildirəsən aaaa başa düşürəm səni guya sən burda reallıqı görən ən aktiv istifadəçisən))))) hər gün sənin topiklərin kimi ət tökən copy-paste edib guya özüm yazıram deyib sənin hər gün ətivi tökərəmki xoşun gəlsin)))) qaldıkı lili sən buranın və sənin kimiləri zibilini çıxardıb
lili95
Zeyneb ehmedova, soz var insanı önə çəkər, insan da var sözü önə çəkər. Çox təəssüf ki, sən və səninkimilər bunların heç birinə aid deyilsiz :)))
ağıllı
lili heçolmasa sən danışma sən onu hardan tanıyırsan ki sən və sənin kimilər yazırsan?? Niyə təhqiri sevirsiniz?? Adam şərhləri oxuyanda ürəyi bulanır əlbət ki hər kəsə aid deyil ancaq bu xoşagəlməz yazışmalar çox gülüncdür eləbil 3-cü sinif uşaqları yığışıb bir yerə təzə gələn uşaqı hoydu hoyduya götürüblər.
ayxansevda
şeirin müəllifi Süleyman Rüstəmdi
Rene

Yazıq kişi bilsə ki, Maksimus nikli istifadəçinin onun şeirinə əti tökülür gorunda çatlayar yəqin. :/

Rene

gorunda  goru çatlayar

MaksiMuS
cox hormetli Zeyneb xanim.Menim topik muellifiyle mubahise oldu ve bitdi. Sizin yuyulmamiw cömce tek söhbete mudaxile etmeyinizi,söhbete pravakasyon tesirinizi anlamadim.Köhne istifadeci tek meni gözunuzun goturmemesi tebiidi.ama bu terz werhinizle diqqeti ozunuze cekmeyiniz guluncdu.Subyektiv fikrimi yazmiwam.Wabnam demiwken musiqili formada weir cox gözeldi.ama redaktesiz ve bu 3 bendlik weirin burda topik olaraq yazilmasi menim etimi tökdu,yazdiginiz werh kimi.Voopweta Zeynebe xanima mikrafonu kim verdi?Söndürün zehmet olmasa
soni_memmedzade
belə aqresiv olmayın xahiş edirəm.Maks mənim şerə yox,aşağıda yazdığı şərhə görə ətüvün tökülməsini qəbul etmişdim.nə olsun ki,hər bir  şerdə mahnı bəstələnir,oxunur.onun burda topik kimi yerləşməsi məncə ətüvü tökməməlidir.GƏl dürüst olaq.Bilirsən dilimdən atsan da düzü deyəcəm.Şer sadəcə redaktə olunmalıydı.burda ta bu qədər şişirdiləcək heç nə olmamalıdır.
Rene

Bir səhv var idi, o da redaktəsiz olmağı idi, daha başqa əttökücü bir şey yox idi. Əvvəldə sənə qarşı antipatiyam var idi, sonra yazılarını oxuyub özümü qınadım, hətta sənin özünə də bildirdim bunu. Amma indi görürəm ki, səndə özündən razılıq həddindən artıqdı… Unutma, ağac bar verdikcə başını aşağı salar. Yaxşı məqalələr yazmısan, əlin-qolun var olsun, sağ ol. Amma heç nə sənə bu cür davranmağa, özündən razı olmağa haqq vermir. Məqalə yazmağı çox adam bacarar, tərcümə edib material yerləşdirməyi də həmçinin, vaxt və həvəs söhbətidir sadəcə. Zəhmətini kiçiltmək istəmirəm, amma dediyim kimi, bunlar sənə haqq vermir ki, kimisə təhqir edib həvəsdən salasan. Nə bilirsən, bəlkə sabah onun səndən yaxşı nəşrləri oldu?

soni_memmedzade
Rəna bu sözləri mənə şamil edirsən???
Rene

Yox, Soni, Maksimusa yazmışam.

soni_memmedzade
əslində mən də tanıdığım qədərilə Maks dikbaş lovğa biri yox,sadəcə KOBUD biridir.bu da hərdən ona — gətirir.
MaksiMuS
Mene cox maraglidi, men Ceko taniyram,hec salam eleykumum olmayib.deliyem qerezli olam? Kobudluq etdim.ama etim heqiqeten de tökuldu.Zornan inkar eletdiressiz?Beli,men bele topik yazmaram.defelerle olubki eziyetle redakte etdiyim topiki Kayzende oldugunu g6rende silmiwem.Menim uslubum budu.Kim isteyir özunden raziliq olaraq qeleme versin,kim isteyir orjinalliq.Nece baw varsa 1 o qeder fikir ferqliliyi var. size menle hemfikir olun dedim?Men bele duwunurem.etirazi olan Prezidente wikayet ede biler:)
MaksiMuS
Rene, sen ele indide men haqda yanilirsan, Az maz realen Soni taniyir meni.Tanisan özun öz werhine minus verersen:) Özude men topike werh yazanda baxmamiwdim Ceka kimdi,köhnedi,ya teze.Yene özunden muwtebehlik kimi cixacaq ama, bu saytda barmaqla sayilasi musteqil,qerezsiz duwunce terzi olan istifadeci var.Biride menem.Mencun 1deyge once qeyd-tan kecm4w istfdeci ile kayzen admini arasinda ferq yoxdu.Son olaraq: Topik xowuma gelmedi,cox etyigan idi:) Hamiya ugurlar.Ramazan ayidi,gelin mehriban olaq.
soni_memmedzade
kimsə dava etmir ki,ay Maks.sadəcə hamı fikirlərini yazır.bu da kənardan hoppanıb düşənlər olmasa yaxşı olar.sözün var topiklə bağlı gir yaz,yoxdusa kimisə müzakirə etməyə sənə heç bir haqq verilmir.sadəcə oxu,xoşuva gəlir+ ver,gəlmir — ver çıx.yoxsa ağzuva gələni yazıb camaatı təhqir etməyə kiminsə haqqı yoxdur.mən sənin şərhində təhqiri heç nə hiss etmədim.düzdü,hərdən yoluvu azırsan,bir bacı məsləhəti azca kobudluğuvu yığışdır.hamının səhvi var ,heç kim masum deyil.nə isə.söhbəti uzatmayaq.mehribançılıq olan yerdə hər bir yaxşı iş görmək olar.Hamıya uğurlar.
soni_memmedzade
Amma öz aramızı nə qədər bu yazıq topikə şərh yazan oldu haaa))))
Rene

Səninki lap "özüm özümə qurban" məsəlinə oxşadı, Səbuhi. Məncə sən özünə kənardan baxsan özünə minus verərsən. Elə sənə də uğurlar.

Zeyneb_Ehmedova
Maksimus mən bura gələndə sən sayılmaz adamlardan idin bunu unutma! gec gec gəlirdin vabşe heç gəlmirdin sənsən geee qızlara xod gedirsən özüvü göstərirsən )))) sənə deyəcək sözüm yoxdu səninlə danışmağa dəyməz ƏTTÖKƏN
MaksiMuS
Zeyneb, kiminin evveli, kiminin axiri...Rene, cox teessuff
Old_Baku_
Maksimus Qardaw Mesaj oxu…
ceko665

Axşamınız xeyir.Bu yerdə leapard demişkən «rebyata davayte jhit drujhno».Əziz topik şərhçiləri hər birinizə zəhmət çəkib topikdə vaxt itirdiyiniz şərh yazdığını üçün təşəkkürlər.Qiymətləndirən də sağ olsun qiymətləndirməyən də.ilk öncə dəstək haqda deyəcəm.Sony dəstək sözünü düz vurğulamayıb dəstək düzdür,yarışmalarda olur.Burada yeniyə təkan həvəsləndirmə səyləri lazımdır dəstək deyi.Qaldı ki,lili istifadəçimizə əziz lili,yeni köhnə söhbətini mənimlə etmə.Həqiqətən də yersiz yazmışdın sadəcə çox qabartmadım çünki xasiyyətimə görə davalardan uzaq gəzməyi sevirəm.Xüsusən də virtualda çünki virtualda insan sözünü fikrindəki kimi ifadə edə bilmədiyindən adətən mübahisələr davalara çevrilir.Nə deyildiyini və ya nə demək istədiyini anlada bilmirsən.Odur ki lili nəzərinə çatdırım ki,mənim nikimin qeydiyyat tarixi yeno ola bilər,nikimlə kayzendə yeni görünə bilərəm lakin mənim kayzendəki mövqeyim yeni deyil və burdakı istifadəçilərin əksəriyyətindən də köhnə istifadıçilərdənəm.Şerin redaktəsiz nəşrinə gəlincə isə sadəcə diqqətsizlik etmişəm şeri çox bəyəndiyimdən paylaşmağa tələsmişəm.Hər kəsə uğur diləyirəm nəinki yeni ya köhnə fərq etmir.Üzr istəyirəm bisavad köhnə də olsa nəşr ya şərhlərində göztərəcək özünü və ya əksinə savadlılıq,dünyagörüşü,diqqət,açıqgözlülük insanda formalaşıbsa təzə də olsan səhvin az olacaq.Olmayacaq demirəm çünki səhvsiz insan yoxdur.Odur ki,çalışaq realda səhv etməyək,çalışaq mənəviyyatımızı təmizləyək.Çalışmaq lazımdır insanlar arasında hörmət edilənlərdən olaq.Budur mənəviyyat.yaxşı olardıki,qüsurları ya şərhlərdə yeri yolu ilə anlatmaq ya da şəxsoyə yazmaqla demək.Yəni maksimus iradını bildirə bilər lakin onu mənə mesajda yazsaydı daha az inciyərdim və burdakı söz söhbət olmazdı.Burda yazırdısa yolu ilə deyərdi.Onunla anlaşdıq o öz yerində.Lilinin sonradan şərhi çox yersiz idi onu da güman edirəm ki,öncəki şərhləri oxumadan yazıb.lili ilə bizim münahisəmiz zamanında olub.Lili çalışmaq lazımdır aqressiyadan uzaq olmaqla mənəvi dəyərlərimizi qorumuş olaq.Bu sözlərimdən inciməyin kiməsə söz çatdırmaq niyyətində deyiləm sadəcə hər kəsi mehriban səmimi görmək istərdim Dəstək deyil təkançılara təşəkkür edirəm istər təzə istifadəçilər adından istərsə də köhnə amma yenə deyirəm mən lap lap köhnələrdənəm nəşrlərim də çox olub.Hər kəsə uğurlar və qalmaqalsız topik müəllifliyi diləyə ilə hələlik...

soni_memmedzade
mənim dəstək sözüm niyə qeyri-adi səsləndi ki?mənim sözümün canını heç kim tutmadı.kim necə istəyirsə,o cür də başa düşsün.
ceko665
yox sony qeyri-adi seslenmeyib sadəcə düzgün ifadə etməmisən yəni fikrini anlatmaqda düzgün ifadə seçməmisəm dəstək deyi təkan desəydin daha anlaşılır alınardı məncə.
soni_memmedzade
ha dəstək,ha təkan nə fərqi var ki?fərqi varsa siz Allah bağışlayın.))düzgün ifadə etmədiyimçün.belə ağıl vermələrə toxam.hər deyilən sözdə bir suç axtarmaq düz deyil.əsas odur ki.fikrimi çatdıra bilmişəm.
ceko665
iş orasındadır ki fikrinizi çatdıra biməmisiniz ki,müzakirəyə səbəb oldu.odur ki virtualda fikir ufadə edə bilməyin çətin olduğunu vurğulamışam
soni_memmedzade
kakaya razniça?
ceko665
raznitsa v tom cto to druqoyhe slova i etho druqoyhe.i yhesyo ne raznitça a raznitsa.ok??
soni_memmedzade
mən onun yazılışını yaxşı bilirəm sadəcə elə dediyim kimi də yazdım.sən isə səhv tutmalarında ağıl verçmələrində davam et.belə getsə ətrafın MAŞALLAH geniş olacaq.
rezerv
Biz hal — hazırda reklamlara baxırıq.
soni_memmedzade
bax bala bax.REKLAMLARRRR.
ayxansevda
ay özündən razı,  sülhsevər, təkansevər, dəstəksevməz  gənc kayzengörüşü az olan istifadəçimiz bu qədər şərh yazmaqdansa topiki redaktə et şeirin müəllifini yaz, səslənən musiqini əlavə et əməlli başlı ətyığan topik olsun bizim də canımız qurtarsın bu cür əsəri zibilin çıxardınız (burda bəziləri bu ifadəni sevirlər)
ceko665
doğrudur ayxansevda gərək elə də edərdim.
Rene

Ətyığan- xoşuma gəldi bu söz )))

soni_memmedzade
bu cümlələr çox xoş gəldi.necə də gözəl səslənir.hər gün oxuyuram.
MaksiMuS
Bu arada, 6ci hissim mene Senin Cahandar yada cahandarla yaxin taniw oldugunu deyir.Bu arada millet bilesuz ki, Cahandar nikini qadin idare edib.O qadin burdaki 1 istifadecinin h.yoldawidi.Bu qeder bilmeyiniz yeterlidi:)
ceko665
onuda qeyd edim ki,cahandar niki ilə burdan tanışdım.və heç də sandığınız kimi deyil maksimus o niki qadın idarə etmirdi.Çox dastoyennı canlara dəyən oğlandır o.Subaydır həm də.Onu burdan tanıyırdım.mən ondan daha çox çox əvvəllər gələn istifadəçilərdənəm.
MaksiMuS
Werh Ceko-ya ünvanlanib.M6vzudan exit…
ceko665
Maksimus,sizin fikirləriniz tamamən yanlışdır.Dediyiniz niki tanıyıram kayzendən.köhnə istifadəçilərdənəm lakin yanıldınız.Qaldıki,xahiş edirəm hər kəs öz yerini bilsin.Hər kəs deyəndə burdakı istifadəçi şərhçilərdən söhbət getmir ümumiyyətlə həı kəs yerini bilsə mübahisələr olmaz.Axı səni nəyinə lazımdır qalmaqal bundan zövq alırsan?? Mən öndə də qeyd etmişəm mübahisələri sevmirəm odur ki sülh əminamanlıqla hər kəs öz işi öz nəşrləri və mövqeyi ilə məşqul olsun.
ceko665
maksimus.Siz nə üçün mənə aqressiv yanaşırsınız? Nə üçün həvəsdən salırsınız mən mübahisələr qalmaqallar üçün gəlmirəm sayta nə üçün məni qaralayırsınız?? Mövqeyiniz mənə qarşı mənə qaranlıq qaldı.Bilirsiz,mənim vaxtım olmur bura gəlməyə gələndə də aktivlərdə görünsəmdə iş-güc imkan vermir vaxt itirməyə odur ki,bir neçə dəqiqəlik vaxtımı mübahisəli şərh yazmaqdansa maraqlı topikləri oxumağa itirmək istəyirəm.vaxt itkisi üçün müzakjrələr üçün çatlar var bura axı facebook da deyil.Mən yenə vurğulayıram köhnə userlərdənəm.bəlkə də unudulmuşam çünki nikimi və parolumu özüm də unutmuşam :))) istəsən şəxsiyə yazaram niyə unutduğumu gizli deyil sadəcə aşkarda da yazmayacam müəyyən səbəblərə görə.Yenə deyirəm mən aqressiv deyiləm və heç bir yazdığımı ya yazılanları aqressiv notlarda yazıb oxumuram.Sülh adamıyam sadəcə vəssalam.
MaksiMuS
Ceko, çox istərdim siz haqda düşüncələrimdə yanılım. Bunu sizin şərhlərdən yox, zamanın süzgəcindən gözləyirəm..
ƏstağfurullAh, siz haqda heç bir qərəzli mövqedə deyiləm. Özünüz təsdiq edərsiz ki, heç salam əleykumumuz belə olmayıb. Mənim aqressiv yanaşmam sizə yox, topikə idi. Hal hazırda topik qənaətbəxşdi. Bir haldaki siz köhnə user olduğunuzu bildirirsiz, o zaman öncəki topik nə formada olduğunu bilməliydiniz. 
Cahandar mövzusunda fikrim dəyişməyib.
P.S Həyatda təsadüf deyilən bir şeyə inanmıram. Nə qəribədir, Cahandarın adını çəkdim, və onun ən yaxın dostlarından olan Ağıllı Kayzenə gəlib şərh yazdı :)) Göy göz kosa burda olsaydı ona bir sual verərdim: Görəsən Anti-Maksimus koalisiyası hardadı ?:))

ağıllı
Maksimus,bala,bu millətdən nə verib ala bilmədiyin var.Vallah sənin əlindən bu kayzenə gəlmək olmur.hara baxırsan narazı narazı yazır camaatı gic eləmisən.Mənim sənlə işim var adımı nə çəkirsən? Alə get işinlə məşqul ol başımızı nöş ağradırsan Allah sənə şirin pay versin inşallah başın ona qarışsın bu camaatdan əl çəkəsən.Sözlərimi pisə götürmə amma Vallah kayzendən çirgindirirsən çoxunu.Allah sənə kömək olsun nəyinə lazımdır kim kimin dostudur kim kimin tanışı? Sənə dəyib dolaşan var atılıb düşürsən?? Qoy sayta gələk bir dincələk dəəə bu söz söhbətlər nəyə lazımdır axı.Allah səbr versin
ağıllı

Anti maksimus deyəndə nəyi deyirsən bilmirəm amma birdəfəlik bil ki kimsənin sənlə işi yoxdur.Səninki Vallah bir xəstəlik var ee deyir ay leyli məcnunu mən yazmışam falan,səninki ondandır elə bilirsən kayzendə lyuboy nik cahandarlardan olar sənə anti maksimus tələsi hazırlayarlar camaatın işi gücü qurtarıb niyə??? Nə isə.Qardaş sənlə heçkimin işi yoxdur otur oturduğun yerdə.Kayzeni sən yaratmısansa ya atanındırsa de gəlməyək.

   Ceko665,bu arada sənə də səbr və uğurlr diləyirəm bu ramazanda Aııah şeytana lənət etsin ceko demişkən gəlin pisliklərdən bir brimizi əzməkdən uzaq olaq heçolmasa ramazan bu müqəddəs ay naminə!!!

MaksiMuS
Ağıllı, yazılacaq çox şey var, amma yazmağa gərək yoxdu. Sən öz fikrində qal, mən də öz fikrimdə.
Mən dediklərimə cavabdehəm, Anladıqlarınıza yox. Bu dəfə həqiqətən mövzudan exit...
ağıllı

Maksimus o yazdığın birnəfərə fikirlərini və şünhələrini çox qısa zamanda üzbəüz deyəcəksən.İstəsən də istəməsən də.Milç

k birşey deyil ancaq ürək bulandırır.Sən o birnəfərin səbr kasasını çox nahaq daşırdın.O birnəfər dediyin çox gözlədi ancaq özünə gəlmirsən ki gəlmirsən Allah atana şəfa versin  xəstə olduğu üçün sənə güzəşt etdi çəkilib durdu qırağa.Allah səbr edənləri sevər hər şeyin öz yeri və zamanı var.O sənin katibən sony də bilsin ki,o yazdığınız birnəfərə dəyib dolaşmaqda səhv etdiniz o soninin özünü və həyat yoldaşını da sənin işlədiyin yerə və ya lazım gələrsə tam ünvanıva gətirəcəm.Qanun qaydanın olduğunu görərsiz.Kayzen.az məsuliiyyət daşıdığına əmin olarsız.Dünya dərəybəylik deyil.Burda camaatın ailə işinə qarışmaq lazım deyil.Heç kimin mənliyinə qüruruna toxunmaq lazım deyil.Adama sözü bir dəfə deyərlər.Anlamayanda uzunqulaqa başa salınan tərzdə başa salırlar.

Medikamentoz
Gözəl sözlər,gözəl musiqi…