Məntiqli sual

Sual

Isveç alimi K. Şeelen muasir dövrdə həmkarlarının istifadə etmədiyi xüsusi tədqiqat metodundan istifadə edirdi. Bu tədqiqat metodunun sayəsinda onun son kəşfi HCN oldu. sual- Alimin xüsusi tədqiqat metodunun izah edin.
 

12 şərh

fidan
Əvvəla suallarınızı http://kayzen.az/blog/cqk/ bloquna əlavə edin. Sonrası da hər suala görə ayrıca topik açmayın.Yaxşı olar ki,müəllifi olduğunuz 10-15 sualı bir topikdə yerləşdirəsiniz. Alimin adı Şeyele gedir.
IDEAL
Təəssüf ki hələ sadəcə bunu bacarıram. Məsləhət versəz xoş olar. Bu sualları o bölümə necə ata bilərəm?
Wizard
HCN-nın nə olduğunu aydın desəniz lap əla olar!
2ral
HCN-sinil turşusu.H-hidrogen,C-karbon,N-azot.ABŞ-da ölümə məhkum edilmişlərin edamında istifadə edilir.Birinci Dünya müharibəsində kimyəvi silah kimi də istifadə olunub.
IDEAL
Bunu deməklə çox böyük ip ucu vermiş olaram. sionid turşusunun kimyavi formuludu
Wizard

Bir də səhv etmirəmsə Məntiq və İQ bloqumuz var! Əgər sual məntiqlə əlaqəlidirsə onda ora yerləşdirin. Yox əgər CKQ aiddirsə onda onda hər cür köməkliyi etməyə hazırıq.


PS: Sual quruluşuna görə bu bloqa, adına görə isə Məntiq və İQ bloquna aiddir. Buna görə dedim :)

IDEAL
Sual Nə? Harada? Nə zaman? formatındadı. Və yarışda oynanılıb. Onuda deyim ki siz Alimin nə üçün sonuncu kəşfinin məhz bu turşu olduğunu tapmalısız.
2ral
Görünür alim bütün kəşf etdiyi maddələri yoxlayırdı.sinil turşusu da zəhərli olduuna görə son kəşfi olub.
IDEAL
Yoxlayırdı deyəndə nəyi nəzərdə tutursuz?
IDEAL
Onuda deyim ki bu sualı biz yarışda verəndə heç bir kamanda tapmamışdı.
2ral
kamanda yox komanda.
dadına bsxırdı.Hər nə görsə dilinə vurduğu üçün böyük alim olsa da,uşaqlığından əl çəkməyib dəcəllik edirdi ki,axırı dda pis qurtarıb.sinil turşusu çox güclü zəhərdir.Qan-damar və mərkəzi sinir sistemini qısa zamanda iflic edir.
IDEAL
Axırda məni normal yazmağa öyrəşdirəcəksiz. Onu da deyim ki «da» da bir «d» olur iki «d» yox.
Düzdü Alim Kəşflərinin dadı barədə də məlumat verirdi.