Alfons Alle

Alfons Alle dünyanın ən qəribə, ən ekssentrik insanı olub desək yanılmarıq.
Hələ Kazimir Maleviçdən əvvəl o məşhur Qara Kvadrat şəklini çəkmiş və adını “Qaranlıq gecədə zəncilərin mağarada döyüşü” qoymuşdu. Qara rəngdən savayı tabloda heç nə görməsən də heç olmazsa mağaranı təsəvvür edirsən, zəncilərin məhz gecəyarısı orda nəyə görə vuruşması haqda düşünürsən:
Битва негров в пещере глубокой ночью (Combate de negros en una cueva, durante la noche)
Bu ənənə dayanmadan davam edir. Sonradan həm ağ, həm də qırmızı kvadratlar Alle Alfons tərəfindən təsvir edilir. “Ağ kvadrat” “Duyğusuz qızların qarla ilk təmasları” ( bu əsər də 1883-cü ildə hazırlanıb) adlanır.
Первое причастие страдающих хлорозом девушек в снежную пору (Combate de negros en una cueva, durante la noche)
1884-cü ildə hazırlanan “Qırmızı kvadrat” isə “Apopleksik kardinallar tərəfindən Qırmız dəniz sahillərində pomidor yığımı” adlandırılır.
Уборка урожая помидоров на берегу Красного моря апоплексическими кардиналами (Recolte de la tomate par des cardinaux apopletiques au bord de la mer rouge)
1854-cü ildə Fransada Onflör portunda anadan olan Alfons Alle (frans. Alphonse Allais) atasının aptekində gənc yaşlarında işə düzəlir. Əsl dərmanlar əvəzinə xəstələrə yalançı həblər verməklə onlarla məzələnən Alfons hələ uşaqlıqdan yumora böyük maraq bəsləyir. Öz evində heç bir gecə də keçirməmiş bu ekssentrik insanın gülməli yazıları indi də insanları əyləndirir:
Birisigünün işini sabaha qoyma («Никогда не откладывай на завтра то, что можешь сделать послезавтра».)
Хоровод пьяных в тумане (Ronda de borrachos en la niebla)
Jurnalist,redaktor və sonda yazıçı kimi işləyən Alfons deyirdi ki, oun kafedə olmaqdan və orda vaxt öldürməkdən zəhləsi gedir. Amma özü bütün günü kafedə yeyir,içir,işləyir və əhtta Osten-Foks adlı bir kafedə də dünyasını dəyişir.
Работа с охрой желтушными мужьями-рогоносцами (Manipulación del ocre por cornudos ictéricos)
Сутенёры в расцвете сил, пьющие абсент, лежа на животах в траве (Rufianes, todavía en plenitud con el vientre en la hierba, bebiendo absenta)
Оцепенение новобранцев, впервые увидевших лазурь Средиземного моря (Estupor de jóvenes neófitos al darse cuenta por vez primera del tono azul del mar, !oh mediterráneo!)
Alfons nəinki ilk konseptualist və minimalist rəssam kimi tanınır,o hətta bəstəkardır:)
1897-ci ildə o, Böyük kar üçün matəm marşı («Траурный марш для похорон великого глухого») adlı sadə bir musiqi parçası bəstələyir:
Marcha fúnebre

Əsərdə bir dənə də olsun not yoxdur. Musiqi sadəcə olaraq səssizlikdən ibarətdir. İstəsəniz bu musiqiyə qulaq asıb ondan zövq ala bilərsiniz:


Həmçinin bax: Dahilik və dəlilik qardaşdır

 

7 şərh

bayram-muradov
fransız xalqı keyf eləyir))))
pascal
Nə keyfi, ay balam? Buna, dəliylə dəli olmaq deyilir.
Bunun nəyin «Böyük insanlar, şəxsiyyətlər» bloqunda dərc eləmisiz, mən anlamıram. Sadə rəngləri çərçivələmək sənətkarlıqdırmı? Və ya qulağı duymayan insanlara istehza edərmiş kimi "əsər" yaratmaq...Bu tip adamlar bizdə küçələrdə, çayxanalrda nə qədər istəyirsən var.
2ral
Kazimir Maleviçin «Qara Kvadrat» əsəri dünyanın ən məşhur, ən qiymətli əsərlərindən sayıla bilir, Alfons Allenin rəsmləri yox?
Çox mənalı və gözəl musiqi parçası bəstələyib, zövq aldım:)
pascal
Kazimir Maleviçin rəsmləri qəliz də olsa, yenə gözə dəyən nəsə var. (Bu arada, onun «Sarı ev peyzajı» rəsminə də çox xoşum gəlir) Bu isə, ancaq rəngləri çərçivələyib. Bəlkə başqa rəsmləri var, mən bilmirəm. «Yaradıcılığı» bu topikdəkilərlə məhduddursa...fikrimdə qalıram. Amma, «Qara kvadrat»a qoyduğu ad, yaradıcıdır. :))
reality_man
Əgər o məşhur olmasaydı indi onun haqqında oxumazdın…
pascal
Hər kəs məşhur ola bilər. Baxır nə ilə məşhurlaşıb yaddaşlarda qalırsan. Norveçli Anders Behring Breiviki də qısa müddətdə bütün dünya tanıdı. Gənclərin düşərgəsində 77 gənci qətlə yetirməklə. Bir var insanların yaddaşında xoş izlər buraxaraq, onlara yararlı olan nəsə etməklə, bir də var mənasız işlərlə.
Alfons Alle haqqında bu topiki oxuyarkən tanış olduqsa, deməli yetərincə məhşur deyilmiş. Xoş o sənətkarın halına ki, sevilən məhşurdur.
_BUMERANQ_
Rəsm əsərləri ilə bağlı onu deyə bilərəm ki, qeyri-adilik, fərqlilik xətrinə edilmiş bir şeydi məncə. Bu əsərlərə yeganə məna qazandıran adlarıdı.
Amma musiqini mən də çox bəyəndim :)  Əla əsərdi «Səssizlik»