Рейтинг
+143.37

Böyük insanlar,şəxsiyyətlər

140 üzv, 251 topik

Ümidli pessimist

Ümidli pessimist filosofun, kainatın nizamını, niyyətini, məqsədini tənqidi
Teleoloji arqument yaxud dizayn dəlili, köhnə sözlə nizam və qayə dəlili, əsas olaraq, kainatda olan tam yaxud qismən görünən nizamlılıq, məqsədlilik, lütfikarlıq, gözəllik kimi nümunələri təhlil edir. Təqdimatını, sözü gedən nümunələrdən bol-bol misallar çəkərək edir. İkinci addımda, bunların səbəbi üzərində dayanır. Anologiya (bənzətmə), yaxud təsadüf, təkamül və digər oxşar alternativ ateistik təqdimatların uğursuzluqlarını gösrətir. Və bu dəlillə, yeganə gerçək açıqlayıcı səbəb olaraq tanrının varlığına və nizamlayıcılığına varır.

Davamı →

20-ci əsrin ən sirli nasisti Alfred Rode

Nasist alim Alfred Rodenin adı tarixin ən müəmmalı səhifələrindən biri ilə bağlıdır. Rode məşhur Kəhrəba Otağın yoxa çıxmasında iştirak edib.
Ötən əsrin 30-40-cı illərində Alfred Rode adı Almaniyada kifayət qədər məşhur idi. Alim Keniqsbergin Kral qəsrinin incəsənət kolleksiyasının alimi və mühafizəçisi idi. O, kəhrəbadan hazırlanan bir sıra unikal sənət əsərləri toplamışdı. Bu kolleksiyaya zinət əşyaları, rəsmlər, xaçlar və heykəllər daxil edilmişdi. Məhz Rode müharibə illərində Kəhrəba Otağın SSRİ ərazisindən çıxarılmasında təkid edib.
Sovet ordusu Keniqsberqə girəndə muzeyin bütün zalları və qəsr boş idi. Alfred Rode tərəfindən mühafizə edilən bütün eksponatlar yoxa çıxmışdı. Artıq 70 ildən çoxdur ki, ən böyük kəhrəba kolleksiyasının axtarışları dünya alimləri və tədqiqatçılarının maraq dairəsindədir.

Davamı →

Səksəni adlayanların yarpaq tökümü

Payız mövsümünün ilk on günündə teatr, kino və musiqi sənətinin üç görkəmli siması dünyadan köçdü. Sanki təbiətin xəzan dövrünün başlaması ilə bərabər, incəsənət aləmində də bir “yarpaq tökümü” yaşandı.
Keçmiş SSRİ-nin və Rusiyanın məşhur teatr və kino xadimi, rejissor, ssenarist Mark Zaxarov sentyabrın 28-də 86 yaşında vəfat edib. Moskvadakı Lenkom Teatrının bədii rəhbəri, SSRİ Xalq artisti doğum gününə (13 oktyabr) iki həftə qalmış dünyasını dəyişib.

Davamı →

 Rəssamların böyük dostu – Ulu öndər

Dünyaya gələn hər bir insanın həyatda qazana biləcəyi ən qiymətli şey həyatı tərk edəndən sonra onu xatırlada biləcək əməllərə imza atmasıdır. Ulu öndər Heydər Əliyev belə xoşbəxt insanlardandır.
Maraqlıdır ki, müxtəlif peşə adamları, o cümlədən də rəssamlar ümummilli liderimiz Heydər Əliyevi özlərinə daha yaxın hesab edirdilər. Onlar bu qahmarlıqda heç də yanılmırdılar. Başqalarını deyə bilmərəm, amma görünür, Heydər Əliyevin Azərbaycan Sənaye İnstitutunun memarlıq fakültəsində təhsil alması (1939-1941) və rəssamlıqla məşğul olması rəssamlara bunu söyləməyə əsas verir. Sonradan görkəmli siyasi xadim kimi tanınacaq Heydər Əliyevin gözəlliyi duymaq və onu dəyərləndirmək istedadı isə, yəqin ki, ona yönəli Tanrı lütfünün göstəricisi idi. 1969-cu ildən Heydər Əliyevin respublikaya rəhbərlik etməsi ona milli təsviri sənətimizin «sosialist ideoloji çərçivəsi” əhatəsində topladığı xoşagəlməz problemlərin həllinə əsaslı təsir göstərməyə imkan verdi desək, yanılmarıq.

Davamı →

Ömrünü vətəni üçün fəda edən, mis kasa ilə başlayıb milyonluq miras qoyan Qərib

Xəbər yayılır ki, kommunistlər Qərib Yüzbaşını həbs etməyə gəlir. Bunu eşidən yerli əhali, habelə Oğuz yəhudiləri 17 km piyada yol gələrək, buna mane olurlar.
Azərbaycanın bir cox tarixi şəxsiyyətləri var ki, illərlə insanlara, yaşadığı el-obaya xalq düşməni və ya cəmiyyət üçün yararsız bir insan kimi tanıdılıb. Belə görkəmli şəxslərdən biri də Oğuz rayonu Padar kəndinin sakini olmuş Qərib Yüzbaşıdır.

Davamı →

Stalinin üçüncü həyat yoldaşı - Valentina İstomina

29 il SSRİ-yə rəhbərlik edən İosif Stalinin siyasi fəaliyyəti haqqında ictimaiyyətə KİV vasitəsi ilə az-çox məlumat verilsə də, rəhbərin şəxsi həyatı tam məxfi saxlanılıb. Ancaq zaman-zaman “tam məxfi” qrifli qovluqlar açıldıqca “xalqlar atası”nın kabinetdən kənar həyatı haqqında ictimaiyyət yetərincə geniş məlumatlara malik olub və bu məlumatlar böyük maraqla qarşılanıb.

Davamı →

18 aylığında qəzet oxuyan dünya tarixinin ən ağıllı insanı - Uilyam Ceyms Sidis

Yüksək zəkaları ilə adlarını tarixə yazmış insanlar çoxdur. Bunlara misal kimi Albert Eynşteyn, İsaak Nyuton və Mark Zukerberq kimi şəxslərin adlarını çəkmək olar.
Dünya tarixində iz qoymuş bir çox alim, tarixçi və ixtiraçıda IQ səviyyəsi 150-dən çoxdur.
IQ İntellekt əmsalı (ingiliscə intelligence quotient -IQ «ay-kyü») insanın malik olduğu intellekt qabiliyyətinin kəmiyyət göstəricisi sayılır.

Davamı →

“Nike” firmasının qurucusu Phil Knight

“Nike” firmasının qurucusu Phil Knight amerikan xəyalının canlı təcəssümüdür. Qaçış həvəskarı olan Phil maşın baqajında yapon krossovkalarının satışı ilə fəaliyyətə başlayıb və dünyanın ən uğurlu və zəngin idman ayaqqabıları istehsalçılarından birinə çevrilib. Onun öz sərvəti 33,4 mlrd. dollar, “Nike” şirkətinin kapitalizasiyası isə 150 mlrd. dollara yaxındır. Knight xeyriyyəçiliklə də məşğuldur və milyardlarla dollar ianə edir. Bu əfsanəvi sahibkarın həyata, biznesə və idmana dair fikirləri və deyimləri də mövcuddur:

Davamı →

Nikola Teslanı uğura aparan yolun hekayəsi

Nikola Tesla müasir dəyişən cərəyanda elektrik enerji şəbəkəsinin layihələndirilməsi üçün öz töhfələri ilə daha çox məşhurlaşan serb əsilli ABŞ futuroloqu, elektriki və maşın mühəndisi, ixtiraçısıdır.
Tesla ixtiralarına görə təxminən 300 patent alıb. Teslanın patentlərinin bəziləri nəzərə alınmayıb və müxtəlif mənbələr patent arxivlərində gizli yatan bəzi patentləri aşkar ediblər. İzah üçün qeyd etmək olar ki, Teslanın 26 ölkədə buraxılmış ən azı 278 patenti var.

Davamı →

Bəxtsiz şair, qəddar faşist Gebbels

Gebbels 1897-ci il oktyabrın 29-da Reydtdə dünyaya gəlib. Mühasib atası həmişə oğlunun katolik kilsəsinin keşişi olacağına ümid edirdi. Amma Gebbels yazıçı və jurnalist olmaq arzusu ilə gimnaziyada oxuyur və humanitar elmlərə üstünlük verir. Professor Fridrix Qundolfanın rəhbərliyi ilə 1921-ci ildə “Heydelberq” universitetində dissertasiya müdafiə edib və elmi dərəcə alıb. Lakin  ədəbi əsərləri dəfələrlə qəzet redaktorları tərəfindən rədd edilib.

Davamı →