Cütlüklər arasında münasibəti bitirən səbəblər

Cütluklərin ayrılığının ardında bir çox təməl problemlər yatar.
Ancaq baxsanız, bəzilərinin çox kiçik və dəyərsiz mövzular olduğunu görərsiniz.

Pul:
Cütlüklər arasında problem meydana gətirən ən əhəmiyyətli mövzulardan biri puldur. Əslində bütün insanlığın ən böyük problemi bu deyilmi? Xərcləmə və qənaət söz mövzusu olduğunda cütlüklər anlaşılmazlığın tam ortasına düşərlər. Əgər hər ikinizdə evdəki xərcləmələrdən məsulsansanıq, aylıq bir büdcə çıxarıb, bu payı ikiyə bölə bilər və geri qalanı dilədiyiniz kimi xərcləyə bilərsiniz. Ancaq tək adamın çalışdığı evlərdə hər ay birinin istədiyini almaq kimi bir həll yoluna gedilə bilər.

Qısqanclıq:
Əgər qısqanclıq əlaqənizin sağlamlığını təhdid edərisə, bu problemi həll etmək üçün qarşılıqlı oturub danışmanız lazımdır. Güvən problemi mərkəzli bir qısqanclıq varsa, tərəflərin mülayim addım atmaları mövzuya həll gətirməkdə köməkçi ola bilər ancaq mövzu daha narahat edici ölçülərdədirsə, professional kömək almağı sınayın.

Xəyanət:
Bir əlaqədə aldatma yaşandısa, bu əlaqənin dönüş nöqtəsi deməkdir. Parçalanması çox yüksək ehtimal olan bu tərz əlaqələri qurtarmaq üçün, professional kömək almaq və yaşana o dərin zədəni yüngülləşdirmək və yeni bir səhifə açmaq üçün ən yaxşı yollardan biridir. Ancaq bəzən professional müdaxilə belə bu vəziyyəti qurtarmaya bilər.

Üçüncü kəslər:
Əlaqələri köhnəldən ən əhəmiyyətli faktorlardan biri də digər kəslərdir. Bunlar ailə və ya yoldaşlar ola bilər. Əlaqənizdəki problemləri, problemi yaşadığınız insanla həll edə bilərsiniz. Ağıl məsləhətləşmək və dərdləşmək əlbəttə haqqınız ancaq əsl problem siz və partneriniz arasındadır. Ailənizi və yoldaşlarınızı bu vəziyyətə müdaxilə edə bilər mövqeyə gətirməməlisiniz.

Cinsilik:
Xüsusilə danışmaqdan ən çox qaçındığımız mövzuların başında gələn cinsilik, əlaqəni yoxuşa sürüyən əhəmiyyətli faktorlar arasındadır. İstəklərinizi partnerinizle paylaşmasanız, zaman içində soyuyaraq bədbəxt olarsınız. Hər iki tərəfin də cinsi həyatlarını yüksək və sağlam tutmaq üçün çalışması lazımdır.

0 şərh