Dünyanın ən çətin peşələri

Milli.Az ailem.az-a istinadən dünyanın ən çətin peşələrini təqdim edir.

Kanalizasiya dalğıcı. Hindistanın Delhi şəhərində kanalizasiya dalğıcı olaraq çalışan Devi Lal bu işinə görə gündə 10 lirə qazanır. Devi qazandığı pulla özünə içki alır. Devi Delhinin çirkli, mikrobların baş alıb getdiyi kanalizasiyalarında hər gün çılpaq halda öz vəzifəsini yerinə yetirir.

Yumurta qıran, qoxulayan. Yumurta qoxulayanlar qida sektorunda istifadə ediləcək yumurtaları qırb ağını, sarısını ayırır və çürük olub olmadığını müəyyən etmək üçün qoxulayır. Yəqin ki, hər biriniz çürük yumurtanın necə dəhşət pis iyi verdiyini bilirsiz.

İllərdir sularda işləyən Vei Xinpenq hər səhər qayığı ilə dənizə gedir. Balıq ovlamaq üçün deyil, cəsədləri toplamaq üçün. Dənizdən tapdığı cəsədləri qayığına yığır. Son 7 ildə 500 cəsəd çıxartdığnı deyib. Bu cəsədlər gölün kənarındakı ərazidə dəfn olunur.

Bomba zərərsizləşdirən. Ölümü düz yaxınlığında hiss edən, bombaları zərərsiz hala gətirən mütəxəssislər dünyanın ən stressli işini görürlər.

Soxulcan toplayan. Balıq ovlamaq üçün tilovun ucuna bağlamağa soxulcan yığmanız lazımdır. Kanada tarlalarında soxulcan toplayıb 1 ədədini 4 sentə satmaqla dolanmaq olar.

Dölləyici. Bir inəyin döllənmədə ən məhsuldar olduğu vaxt və sperm donoru ilə uyğun olub olmadığı təsbit edilə bilir. Ancaq bu işi görən inəyin vaginasına həmin spermanı yerləşdirməlidir. Dölləyicilər çiyinlərinə qədər uzunluqda olan əlcək geyinib bu işi yerinə yetirməlidirlər.

Cəsəd tarlasının nəzarətçisi. Bu tarlalar tibb tələbələrinin xəstəlik nümunələri üzərində işləmək üçün nəzərdə tutulub. Nəzarətçilərin işi ölümündən əvvəl cəsədlərinin bu tarlalara yerləşdirilməsinə könüllü icazə verən şəxslərin meyitlərini ora cəsədlərini yerləşdirmək, incələdikdən sonra dağınıqlığı toplamaqdır.

Ölü heyvanların cəsədlərini toplayanlar. Maşın yollarında, yol kənarlarında ölmüş heyvanların cəsədlərini toplamaq həssas və yorucu bir işdir.

Toyuq cütləşdirənlərin işi yeni doğulmuş cücələrin erkək, ya dişi olduğunu müəyyən etməkdir.

Virtual qızıl toplayanlar saatlarla bir kompüter oyunu qarşısında vaxt keçirirlər. Virtual qızıl toplayanlar topladıqları bu qızılları digər oyun «xəstələrinə» pul qarşılığında satırlar.

Köpək balıqlarının akvarium təmizləyicisi. Dalğıc geyimi ilə dənizə girən bu işçilər akvariumun şüşələrini silir, içini təmizləyir və köpək balıqları arasında qorxu dolu anlar yaşayırlar.

Qoltuqaltı qoxulayanlar. Bu qadınların gündəlik işi kişilərin qoltuq altını iyləməkdir. Çünki bu yolla işlədikləri kosmetika firmasnın istehsal etdiyi məhsullarının davamlı və təsirli olduğunu müəyyən etməyə çalışırlar.

Göydələnlərə nəzarət edən. Neçə metr hündürlüyə çıxaraq göydələnlərin şüşələrini silən və nasazlığına baxan işçilər hər an ölüm təhlükəsi ilə qarşı-qarşıya olurlar.

Fil dayələri. Fillərin baxımı ilə məşğul olan bu işçilər fiilərin tualetlərinə qədər hər işi ilə maraqlanırlar.

Ayaq xəstəlikləri üzrə mütəxəssis gün ərzində onlarla ayaq xəstəliklərini diaqnoz edərkən ehtiyatsızlıq ucbatından infeksiyaya yoluxa bilərlər.

Milli.Az

1 şərh

velili_hemide
Kanalizasiya dalğıcı 1 aya Azərbaycandakı həkimlərin aldığı qədər maaş alır. Çox ədalətlidir…