Рейтинг
+27.90

Dietologiya

29 üzv, 146 topik

Yarmanın faydaları

Arpa yarması çox faydalı deyitik məhsuldur. Arpa bir çox vitaminlər (A, B, E, K) və minerallar (fosfor, selen, kalium, maqnezium, sink və s.), fol və nikotin turşuları, qidalı liflərlə zəngindir.

Arpa yarması sıyığı və bu yarmadan hazırlanmış tərəvəz supları bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır, qəbizlikdən azad edir. Arpa yarması qidalı liflərlə olduqca zəngindir ki, bu liflər bağırsaqlara «süpürgə» kimi təsir edir.

Ümumiyyətlə arpa yarması mədə-bağırsaq sistemi üçün çox faydalıdır. Arpa yarmasının həlimi mədədə iltihab, qastrit, xoralar, eroziyalar zamanı çox yaxşı müalicəvi təsir edir. Belə həlim hazırlamaq üçün 250 qr arpa yarması üçün 1,5 l qaynar su görtürülür.
Davamı →

Göbək yağlarını əridən qidalar

Göbək yağlanmasından bir çox insan əziyyət çəkir. İstər qadın, istər kişilərdə bu, həm sağlamlığa, həm də estetik görünüşə ciddi xələl gətirən haldır. Mütəxəssislər bildirir ki, göbək hissəsinin yağlanması qidalardan asılıdır. Lakin elə qidalar da var ki, göbək yağlarını əridir, piylənməyə imkan vermir.

1. Paxlalılar göbək yağlarının əsas düşmənidir. Tərkibində yağ dərəcələri çox aşağıdır. Zülal, lif və kaliumla zəngin olduqları üçün gec acdırır və həzmi asanlaşdırır.

2. Normal insanın gündəlik kalori ehtiyacı 2000-dir. Bəzən daha çox kalori ala bilərsiniz. Bunlardan xilas olmaq üçünsə bibəriyə və yaşıl çay ideal üsuldur. Gündə 2 stəkan bibəriyə çayı 100 kalori yandırır, yaşıl çay 150 kalori.
Davamı →

Bakı əhalisinin yarıdan çoxu düzgün qidalanmır!

Fevral ayının 8-də “Sağlam qidalanma və kliniki tədqiqat” mövzusunda keçirilən mətbuat konfransında “Danone” MMC və Azərbaycan Qastroenteroloqlar və Hepatoloqlar Assosiasiyasının təskilatçılığı ilə Bakı səhərindəki dövlət xəstəxanaları və poliklinikalarında keçirilmiş tədqiqatın nəticələri açıqlanmışdır.
Konfransda Qastroenteroloqlar və Hepatoloqlar Assosiasiyasının sədri, tibb elmləri üzrə fəlsəfə doktoru Gülnarə Agayeva, Mərkəzi Neftçilər Xəstəxanası terapiya söbəsinin müdiri Ədalət Abdullayev, “Danone” MMC-nin səhiyyə məsələləri üzrə meneceri Janetta Yeremeyeva istirak etmişdir.
Davamı →

Ən azkalorili məhsullar

Bütün dünya diyetoloqları arıqlamaq üçün ac qalmağı qəti şəkildə tövsiyə etmirlər. Bu həm lazım olan effekt verməyəcək — stress vəziyyətinə düşmüş orqanizm daha sonra bundan da artıq piy ehtiyatı yığmağa başlayacaq.

Həm də aclıq orqanizmin bütün orqan və sistemlərinə çox mənfi təsir edir- immun sistemi zəifləyir, mədə-bağırsaq sistemində pozulmalar əmələ gəlir, ürək-damar, sinir və s. sistemlər əziyyət çəkir.
Davamı →

Tərəvəzli qəhvə

Qəhvə bütün dünya xalqları tərəfindən çox qədimdən təbii qida kimi qəbul olunur. Qəhvəni lazımi miqdarda qəbul etdikdə orqanizmin gücü artır, fəaliyyəti yaxşılaşır, fiziki və zehni yoruğunluq aradan qalxır, yüngüllük, xoş əhval-ruhiyyə və gümrahlıq yaranır.

Qəhvə tozu qəhvə ağacının toxumlarıdır. Qəhvə hazırlayanda onu uzun müddət od üzərində saxlamaq olmaz, çünki onun tərkibində olan müalicə əhəmiyyətli maddələr parçalanaraq öz təsirini itirir. Qəhvədən qədərindən artıq istifadə etmək də onun faydasını azaldır. Artıq çəkidən əziyyət çəkən xanımlar piy qatından qurtulmaq üçün tərəvəzli qəhvə pəhrizindən istifadə edə bilərlər.
Davamı →

Yumurta pəhrizi

Yumurta ağır və çətin həzm edilən qida olsa da, onun hazırlanmasından çox şey asılıdır. Yumurta nə qədər çox bişsə və ya qızardılsa, orqanizmdə o qədər yavaş həzm edilir. Həkim-diyetoloqlar ilıq bişirilmiş yumurtanın həzmi üçün bir-iki saat kifayət etdiyini söyləyirlər. Bərk bişmiş yumurta və ya qayğanağın həzm edilməsi üçün ən azı 3 saat vaxt lazımdır. Əslində yumurta kalorili qida deyil, arıqlamaq istəyənlər üçün unikal məhsuldur.

Özündə orta hesabla 80-100 kkal saxlayır və bütün kalorilər yumurtanın sarısındadır. Yumurta pəhrizi rejimindən əvvəlki çəki ilə pəhrizdən sonrakı çəki arasında çox böyük fərq olur. Pəhrizə əməl etməklə 4 həftədən sonra çəki 20-28 kiloqrama qədər aşağı düşür. Qidalanma rejimi zamanı hər hansı məhsulu başqası ilə əvəz etməyə icazə verilmir.
Davamı →

Dietik şorba

Arıqlamaq üçün müxtəlif yollar və üsullar axtaran bir çox insan var. Arıqlama mövzusunda sizə köməkçi olacaq ən yaxşı üsul isə balanslı və şüurlu qidalanma olacaq. Bir çox tərəvəzin birləşməsindən ibarət olan bu şorba maddələr mübadiləsini olduqca sürətləndirdiyi üçün maddələr mübadiləsi şorbası adını almışdır.

Maddələr mübadiləsi şorbasının içərisində olmayan yoxdur. Buna görə də insan bədəninin sürətlə arıqlamasına köməkçi olur. Bu tərkibi sayəsində maddələr mübadiləsini sürətləndirərək, arıqladır. Təkcə maddələr mübadiləsini sürətləndirmir, həzm sisteminin fəaliyyətini də yaxşılaşdırır və bədənin müqavimətini artırır. Arıqlamaqla birlikdə eyni zamanda sağlam bir həyat da bəxş edir. İndi isə keçək şorbanın hazırlanmasına.
Davamı →

Yerkökü pəhrizi

Yerkökü ən faydalı meyvəköklərdən sayılır, onun tərkibində karbohidratlar, piy, azot maddələri, çoxlu vitaminlər, efir yağları, piyli yağ, protein və askorbin turşuları, lesitin, spirolalar və s. var. Yerköküyə narıncı rəng verən beta-karotindir. O, vaxtından qabaq qocalmanın qarşısını alır, immun sistemini möhkəmləndirir və orqanizmə müsbət təsir göstərir. Beta-karotin tərkibinə görə yalnız şirin bibərdən geri qalan yerkökü dadına görə onu qat-qat üstələyir. Karotin qaraciyər fermentləri ilə qarışıqlı təsir nəticəsində əla antioksidanta – A vitamininə çevrilir.

O, orqanizm hüceyrələrinə məhvedici təsir göstərən azad radikalların əmələ gəlməsinə mane olur. Hipertoniya, artrit, bədxassəli şişlər, katarakta və aterosklerozun inkişafının qarşısını alır, maddələr mübadiləsinin normallaşmasına, əqli və fiziki inkişafa, görmə qabiliyyətinə müsbət təsir göstərir.
Davamı →

İsveç pəhrizi

Son vaxtlar ən geniş yayılan pəhriz növlərindən biri də İsveç pəhrizidir. 13 gündə 7-20 kilo arıqladan İsveç pəhrizinin xüsusiyyəti və ən əsas üstünlüyü verilən çəkinin geri qayıtmamasıdır. Bunun səbəbi maddələr mübadiləsini dəyişdirərək sürətləndirməsidir.

Hər gün üçün fərqli menyusu olan pəhriz müddətində əməl edilməli bəzi qaydalar var. İki həftədə 7-20 kilo çəki azaldan 13 günlük İsveç pəhrizi hər gün fərqli menyular təqdim edir.

Təqdim edilən miqdardan artıq qazlı içki, qəhvə və çay içmək olmaz.
Gündə 2 litr su içməlisiniz. Pəhrizə ara vermək istədikdə 6-cı günü tamamlamış olmalısınız.
İsveç pəhrizini 13 gündən çox davam etdirmək olmaz. Üç aydan bir təkrarlaya bilərsiniz.
Davamı →

Kökəlmək üçün ilk addımlar


Bədəninizə uyğun paltar tapa bilmirsiz? Geydiyiniz hər şey üstünüzdən düşür? Bir çoxları artıq çəkidən azad olmaq üçün müxtəlif proqramlar tətbiq edərkən, siz ancaq kökəlmək istəyirsiniz? Bu zaman aşağıdakı yazı tam sizə görədir.

Kökəlmək və orqanizmdə olan zəifliyi aradan qaldırmaq istəyənlər ilk növbədə zəifliyin səbəbini bilməlidirlər. Bura qalxanvarı vəzinin sürətlə işləməsi, bağırsaqlarda parazit olması, iltihablı bağırsaq, genetik və psixosomatik səbəblər aid edilə bilər. Təbii ki, əsas səbəbi həkim doğru söyləyəcəkdir. Əgər hormonal səbəblərdən ötəri zəiflik meydana gəlmişsə, hormon müalicəsi kafi hesab olunur. Orqanizimdə olan parazitlərdən qaynaqlanırsa bu zaman müxtəlif dərman və tabletlərlə müalicə edilir.
Davamı →