Рейтинг
+27.90

Dietologiya

29 üzv, 151 topik

Kərəviz ilə arıqlayın

Kərəviz alma və ispanaq kimi az kalorili qidalar sinfinə aiddir. Bu bitki orqanizmimizə çox faydalı olmaqla, onu toksinlərdən təmizləyir, çəki atmağa kömək edir və qaraciyərimizin dostudur.

Kərəviz kürü
Bu kürünü 72 saat içində gündə 3 dəfə qəbul etməlisiniz. Amma bu kürünü qəbul etdiyiniz zaman qidalanmanız yüngül yeməklərdən ibarət olmalıdır, bol su içməlisiniz.

Lazım olanlar:
Kərəviz – 5 dənə (saplaqları olacaq)
Limon — 3 dənə Su – 6 st Cəfəri – 1 kasa (doğranmış)
Davamı →
 

Sürətlə arıqlamaq üçün 3 qayda

İnsanda maddələr mübadiləsi və ya hormonal pozulmalar yoxdursa, müəyyən qaydalara əməl etməklə çox tez və asan arıqlamaq mümkündür. Sizə tez arıqlamaq üçün 3 çox sadə qayda təqdim edirik:

1. Qidalanmada karbohidratları məhdudlaşdırın
Məhz karbohidratlar kökəlmənin əsas səbəbidir. Arıqlamaq üçün 1 həftə ərzində tərkibində çoxlu miqdarda karbohidratlar olan məhsullardan tam imtina edin.
Davamı →
 

Sürətli arıqlamağın zərərləri

Səhər-səhər kibrit qutusu ölçüsündə pendir, kilometrlərlə qaçış, günorta yağsız salat, saatlarla idman, axşam heç bir şey yemədən yenidən qaçış…

Bu cür proqram çox qısa zamanda sizi arıqlada bilər. Bəs sonra? Nəzərə alın ki, arıqlayan zaman ruh və bədən sağlamlığına diqqət etmək lazımdır.

Sağlam arıqlamağın sirri maddələr mübadiləsini sürətləndirən balanslı qidalanma və bunu dəstəkləyən idman proqramı olmalıdır. Əks təqdirdə bədən mənfi təsirlərə məruz qalır, hətta sağlamlıq əldən gedir.
Davamı →
 

Kökəlmək istəyənlər üçün qidalanma tövsiyələri

Arıqlamaqdan fərqli olaraq, sağlam şəkildə çəki qazanmaq çətin işdir. İdeal çəkinizə çatmaq istəyirsinizsə, əvvəla dietoloq məsləhəti almalısınız.

İşdəki masanızda, çəkmənizdə, çantanızda, maşınınızda, evinizin fərqli yerlərində quru meyvələr olsun. Quru meyvələr yüksək kalorili olmaqla yanaşı lif, vitamin və mineral tərkibli olaraq da olduqca zəngindir. Quru meyvələri ara saatlarda yeyərək həm sağlam qidalanmış, həm də enerji əldə etmiş olarsınız.

Gün ərzində qəlyanaltı saatlarından birində südlü şirniyyat yeməyi unutmayın. Bu tip şirniyyatlar protein və kalsium yığmanıza kömək edir, eyni zamanda kökəlməniz üçün də yardımçı olacaq. Südlü şirniyyatın üzərinə qoz, fındıq, yerfındığı da əlavə edə bilərsiniz.
Davamı →
 

Gİ pəhrizi

Gİ pəhrizi nə deməkdir?
Gİ pəhrizinin açılışı glisemik indeksdir. Bu pəhriz çəkilə bağlı problem yaşayanlar və ya sağlam qidalanmaq istəyənlərin əvəzolunmazına çevrilib. Belə ki, Gİ pəhrizini saxladığınız zaman gün ərzində 1200 kalori enerji qəbul edirsiniz. Təqdim edəcəyimiz pəhriz menyusu da məhz bu nəticəyə uyğun hazırlanıb.

70 kq-dan artıq çəkiyə sahib olanlar üçün Gİ pəhrizi
Səhər yeməyi
1 ədəd yumurta (qaynadılmış və ya az miqdarda yumurta pomidor halında)
4 xörək qaşığı süzmə pendir
5-6 ədəd zeytun və ya 1 desert qaşığı zeytun yağı
Davamı →
 

Yarmanın faydaları

Arpa yarması çox faydalı deyitik məhsuldur. Arpa bir çox vitaminlər (A, B, E, K) və minerallar (fosfor, selen, kalium, maqnezium, sink və s.), fol və nikotin turşuları, qidalı liflərlə zəngindir.

Arpa yarması sıyığı və bu yarmadan hazırlanmış tərəvəz supları bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır, qəbizlikdən azad edir. Arpa yarması qidalı liflərlə olduqca zəngindir ki, bu liflər bağırsaqlara «süpürgə» kimi təsir edir.

Ümumiyyətlə arpa yarması mədə-bağırsaq sistemi üçün çox faydalıdır. Arpa yarmasının həlimi mədədə iltihab, qastrit, xoralar, eroziyalar zamanı çox yaxşı müalicəvi təsir edir. Belə həlim hazırlamaq üçün 250 qr arpa yarması üçün 1,5 l qaynar su görtürülür.
Davamı →
 

Göbək yağlarını əridən qidalar

Göbək yağlanmasından bir çox insan əziyyət çəkir. İstər qadın, istər kişilərdə bu, həm sağlamlığa, həm də estetik görünüşə ciddi xələl gətirən haldır. Mütəxəssislər bildirir ki, göbək hissəsinin yağlanması qidalardan asılıdır. Lakin elə qidalar da var ki, göbək yağlarını əridir, piylənməyə imkan vermir.

1. Paxlalılar göbək yağlarının əsas düşmənidir. Tərkibində yağ dərəcələri çox aşağıdır. Zülal, lif və kaliumla zəngin olduqları üçün gec acdırır və həzmi asanlaşdırır.

2. Normal insanın gündəlik kalori ehtiyacı 2000-dir. Bəzən daha çox kalori ala bilərsiniz. Bunlardan xilas olmaq üçünsə bibəriyə və yaşıl çay ideal üsuldur. Gündə 2 stəkan bibəriyə çayı 100 kalori yandırır, yaşıl çay 150 kalori.
Davamı →
 

Bakı əhalisinin yarıdan çoxu düzgün qidalanmır!

Fevral ayının 8-də “Sağlam qidalanma və kliniki tədqiqat” mövzusunda keçirilən mətbuat konfransında “Danone” MMC və Azərbaycan Qastroenteroloqlar və Hepatoloqlar Assosiasiyasının təskilatçılığı ilə Bakı səhərindəki dövlət xəstəxanaları və poliklinikalarında keçirilmiş tədqiqatın nəticələri açıqlanmışdır.
Konfransda Qastroenteroloqlar və Hepatoloqlar Assosiasiyasının sədri, tibb elmləri üzrə fəlsəfə doktoru Gülnarə Agayeva, Mərkəzi Neftçilər Xəstəxanası terapiya söbəsinin müdiri Ədalət Abdullayev, “Danone” MMC-nin səhiyyə məsələləri üzrə meneceri Janetta Yeremeyeva istirak etmişdir.
Davamı →
 

Ən azkalorili məhsullar

Bütün dünya diyetoloqları arıqlamaq üçün ac qalmağı qəti şəkildə tövsiyə etmirlər. Bu həm lazım olan effekt verməyəcək — stress vəziyyətinə düşmüş orqanizm daha sonra bundan da artıq piy ehtiyatı yığmağa başlayacaq.

Həm də aclıq orqanizmin bütün orqan və sistemlərinə çox mənfi təsir edir- immun sistemi zəifləyir, mədə-bağırsaq sistemində pozulmalar əmələ gəlir, ürək-damar, sinir və s. sistemlər əziyyət çəkir.
Davamı →
 

Tərəvəzli qəhvə

Qəhvə bütün dünya xalqları tərəfindən çox qədimdən təbii qida kimi qəbul olunur. Qəhvəni lazımi miqdarda qəbul etdikdə orqanizmin gücü artır, fəaliyyəti yaxşılaşır, fiziki və zehni yoruğunluq aradan qalxır, yüngüllük, xoş əhval-ruhiyyə və gümrahlıq yaranır.

Qəhvə tozu qəhvə ağacının toxumlarıdır. Qəhvə hazırlayanda onu uzun müddət od üzərində saxlamaq olmaz, çünki onun tərkibində olan müalicə əhəmiyyətli maddələr parçalanaraq öz təsirini itirir. Qəhvədən qədərindən artıq istifadə etmək də onun faydasını azaldır. Artıq çəkidən əziyyət çəkən xanımlar piy qatından qurtulmaq üçün tərəvəzli qəhvə pəhrizindən istifadə edə bilərlər.
Davamı →