Рейтинг
+27.90

Dietologiya

34 üzv, 233 topik

Dietik qəhvə

Arizonanın bioloji tədqiqatlar Universitetinin alimləri gözlənilməz nəticə əldə ediblər.  Belə ki, onların fikrincə kofe ilə yağ qarışımı artıq çəkidən yaxa qurtarmağa kömək edir. 

Tədqiqatçılar bildiriblər ki, kofe ilə bitki və ya heyvan yağlarının qarışımı maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır ki, bu da zamanla çəki itirilməsinə səbəb olur.

Alimlərin fikrincə bu qarışımdan effektiv nəticə əldə etmək istəyənlər müəyyən qaydalara riayət etməlidirlər. Bir fincan qəhvəyə sadəcə 10 qram yağ əlavə etmək kifayətdir. 
Davamı →

Dietik şorba

Tərkibi:
Yarım stəkan qırmızı mərci
3 yemək qaşığı bulqur
2 yemək qaşığı kətan toxumu
1 ədəd kartof
3 ədəd acı bibər
2 ədəd orta bor soğan
3 diş sarımsaq
1 çay qaşığı zəncəfil tozu
1 yemək qaşığı pomidor tomatı
3 yemək qaşığı ispanaq
2 litr su. 

Sosu üçün:
1 yemək qaşığı quru nanə
1 qaşıq pul bibər
Davamı →

Dietik yaşıl tort

Tərkibi:
3 yumurta
1 stəkan şəkər
2 stəkan un
1 paket vanil
Qabartma tozu
1 stəkan pörtmüş, püre halına gətirilmiş ispanaq

Krem üçün:
3 stəkan süd
2 yemək qaşığı un
1 yemək qaşığı nişasta
Davamı →

Dietik çay

Deyilənə görə, qədim hindular köklüyün qarşısını almaq üçün razyana çayından istifadə ediblər. Mütəxəssislər də təsdiq edir ki, bu çay vasitəsilə arıqlamaq mümkündür. Razyana bədəndəki yağları hətta yaşıl çaydan belə tez əridir.

Bəs bunu necə edir?
1. Razyana toxumu maddələr mübadiləsini sürətləndirdiyindən, gün ərzində daha çox kalori xərcləməyinizə səbəb olur.
2. Toxumun tərkibindəki maddələr iştahanı azaldır, daha az yeməyə başlayırsınız.
Davamı →

Çin pəhrizi

Çin qadınlarının yaş artdıqca dəyişməyən siluetləri, tarım, qamətli və zərif bədənləri onların qidalanmasından qaynaqlanır.

Çinlilər nadir halda piylənmədən əziyyət çəkir. Daha çox düyü və balıq məhsulları yeyirlər. İçki, çörək, şirniyyatdan uzaqdırlar. Bu pəhrizlə siz 10 kq asanlıqla ata biləcəksiz. Pəhriz 50-60 yaşlı xanımlarda da effekt verir. Pəhriz 7 günlükdür. Pəhriz müddətində yalnız adi su və yaşıl çay içmək tövsiyyə olunur.

Bazar ertəsi:
Səhər – yaşıl çayla suxarı
Günorta: 150 qr bişmiş balıq, suxarı, 1 stəkan mineral su
Axşam: kök salatı yağla, 2 bişmiş yumurta Yaşıl çay
Davamı →

Ət yemək lazımdırmı?

“Onlara arzuladıqları qədər meyvələrdən və ətdən bol-bol verdik” (Tur surəsi, 22)

Bu gün dünyada ət əleyhinə misilsiz bir kampaniya başlamışdır, hətta bəzi elm adamlarımız fəxrlə mən ət yemirəm deyir və geniş təbliğat aparırlar, amma onların hamısı ət yeyir və bunun sübutunu yazacağam. Peyğəmbərimiz (səlləlləhu aleyhi vəsalləm) ət haqqında belə deyir: “Ət bizim dünyamızın və cənnətin ən ləziz yeməklərindəndir.”
Davamı →

Cəfəri çayı

Arıqlamada böyük effekti olan cəfəri çayı limonla qarışdırıldıqda möhtəşəm dad ortaya çıxır. Mineral və vitamin tərkibi saymaqla bitməz. Hər fəsildə yetişən cəfərinin çayı hazırlanaraq arıqlama məqsədilə istifadə oluna bilər.

Şişkinliyin çəkilməsində, qaraciyərin təmizlənməsində, ifrazat sistemindəki iltihabların yaxşılaşmasında istifadə edilə bilər.

Tərkibi:
1 st su
2-3 sap cəfəri
limon
Davamı →

Dietik alma çayı

İnqridientlər:
4 yemək qaşığı quru alma
1 yemək qaşığı quru portağal qabığı
1 çay qaşığı quru limon qabığı
1 yemək qaşığı hibiskus
1 yemək qaşığı quşburnu
1 çay qaşığı bal
4 stəkan su. 

Hazırlanması:
Quru meyvələri, hibiskus və quşburnunu bir sos qazanına və ya dəm çaynikinə qoyun.

Üzərinə 4 stəkan su əlavə edib qaynadın. Qaynadıqdan sonra 2-3 dəqiqə gözlədin. Çayı süzərək içinə bal əlavə edib servis edə bilərsiniz. Nuş olsun!
Davamı →

Artıq çəkinin qadın-kişi münasibətinə təsirləri

Artıq çəki problemi demək olar ki, hər qadını bu və ya digər dərəcədə narahat edir. Dietoloqlar, psixoloqlar, fizioloqlar uzun illərdir ki, bu problemi həll etməyə çalışır. Bunun üçün qadınlara min bir üsul təklif olunur. Lakin hələ də problem öz həllini tapmayıb.

Çoxları artıq bilir ki, arıqlamaq üçün satılan bütün vəsaitlər müəyyən müddət təsir göstərir. Əldə edilən nəticəni saxlamaq üçünsə çoxlu qüvvə və enerji xərclənir. Hər zaman kalorini hesablamaq, özünü yeməkdən məhdudlaşdırmaq, idmanla məşğul olmaq, ağır pəhrizlər saxlamaq lazım gəlir. Bütün bunlarsa insan enerjisini yorur...

7 il qadın psixologiyasının və qadın-kişi münasibətlərinin öyrənilməsindən sonra mütəxəssislər bu qənaətə gəlib ki, qadın və kişi enerjiləri arasında balansın pozulması çəkinin artmasına səbəb olur. Xüsusən də qadınların çoxu 40 yaşdan sonra artıq çəkidən əziyyət çəkməyə başlayır, süstlük, yorğunluq, depressiya və tənbəllik kimi fəsadlar özünü göstərir. Psixoloqlar bildirib ki, artıq çəki, tənbəllik və depressiya qadın enerjisinə birbaşa təsir göstərir. Depressiyanın əlamətlərindən biri də fəallığın azalmasıdır.
Davamı →

Qarın hissəsini düzləşdirən qidalar

Giləmeyvələr
Tərkibində az şəkər var, həzm sistemini yaxşılaşdırır, qandakı şəkərin miqdarını tənzimləyir. Qarnını düz etmək istəyənlər üçün ən yaxşı vasitə giləmeyvə yeməkdir. İş prosesində və ya günün ikinci yarısında qəbul edilməlidir.

Yumurta
Kalorisi çox olsa da, qarın düzləşdirmək üçün əla qida vasitəsidir. Tərkibi amin turşularla zəngindir, bu da qarın piylərini parçalayır. Səhər yeməyində yumurtadan istifadə etmək sizi gün ərzində tox tutacaq.
Davamı →