Рейтинг
+27.90

Dietologiya

34 üzv, 233 topik

İştahasızlıq

İştaha latınca «appetitus» sözündən götürülüb. Anlamı arzu, istək deməkdir. Bu hissiyyat bir fizioloji mexanizm olub qidaya olan tələbatla bağlıdır və orqanizmə qida maddələrinin daxil olmasını tənzimləyir.

İştahanın artıb-azalması həzm mərkəzi, xüsusilə də hipotalamus və baş beyin qabığı tərəfindən idarə olunur. İştahanın oyanması qanda mübadilənin aralıq məhsullarının artması, onların hüceyrələr tərəfindən mənimsənilmə səviyyəsi, toxumaların susuzlaşması, boşalmış mədənin yığılması, bədən temperaturunun azalması, bir çox xarici qıcıqlandırıcıların təsiri, həmçinin şərti-reflektor fəaliyyətlə, yəni yeməyin görünüşü, qoxusu, daimi qoyulduğu yer və s. ilə bağlıdır. İştahanın tormozlanması isə yemək aktı zamanı mədə divarının qida məhsulları ilə dartılması, yeyilmiş məhsulların həzmi, həzm olnumuşların qana sorulması, hormonal fonun dəyişməsi vaxtı baş verir. İştahanın azalması «anoreksiya», patoloji artması isə «bulimiya» adlanır.
Davamı →

Otuz yaşdan sonra arıqlamaq

Otuzlu yaşlar, insanın həyatında ən gözəl dövrlərdən sayılır. Ancaq 30 yaşından başlayaraq, ilk artıq kilolar yaranmağa başlayır. Hətta 20 yaşında arıq olmanıza baxmayaraq, 30 yaşlarında çəki artır. Kimi karyera ilə məşqul olduğundan qidalanmasını düşünmür, kimi ana olur və artıq çəki alır.

İlk növbədə qocalma prosesini yavaşlatmaq üçün antioksidantla zəngin qidalara üstünlük verilməlidir. Karbohidratların qəbulu azaldılmalıdır, şirniyyat və unməhsulları balla, quru meyvələrlə, çərəzlə əvəz edin. Qırmızı ət yerinə balıq və quş ətinə üstünlük verilməlidir.

Bu işdə mütəxəssis Dietoloqla bərabər arıqlamaq daha asandır, və Sağlamlığınız üçün daha məqsədə uyğundur.
Davamı →

Sağlam qida yoxdur


Veysman İnstitutunun yəhudi alimləri 800 könüllü üzərində qanda şəkərin səviyyəsini ölçüb və bir maraqlı nəticəyə gəliblər.

Araşdırmanın nəticələrinə görə, İsraildə Veysman İnstitutunun alimləri qeyri-adi araşdırma aparıb. Alimlər bir neçə il ərzində 800 nəfərdən ibarət könüllülər qrupunu izləyiblər. Eksperiment iştirakçıları iki qrupa bölünüb. İlk qrup yalnız sağlam qidalar qəbul edib, ikincilər isə sağlam hesab edilməyən məhsullarla qidalanıb: Yarımfabrikatlar, çipsi, qazlı içkilər, dondurulmuş məhsullar və s (bütün tədqiqatda təxminən 47 000 məhsul cəlb edilib).
Davamı →

Övlad arzulayanlar bu qidaları yesin

Hazırda bütün dünyada sonsuzluq və qadınların hamilə qala bilməməsi problemi geniş yayılıb. Hormonal pozuntu, stress problemə səbəb olan başlıca amillərdəndir. Amma hamilə qalmaq üçün sağlam qidalanma faktoru da çox əhəmiyyətlidir.

1. Avokado
Bu meyvə mükəmməl bir vitamin, lif, essensial yağı, mineral, protein və karbohidrat qaynağıdır. Xüsusilə E vitamini ilə çox zəngindir. Aparılan araşdırmalara görə, döllənmiş yumurtanın uşaqlığa bitişməsində böyük rolu var. Həmçinin fol turşusu ilə də zəngindir.

2. Balqabaq
Balqabaq yeyilə bilən ən sağlıqlı və faydalı tərəvəzlərdən biridir. Vitamin, mineral və lif qaynağıdır. Yaxşı bir antioksidantdır və tərkibində bol miqdarda beta karotin var. Bu isə progesteron hormonunun inkişafına kömək edir. Sperma sayını artırır və keyfiyyətinə yaxşı təsir göstərir.
Davamı →

Sellülit yaradan qidalar

1. Fast food
Sürətli (və ya pis) karbohidratlardan ibarət olan bu qidalar tərkibindəki toksinlər, konserogenlər (xərçəng yaradan maddələr), konservantların sayəsində sellülitin və piylərin sevimli dostlarıdır. Bu tip ayaqüstü qidalardan çox istifadə etdikdə onların tərkibində olan karbohidrat və zərərli maddələr piy şəklində dəri altında toplanaraq gözəlliyinizi pozan sellülit çökəkliklərini yaradır.

2. Duzlu və yağlı qidalar
Konservləşdirilmiş yeməklər, kolbasa-sosis məhsulları, çipsilər, ketçup, turşular, yağlı ət, marqarin, kərə yağı, yarım fabrikatlar (marketdən aldığınız kotlet, naggetslər və s.), hər gün qızartma və bol duzlu, yağlı yemək yeyən xanımlara piylənmə və sellülit tanış mövzudur.
Davamı →

Pəhriz zamanı doğru bilinən 6 səhv

Ac qalım, mədəm kiçilsin dieta
Gün ərzində orqanizm üçün ən mühüm olan, lakin ən çox laqeydlik göstərilən məhz qidalanmadır. Yuxu zamanı uzun sürən aclıqdan sonra tezdən səhər yeməyi yemək günə ac-susuz, dəli, gərgin vəziyyətdə başlamaqdan daha yaxşıdır. Heç kim sizə yağlı qidalar yeməyi tövsiyə etmir. Az-az yeyin, gündə 3 dəfə sağlam qidalanın.

Bu gün yeyim, sabahdan pəhrizdəyəm
Bu sözlərlə özünüzü aldatmayın. Kekslər, piroqlar əla növ yağlı kabablar yemək sizin ən azı 1 həftə geri salacaq. «Can boğazdan gəlir» deməyin, eyni can məhz elə boğazdan da gedir. Zarafatlarla iştahınıza haqq qazandırmağa çalışmayın. Heç kim sizə tikənizin hesabını tutun demir. Yazda gözəl bədən quruluşuna sahib olmaq, mağazalarda «S», «M» ölçülərdəki gözəl libaslara yaxınlaşmaq istəyirsinizsə, bu məhsullardan uzaq durun.
Davamı →

Dondurma mədə qripinə səbəb ola bilər

Həddindən çox dondurma yemək insan sağlamlığı üçün zərərlidir. Mütəxəssislər dondurma mövsümü ilə əlaqədar insanlara xəbərdarlıq ediblər.

Bəs dondurmanın zərərləri nədir?
Mədə qripinə səbəb olur – Mədəsi həssas olan insanların ac qarnına dondurma yeməsi mədə qripinə səbəb ola bilər. Bu səbəbdən ac qarnına soyuq dondurma yemək tövsiyə edilmir.

Süd məhsulları ilə hazırlanan dondurmaya tez mikrob düşə bilər. Xüsusilə də təmiz olmayan restoranlarda da hazırlanan belə dondurmalar insan sağlamlığı baxımından daha təhlükəli ola bilər.
Davamı →

Artıq çəkidən azad olmaq istəyənlər niyə lobyanı seçməlidirlər?

Lobyanı sevməyən az insan tapılar yəqin ki, xüsusilə də lobya pəhriz saxlayan xanımlar üçün əvəzedilməz qidadır.

Lobyanı həm də ona görə sevirəm ki, azkalorili olmağı ilə yanaşı uzun müddət insanı tox saxlayır, bu isə incəlmək istəyənlər üçün vacib məqamdır. Lobyanın daha hansı faydaları var, gəlin baxaq.

Ağ lobya
100 qr-da 102 kalori var. Tərkibi, xüsusilə liflərlə zəngindir, lifli qidalar isə bədənimiz üçün vacibdir, xüsusilə də piylənmədən azad olmaq istəyənlər üçün. Bir stəkan ağ lobya gündəlik lif tələbatını ödəyir.

Şirniyyat yemək istəyini azaldır və buna görə də çoxumuzun “dərdi” olan bel nahiyəsindəki piyləri azaltmış olur.
Tərkibində olan kalsium və maqnezium dişlərin və sümüklərin möhkəmlədir, kalium isə ürəyin ritm pozğunluqları və aterosklerozda xüsusilə faydalıdır.
Davamı →

Dünyanın ən az kalorili qidaları

Sərf olunan enerjidən çox kalori qəbul etdikdə insan kökəlir, az qəbul etdikdə isə arıqlayır. İdeal formada qalmaq üçün günlük yediyiniz qidaların kalorilərini hesablamaq tövsiyə olunur.

Orta çəkili insan üçün günlük kalori ehtiyacı 1800-2000-dir. Arıqlamaq istəyirsinizsə, qəbul etdiyiniz kalori miqdarını azaltmalısınız. Bu işdə sizə azkalorili məhsullar kömək edəcək.

Ən az kalorili qidaları təqdim edirik:
* Qarpız ( 100 qr ) — 32 kcal
* Bibər ( 100 qr ) — 25 kcal
* Gül kələmi ( 100 qr ) — 25 kcal
Davamı →

Arıqlamaq üçün ispanaqlı smuzilər

Tərkibi mineral və vitaminlərlə zəngin olan, təəssüf ki, çox az istifadə etdiyimiz ispanaq çox faydalı olması ilə yanaşı, həm də artıq kilolardan azad olmaq istəyənlər üçün əla qidadır, belə ki, 100 qr-da cəmi 23 kkal vardır. İspanaqdan istifadəni smuzilərlə başlada bilərsiniz.

• 1 stəkan dolu ispanaq
• 1 stəkan naringi suyu
• 1 ədəd banan
Blenderdə qarışdırılır.

• 1 stəkan dolu ispanaq
• 1 ədəd banan
• 0,5 stəkan doğranmış kərəvəz
• 1 stəkan su
Blenderdə qarışdırılır.
Davamı →