Рейтинг
+60.44

dəri-zöhrəvi xəstəliklər

34 üzv, 48 topik

Sızanaqlar

Sızanaqlar haqqında mif və reallıqlar

Birinci mif- «Sızanaq- yeniyetmə dövrünün xəstəliyidir». Bu fikirlə qismən razılaşmaq olar, çünki sızanaqlar yeniyetmənin cinsi yetişkənliyi dövründə daha çox müşahidə edilir. Bununla belə, qeyd olunmalıdır ki, digər yaş qrupundan olan insanlar da sızanaqlardan əziyyət çəkirlər. Məsələn, iyirmi yaşını adlamış qızlarda da sızanaqlar peyda olmağa başlayır. Hətta qırx yaşında olan qadınlarda belə, sızanaq müşahidə etmək mümkündür.


Ardı →

Zinanın cismi zərərləri

zina etməXeyli sayda zərərlərə malik olan böyük günahlardan biri də, zinadır. Burada yalnız onun cismi zərərlərinin bir hissəsinə toxunmaqla kifayətlənəcəyik.
Zinanın acı nəticələrindən biri də, cinsi əlaqə yolu ilə yaranan zöhrəvi xəstəliklərin yayılması və ya insan ömrünü zəiflik və xəstəliklə başa çatdıran onun yaratdığı çətinliklərdir. Hətta bir qrup insanlar, bu xəstəliklərdən qaynaqlanan cismi və ruhi sıxıntının təsiri altında, intihar edərək bununla da həyat iplərini öz əlləri ilə kəsirlər.

Qeyri-qanuni cinsi əlaqənin (zinanın) törətdiyi yoluxucu xəstəliklərdən bir sırası aşağıdakılardan ibarətdir:


1 – Sifilis
2 – Süzənək
3 – Şankr (yoluxucu zöhrəvi xəstəlik)
4 – QİÇS (SPİD, AİDS).
Ardı →

Dəri və dərinin quruluşu

Dəri orqanizmin örtük təbəqəsini təşkil etməklə müxtəlif funksiyaları yerinə yetirir. Quruluşuna görə dəri xarici epitel və daxili birləşdirici toxuma qatlarından təşkil olunmuşdur.
Xarici epitel qatı — epidermis nisbətən nazikdir. Bədənin müxtəlif sahələrində epidermisin qalınlığı eyni deyil. Belə ki, ovucda, ayaq altında və bədənin bel nahiyəsinin aşağı hissəsində epidermis daha qalındır. Dəri örtüyü göz qapaqlarında, qulaq seyvanlarında kişilərə nisbətən qadınlarda nazikdir.


Ardı →

Vitiliqo nədir?

Vitiliqo dəriyə düşən ağ ləkələrdir. El arasında bu xəstəliyə «piqment pozuqluğu» da deyilir. Amma piqment pozuqluğu ilə vitiliqo arasında böyük fərq var. O olduqca ciddi bir xəstəlikdir. Vitiliqonun əsl səbəbi hələ də tibb elminə məlum deyil. Amma ilkin mülahizələrə görə, vitiliqonun yaranma səbəbi orqanizmdə melanin hüceyrələrinin itkisidir.


Davamı →

Keloid nədir?

Keloid — bədənin təbii yaxşılaşma prosesində pozğunluq yaranması səbəbiylə həddindən artıq miqdarda birləşdirici (çapıq) toxumanın əmələ gəlməsidir. Zərərsizdir, amma narahatlıq yaratdığı vəziyyətlərdə müalicə edilməsi də mümkündür. Keloidlər yanıq, ya da cərrahın müdaxiləsi nəticəsində yaranır, bu zaman dəridə yaranan bağ toxuması artır. Ancaq ağır bir ağrı ya da kiçik bir qulaq deşdirilməsiylə də əmələ gələ bilər.

Davamı →

Qışda dərinin qurumasının qarşını alan ərzaqlar

Nar
Narın tərkibindəki maddələr dərinin günəşdən zərər görməsinin qarşısını alır və qan axşını artırır. Dərinin qurumasının qarşısını alır. Dəriyə elastiklik verir.

Şirin kartof
Şirin kartof zəngin A vitamini mənbəyidir. Xüsusilə, dəri üçün vacib olan şirin kartof, dərinin qışda qurumasının qarşısını alır və nəmləndirir.


Davamı →

Çimərliklərdə yayılan infeksiya - Serkarioz

Qaşıntılı səpki, qızartı, şişkinlik, bəzən qızdırma — bütün bu xoşagəlməz simptomlar ördəklərin yaşadığı gölməçələrdə və göllərdə görünə bilər.


Bu dəri parazitar xəstəliyi su quşlarında, ən çox ördəklərin ayaqlarında olur. Yastı qurdların uzun sürfələri insan dərisinə uyğun olduğundan yumşaq toxumaların səthinə yapışaraq, dəridən içərinə nüfuz edir. Xoşbəxtlikdən, serkariya bədənimizdə yaşaya bilməz və çox tez ölür.
Yüksək riskli ərazilərə ilk növbədə durğun su hövzələri və ya çirklənmiş və ya su bitkiləri ilə bol- ərazilər daxildir. Məhz belə yerlərdə parazitlərin «ev sahibi» olan ördəklər və şirin su mollyuskları (məsələn, ilbizlər) yaşayır. Yəni, demək olar ki, hər hansı bir gölməçədə və ya göldə yoluxa bilərsiniz.


Davamı →

Sifilis 3 il gizli gedə bilər

Sifilis dəri, selikli qişalar, daxili orqanlar, sümüklər və sinir sisteminə təsir edən cinsi yolla keçən infeksiyadır. Sifilis əsasən cinsi əlaqə yolu ilə ötürülür.
Lakin bəzi tibbi prosedurlar zamanı bakteriyaların qan vasitəsilə ötürülməsi mümkündür: ülgüclər, dırnaq qayçıları, diş fırçaları və s. vasitəsilə. Son mərhələlərdə xəstəlik iflicliyə, psixi pozğunluqlara və hətta ölümə səbəb ola bilər.

Davamı →

Dəri xəstəlikləri

Dəri xəstəlikləri ilkin mərhələdən aydın nəzərə çarpan, yəni xarici təzahürlü patologiyalardır. Onların bu xüsusiyyəti xəstəliyin vaxtında aşkarlanmasına və aradan qaldırılmasına kömək edir. Digər tərəfdən isə xarici əlamətləri qısa zaman ərzində itməyən patologiyalar insanda psixoloji diskomfort yaradır.
Dəri qatlarının xəstəlikləri

Davamı →