Рейтинг
+50.73

Ədəbiyyat

80 üzv, 740 topik

Elxan Elatlı kitabları | Kitablar haqqında

Detektiv romanlar müəllifi Elxan Elatlının kitabları oxucularda böyük maraq və həyəcan hissi yaratmağı bacarır. Bu səbəbdəndir ki, ölkədə ən çox satılan kitabların siyahısında onun əsərləri də yer alır. Bu məqalədə kitabsevərlərin könlünü qazanmış Elxan Elatlının 7 kitabında məlumat verəcəyik.

1. “Bakıdan Gələn Xəfiyyə”


Davamı →

Kəramət Böyükçölün kitablarından sitatlar | Kitab sözləri

Kəramət Böyükçöl (Kəramət Qəşəm oğlu Nəcəfov; 17 oktyabr 1987, Əliqullar, İmişli rayonu) — azərbaycanlı yazıçı və tənqidçi.

Qəribədi, çox qəribədi adam sağ olanda çəkdirdiyi şəkil başqa bir görkəm daşıyır, ölən kimi elə bil şəkil də başqa bir formaya keçir. Görəsən, bu, nədəndir?
Çöl, Kəramət Böyükçöl


Elə sevgilər var, ancaq içki unutdurur, elə sevgilər də var, çayla yola verirsən gedir.
Məni Kim Tapa Bilər?

Qartal öz yuvasında gözəldi..
Çöl


Davamı →

"Şahmat" əsərindən maraqlı sitatlar | Stefan Sveyq

"Şahmat" əsərinin keçdiyi tarix yolu
Psixoloji janrda şedevrlərdən hesab edilən “Şahmat”  əsəri alman yazıçı Stefan Sveyqin qələminin məhsuludur. Sveyqin, Braziliyada sürgündə olarkən qələmə aldığı və 1942-ci il fevral ayında etdiyi intahardan bir neçə ay öncə tamamladığı “Şahmat”, Avropa mədəniyyətinin Nasyonal Sosializm ideyaları altında məhv edilməsinə bir işarədir. İlk öncə 1942-ci ildə Argentinanın Paytaxtı Buenos–Ayresdə 250 nüsxə ilə buraxılan əsər, daha sonra 1944-cü ildə ingilis dilinə tərcümə olunaraq Nyu-Yorkda nəşr olumuşdur. Bu günə qədər Almaniyada əsərin 1.200.000-dən çox nüsxəsi satılmışdır.

Şahmat da sevgi kimidir,gərək mütləq tərəf-müqabilin olsun..

Şahmat, Stefan Sveyq

 


 

  • Hansı sənətdə olur-olsun, öz işinin ustaları həm də ən yaxşı tacirdirlər.
  • Ömrümdə ağlıma gətirməzdim ki, qara və ağ fiqurları o yan-bu yana çəkmək belə gəlirli iş sayılarmış.

Davamı →

Azərbaycanlı yazıçıların əsərlərindən sitatlar | Mənalı kitab sözləri

 

Bu dünyaya nə üçün gəlirik? Hər birimizin içində sırf bu planetdə qoyub getməli olduğumuz nəsə var. İşimiz var. İzimiz var. Əksəriyyət isə sadəcə tozunu qoyub gedir.
Kvan, Coşqun Kərimov

 


 

İnsanlara kömək etməyin verdiyi mənəvi gücü, zövqü sən başqa yerdə tapa bilməzsən.
Gəncsən? Başla!, Nadir Adilov

 

Çətinliklər sadəcə tənbəl insanların uydurduqları bir nağıldır və hər bir insan yaradılışın ona verdiyi batini güclə ən yüksək zirvələri belə hər bir şəraitdə fəth edə bilər.
Çətin Olsa da, Həyat Davam Edir, Rövşən Abdullaoğlu

 

Aristotelin bir sözü var, deyir ki, sevmək ən yaxşı hesab etdiyin nemətləri özün üçün deyil, sevdiyin üçün arzulamaq, onu bu nemətlərlə mümkün qədər təmin etməkdir.
Uğursuz Gecə, Elxan Elatlı

 


Davamı →

"Müharibə Qadın Simalı Deyil" kitabından sitatlar | Təsirli kitab sözləri

 

Tanrı insanı o güllə atsın deyə yaratmayıb; Tanrı insanı sevmək üçün yaradıb.

Müharibə Qadın Simalı Deyil, Svetlana Aleksiyeviç

 


 

  • Həyatın nə olduğunu dərk etmədən həyat uğrunda ölürdük..
  • Sevgi! Sevgi… Hamımızın ona ehtiyacımız var idi!
  • Xatırlamaq ağırdır, xatırlamamaq isə ondan da ağırdır.
  • Yaşanası ömürdən artığını yaşamaq çox dəhşətli bir şeydir...
  • Bax adam sevginin nə olduğunu bilmədən ölə bilər...
  • İnsan həyatı nemətdir. Böyük nemətdir! Biz insanlar deyilik o nemətin sahibi, o həyatı bizə bəxş edən var...
  • Məndən soruşun: «Xoşbəxtlik nədir?» Cavab verirəm: "Ölmüş insanların arasında birdən-birə sağ adama rast gəlmək...

Davamı →

"Bəhanələrə Yox!" kitabından mənalı sitatlar | Kitab sözləri

Uğursuzluq üçün minlərlə bəhanə olduğu halda,bircə dənə də olsun real səbəb yoxdur…
-Mark Twain

Bəhanələrə Yox!, Brian Tracy

  • Nəyinsə mümkünlüyünü sübut edən ən əsaslı dəlil, artıq birinin bunu etmiş olması faktıdır.
  • Deyirlər, insan bir işə bəhanə gətirməyə sərf etdiyi qədər enerjini səmərəli  bir işə sərf etsə, aldığı nəticə özünü belə təəccübləndirər...
  • Və əksinə: hər dəfə güzəştə getdikdə, asan yol seçdikdə və ya dəyərlərinizin əksinə hərəkət etdikdə xarakterinizi zəiflədirsiniz.
  • İnsan beyni düşünə bildiyi və inandığı hər şeyi əldə edə bilər.
  • Düşüncə tarixindəki ən böyük kəşf çox güman ki, siz ən çox düşündüyünüz olursunuz fikridir.
  • Uğursuzlar bəhanə gətirir, qaliblər isə inkişaf edir.
  • Üzünü günəşə çevirəndə kölgələr arxada qalır.
  • Güclü insanlar nəyə inandığını və kim olmaq istədiyini aydın görən adamlardır.
  • Ən böyük qələbə özünə qalib gəlməkdir.
    -Platon

Davamı →

Uşaq Ədəbiyyatının məşhur əsərlərindən mənalı sitatlar | Kitab sözləri

 

Ey qəşəng Ay, sənin işığını çox sevirəm.
Ürəyim istəyir ki, sənin nurun həmişə yoluma işıq saçsın.
Balaca Qara Balıq, Samed Behrengi

 


 

Birini gözəl olduğu üçün sevməzsən ki… sevdiyin üçün gözəl olar o.
Balaca Şahzadə, Antuan de Sent-Ekzüperi

 

Dindiya bir dəfə demişdi ki, " sevinc-qəlbimizdəki parlaq günəşdir". Çünki günəş hər yeri xoşbəxtliklə aydınladırdı. Əgər beləydisə mənim qəlbimki günəş hər yeri gözəlləşdirirdi.
Şirin Portağal Ağacım, José Mauro de Vasconcelos

 

İyi dostlar, iyi kitaplar ve bir de huzurlu bir vicdan; işte ideal hayat.
Tom Sawyer, Mark Tven

 

Hər şeydə bir məna var. Əsas olan həmin mənanı görə bilməkdir.
Alisa Möcüzələr Aləmində, Lewis Carroll

 

Bəzən başımın böyük olduğunu düşünürəm, çünki xəyallarla doludur.
(John Merrick)
Möcüzə, R. J. Palacio

 


Davamı →

"Vadidəki zanbaq" kitabından sitatlar | Mənalı kitab sözləri

 

Elə hisslər var ki,insanın ürəyinə sığmır.
-Vadidəki zanbaq, Honore de Balzak

 


 

  • Sənə yer üzünə gəlmiş ən saf sevgini verirəm!
  • Heç demə,sizi fikirləşdiyimdən fə çox sevirmişəm.
  • Bilirəm,biz hələ də bir-birimizi sevirik.
  • Anlaşılmaz bir hissin əsiri olmuşdum.
  • Siz məni sevirsizsə,dünya-aləm mənim nə vecimə?!
  • Xoşbəxtlik mütləq anlayışdır,o,müqayisələrə sığmır.
  • Həyat təzə ümidlərlə gözəlləşir.
  •  Başqalarının xoşbəxtliyi özü daha xoşbəxt ola bilməyənlərin sevincinə çevrilir.

Davamı →

Seçmə kitablardan həyat haqqında kəlamlar | Mənalı kitab sözləri

 

Sevgi — həyatda əsasdır, insan yalnız məhəbbətdə varlığın səadətini duya bilir.
Yaşamaq Yanğısı, Irvinq Stoun

 


 

Yaşamaq təkcə həyatdan zövq almaq deyil, həm də onun uğrunda mübarizə aparmaq, bu həyatda təsadüfi olmadığını sübuta yetirməkdir.
Jane Eyre, Charlotte Brontë

 

Sevmək həyatdan vaz keçmək deyil, əksinə həyata məna qatmaqdır.
Haradasan?, Marc Levi

 

Mən indi bir şeyi anladım: bu mənalı və harmonik həyatda yalnız mənasız həyat sürənlər yamaqdırlar. Həyata, ömrünə və həqiqi dəyərlərə sahib olan insan bu həyatda yamaq deyil, elə həyatın özüdür:)
Relslər Üzərinə Uzanmış Adam, Rövşən Abdullaoğlu


Davamı →