Рейтинг
+50.73

Ədəbiyyat

80 üzv, 740 topik

Fyodor Dostoyevskinin kitablarından mənalı sitatlar | Dostoyevski sözləri

 

Hamıdan əvvəl yalnız özünü sev, çünki dünyada hər şey şəxsi mənfəət üzərində qurulmuşdur…

-Cinayət və Cəza, Fyodor Dostoyevski

 


 

“Çarəsizlikdən deyilən sözləri mütləq bağışlamaq gərəkdir. Çarəsiz sözlər qəlbə təsəllidir”…
Karamazov Qardaşları

 

Divarı yıxmağa gücüm çatmırsa özümü öldürməyəcəyəm əlbəttə. Amma, önümdə divar var deyə boyun əyməyi də qəbul edə bilmərəm.
Yeraltından qeydlər

 

«Xatirələrin xoş olanları da, kədərli olanları da insanı hüznləndirər.»
Yoxsul İnsanlar

 

“Her şeyi fazla ciddiye alıyorsunuz, bu yüzden de mutsuz oluyorsunuz.”
İnsancıklar


Davamı →

Klassik kitablardan mənalı sitatlar | Kitab sözləri

 

İnsanın rahatlığı və firavanlığı onun xaricində deyil, daxilindədir.

-Altı Nömrəli Palata, Anton Çehov

 


 

Sən mənə baxanda ,danışanda ,oxuyanda mən hiss edirəm ki, yaşayıram …
Oblomov, İvan Gonçarov

 

Daha o gün anlamışdım mən ömürüm boyu səninlə sınanacaqdım. Çünki insan daim ən sevdiyiylə sınanar..
Çalıquşu, Reşat Nuri Güntekin

 

Yeri gələndə kəpənək qanadları kimi incə, bəzən isə polad kimi sərt olmaq lazımdır.
Ağ diş, Jack London

 

Sənin sayəndə ilahi sevginin, şübhənin və qısqanclığın nə demək olduğunu bildim,öz gücünə və əbədiliyinə sığınan arxayın sevgini daddım.
Vadidəki zanbaq, Honore de Balzac


Davamı →

Maraqlı tapmacalar | Asan və çətin

Bir-birindən maraqlı 25 tapmaca. 

Vurğulayaq ki, hər bir tapmacanın cavabı sonda qeyd olunub.

  1. Baş üstə durar,
    Baxıb göz vurar.

  2. Şəhəri var, evi yox.
    Meşəsi var, ağacı yox.
    Dənizi var, suyu yox.

  3. Tutdum quyruğundan,
    Çıxmadı buyruğumdan.

  4. Çöldə deyil, evdədi,
    Nə yerdə, nə göydədi.

  5. Cavanlıqda olar qara,
    Qocalıqda oxşar qara.


Davamı →

"Arxadakı Körpüləri Yandırın" əsərindən mənalı sitatlar | Kitab sözləri

«Arxadakı Körpüləri Yandırın» —  Rövşən Abdullaoğlunun «Motivasiya psixologiyası silsiləsində» yazdığı və 2013-cü ildə Qədim Qala nəşriyyatında nəşr olunmuş əsər.

Yadda saxlayın: siz bu addımı atmasanız, başqaları bunu edəcək. Arzular yalnız istək əmələ çevriləndə gerçəkləşir. Həyatdan çox şey istəyin və həyat sizə çox şey verəcək.

-Arxadakı Körpüləri Yandırın, Rövşən Abdullaoğlu

Əgər həyatda hədəfin yoxdursa, o zaman heç bir şey etmirsən.

Yüksəklərdə uçmalısan, ki yerdə gəzənlərin sənə atdıqları daşa tuş gəlməyəsən...

Uğursuzluq hadisələrin istədiyimiz kimi baş verməməsindən başqa bir şey deyildir.

İnsan ilk olaraq öz daxili aləmində hakimiyyət qurmadıqca həyatına hakim kəsilə bilməyəcək, çətin şəraitləri idarə etmə iqtidarında olmayacaq.


Davamı →

Üfüqün əks tərəfi kitabından sitatlar | Kitab sözləri

Sevgi- qarşındakı insana sonuna qədər inanmaq deməkdir.

Üfüqün əks tərəfi, Marc Levy


Gülüşün olmadan günlərim necə aydınlanacaq? Sənə danışmayandan sonra bir kitabı oxumağın nə mənası olacaq?

«Heç bir şey mümkünsüz qədər labüd deyil!»

Qoy həyatın mənə bəxş etdiyin həyat qədər gözəl olsun, mənim sevgilim.Səni sevmək bir imtiyaz idi.Səni sevirəm.

Ən çətini ilk addım atmaqdır. Sonrası asan olacaq.


Davamı →

Çingiz Abdullayevin kitablarından mənalı sitatlar | Kitab sözləri

Tanrı hər bir insanın qəlbində olmalıdır,… O olmayanda isə… Bütün qalan şeylər fanidir.

-Çingiz Abdullayev,Mavi Mələklər


Yeganə olan sirr, hansının ki, heç bir kişi sonuna qədər dərk edə bilməz, — bu qadındır. Bəzən ona elə gəlir ki, o bu sirri aça bilib, lakin bu hər zaman ancaq illuziyadır. Əli Əfəndi
–Bakı Bulvarı

Həyatında bir dəfə ürəkdən sevən adam daha məhəbbətsiz yaşaya bilməz.
–Mavi Mələklər

Qadınların etiraf etdiyi anda ancaq susmağa yer qalır. (Pol Burje)
–Bakı Bulvarı


Davamı →

"Harri Potter və Fəlsəfə Daşı" kitabından mənalı sitatlar | Kitab sözləri

Harri, sənin belə vicdan əzabı çəkməyin hələ də insan olaraq qaldığını sübut edir. Əzab insan kimi var olmağının göstəricisidir.

Harri Potter və Fəlsəfə Daşı, C.K.Roulinq


«Həqiqətən kim olduğumuzu göstərən qabiliyyətlərimiz deyil — seçimlərimizdir.»

"İnsana ən böyük hədiyyə sərhəd tanımayan zəkasının olmasıdır."

Sadəcə özün kimi, yəni olduğun kimi ol, vəssalam.


Davamı →

Xəz Paltolu Madonna romanından mənalı sözlər | Kitab sözləri

Xəz Paltolu Madonna Səbahəddin Əlinin 1940-ci illərdə qələmə aldığı sevgi romanıdır.
(Orijinal adı:
Kürk Mantolu Madonna)

İnsanlar bir-birinin maddi yardımına, puluna yox, sevgisinə və ünsiyyətinə möhtacdır. Bunlar olmadıqda, ailə sahibi olmağın həqiqi adı «bir sıra yad adamları bəsləmək»dən ibarətdir.

Xəz Paltolu Madonna, Sabahattin Ali

  • Lazım olduqda irəliyə atılmayan addım adamı geriyə aparar, məqsədə yaxınlaşdırmayan dəqiqələr, əksinə, adamı məqsəddən uzaqlaşdıra bilər.
  • İnsan səbir edib dözə bilməyəcəyini zənn etdiyi çox şeyə alışır
  • Lakin əgər bir adam hər şeyə dözməyə hazırdırsa, kimdən nə gözləmək lazım olduğunu qabaqcadan bilirsə, onu sarsıtmaq, hövsələdən çıxartmaq olarmı?
  • Bir adamın sənə çox yaxın olduğunu hesab etdiyin vaxtda, onun səndən çox uzaq olduğunu başa düşmək nə qədər acıdır!

Davamı →

Çingiz Abdullayevin Mavi Mələklər romanından mənalı sitatlar | Kitab sözləri

Çingiz Abdullayev (7 aprel 1959, Bakı) — Azərbaycan detektiv yazıçısı, nasir, publisist, Azərbaycan Respublikasının xalq yazıçısı (2005). 1989-cu ildən Azərbaycan SSR Yazıçılar İttifaqının, 1991-ci ildən isə Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin birinci katibi (müavini), hüquq elmləri doktoru.

 

Tanrı hər bir insanın qəlbində olmalıdır… O olmayanda isə… Bütün qalan şeylər fanidir.

–Çingiz Abdullayev, Mavi Mələklər

 

  • Həyatında bir dəfə ürəkdən sevən adam daha məhəbbətsiz yaşaya bilməz.
  • İnsan olmaq — hər şeyə görə şəxsən məsuliyyət daşıdığını hiss etmək deməkdir.
    (A. de Sent-Ekzüperi)
  • Onlar haqq işi müdafiə edirlər və buna görə də qalib gəlirlər.
  • Görünür, sözsüz də danışmaq mümkündür: bu bir neçə saniyə ərzində onlar bir-birlərinə bircə kəlmə də söz demədilər. Və eyni zamanda, bütün əvvəlki görüşlərdə dediklərindən qat-qat çox şey dedilər.
  • Bəli, bilmək istəyirsinizsə, biz «mavi mələklərik». Bu sərsəm dünyada zorakılıq davasının qarşısını almağa çalışan, haqq-ədalətin, qanunçuluğun keşiyində duran «mavi mələklərik».

Davamı →

Yenidən Başlamaq Mümkün Olsaydı romanından mənalı sitatlar | Mark Levi kitab sözləri

 

Bilirəm ki, yaşadığım şəhərin bir hissəsində sən də nəfəs alırsan. Bu mənə kifayət edər.
Hərdən xatirələr, zamanın saraltdığı,detallarını görə bilmək üçün xüsusi işıq tələb edən şəkillərə bənzəyir…

Yenidən Başlamaq Mümkün Olsaydı, Mark Levi


Dörd yaşında bir uşağın kəşf etdiyi dünya ancaq gözəl ola bilər, elə deyilmi?

 

Öləndən sonra hansısa çuxurda çürüməkdənsə, oyanan günəşi seyr etməyə üstünlük verərdim. Məncə, adamların ziyarətindənsə, bu, daha xoş təsir bağışlayar.

 

Heç bir yerim sınmayıb… ürəyimdən başqa…


Davamı →