Macarıstanda təhsil xərcləri necədir?

telebe

Macarıstan universitetləri təqdim etdikləri üst səviyyə təhsil və prestijli diploma baxmayaraq, xüsusilə vəqf universitetlərinə müqayisəsi daha çox iqtisadi təhsil imkanı təqdim etməkdədir. Macarıstanda universitet təhsili almaq vəqf universitetləri və Kipr universitetlərinə getmənin ən məntiqli alternatividir.

Təhsil xərcləri

Macarıstanda ictimai elmlər və ya mühəndislik elmləri üzərinə ixtisaslarda oxumaq istəsəniz illik universitet ödənişləri 3500 Avro ətrafındadır. Tibb, diş həkimliyi və əczaçılıq hissələrində isə illik universitet ödənişləri 9500 Avro ətrafındadır. Bu ödənişlər həm vəqf universitetləri həm də digər bir çox xaricdə təhsil variantlarıyla müqayisədə çox sərfəlidir.

Yerləşdirmə xərcləri

Bəzi universitetlər yurd variantı təqdim etsə də Macarıstanda təhsil alan tələbələr ümumiyyətlə birinci seçimi iqtisadi və daha komfortlu olması səbəbiylə ev kiralamaqdadır. Şagirdlərə xüsusi icarəyə 2 və ya 3 nəfərlik evlərdə adam başı aylıq kirayə xərcləri ortalama 150-200 avro ətrafında olmaqdadır.

Həyat xərcləri və cib xərcliyi

Macarıstan iqtisadi həyat xərcləri ilə universitet tələbələri üçün olduqca üstünlüklü bir ölkədir. Xarici bir şagirdin aylıq yemək, nəqliyyat, cibxərcliyi və ictimai ehtiyacları üçün xərcləyəcəyi miqdar 350-400 Avro ətrafındadır.

Azərbaycanda təhsil almanın da bir xərci olduğunu unutmayın!

Bir çox şagird və valdeyin, xərc hesablaması edərkən xarici seçimləri əlavə xərc kimi qəbul edir. Halbuki Azərbaycanda oxumaqda olan tələbələr də olduqları şəhər və ictimai mühitə görə dəyişən xərcləri var, və xüsusilə böyük şəhərlərdə oxuyan tələbələrdə bu xərclər xarici xərclərinin yüksək olması danılmazdır.

 

Mənbə: telebe.az

 

0 şərh