Espresso

Dadı bənzər, çöküntüsü yox, fincanı bənzər, falı yox! Tapın görək bu nədir? Əlbəttə ki, çoxlarının sevimli içkisi espresso.

Çoxlarının bəh-bəhlə danışdığı türk qəhvəsinin digər oxşar növü isə qərbdə qəhvə hazırlanmasında tətbiq edilir. Onlar bir az fərqli olaraq qəhvəni bir az daha iri çəkib isti suda saxlayır, ardından isti süzgəc və ya filtrdən keçirərək içirlər.

Əsl yaxşı espresso necə olur?
Hər şeydən əvvəl espressoda önəmli olan üzərindəki köpüyüdür. Bu köpüyə “crema” (krem) deyilir. Krem qəhvənin möhtəşəm aromasının bayıra uçmaması, yox olmaması üçün xidmət edir və qəhvə içilib qurtarana kimi yox olmur. Yaxşı bir krem həm qəhvənin keyfiyyətinə, həm də hazırlayanın bacarığına bağlıdır.

Mükəmməl bir espressonun köpüyü qalın, açıq-qəhvəyi rəngdə olur. Buna “pələng dərisi” adı verilir.

Mükəmməl espressonun ikinci əlaməti köpüyün dayanıqlığıdır. Bunu yoxlamaq üçün iki kiçik qaşıq şəkəri qəhvənin üzərinə tökün. Şəkər iki saniyə batmadan köpüyün üzərində qalmalıdır. Belə olmasa, aldığınız espressonu dərhal qaytarın və düzgün espresso hazırlanmasını tələb edin.

Miqdar üç qaşığı keçməməlidir
Bir stəkan yaxşı espresso üçün 50 qəhvə çəyirdəyi lazımdır. Bunların “arabica” cinsi çəyirdəklər olması lazımdır. Bu çəyirdiklər üyüdülərək 6.5 qram toz qəhvə əldə olunur. Yəni hər espresso üçün 6.5 qr qəhvə istifadə edilir. Bu qəhvədən keçirməli olduğunuz sadəcə 3 xörək qaşığı sudur. Daha çox su qoysanız, çəyirdəklərin dadı, ləzzəti suya keçir və qəhvənin dadı pozulur. Espressonun kiçik qablarda və çox içilməsinin səbəbi də budur. Duble espresso içəcəksinizsə suyu deyil, qəhvəni çox işlətməlisiz.

Sürpizlərlə dolu bir qəhvədir. Tərkibində 1200 növ kimyəvi maddə var və 700-800 ədədi aroma verir. Kafeini azdır. “Arabica” çəyirdəklərində yüzdə 50 daha az kafein olur.


Onu da qeyd edək ki, espresso hazırlayarkən işlədilən çəyirdəklərdən biri xarab olarsa, qəhvənin dadı pozulacaq. Diqqət edin.

 

0 şərh