Рейтинг
+27.11

Ərzaqlar

29 üzv, 315 topik

Xardalın müalicəvi xüsusiyyətləri

Xardal və onun xeyirli xüsusiyyətləri insanlara qədim vaxtlardan məlumdur.

Xardal tək qidaya əlavə kimi yox, müalicəvi vasitə kimi geniş istifadə olunur.

Xardal toxumları (məhz onlardan ənənəvi xardal sousu istehsal olunur) efir yağları, vitaminlər (E, D, A, B), mikroelementlər (kalium, sink, dəmir, maqnezium, kalsium),  polidoymamış turşular, fermentlər, qlikozidlər və s. xeyirli maddələrlə zəngindir.    Xardalın bir çox xeyirli xüsusiyyətləri var. İlk növbədə xardal mədə-bağırsaq sistemi üçün çox xeyirlidir — iştahanı artırır, həzm prosesləri yaxşılaşdırır, yağların parçalanmasını sürətləndirir, mübadilə prosesləri aktivləşdirir.  Xardal antiseptik, antimikrob, göbələkəleyhinə, iltihabəleyhinə təsirinə malikdir. Bizim həzm sistemimizdə yaşayan əksər ziyanlı mikroorqanizmlər xardaldan «qorxur». Xardal mədə-bağırsaq sistemi üçün sanki təmizləyici vasitədir.


Ardı →

Arı südü

Ümumi məlumat
Arı südü-arıçılıq məhsuludur. Arı südü 5-15 günlük körpə işçi arıların udlaq və üst çənə vəzilərində hazırlanır. Sürfələrin və yumurtlama dövründə ana arının yemlənməsinə sərf olunur.

Saf arı südü xarici görünüşcə sarımtıl-ağ rəngli, spesifik iyli, turşaşirin dada malik xamayabənzər maddədir.

Tərkibi
Su-65%, Zülallar 14-18% (əsasən albuminlər və qlobulinlər), arı südünün zülalları tərkibcə insan qanı zərdabının zülallarına yaxındır, karbohidratlar 9-18% (qlükoza, fruktoza, saxaroza), vitaminlər A, D, C, B1, B2, B3, B6, B12, B15, H, E, PP, pantoten turşusu, ali karbon turşuları (kəhrəba, palmitin, stearin və sair turşular), cinsiyyət hormonları (estradiol, testosteron, proqestron), mikroelementlər Fe, Co, Ka, Ca, Na, Mg, Zn, Cu, Ni, Au, asetilxolin, stearinlər, lipidlər, fermentlər-amilaza, katalaza, invertaza, proteaza, xolinesteraza, turş fosfotaza.

Təsirləri
Antivirus (qrip və stomatit viruslarına təsir edir), güclü biostimullaşdırıcı uşaqların böyüməsini stimullaşdırır, qanyaratmanı yaxşılaşdırır (qanda hemoqlobini, eritrositləri artırır, lakin leykositlərin miqdarını azaldır), daxili sekresiya vəzilərinin funksiyasını bərpa edir, insulin yaranmasını stimullaşdırır, qanda, beyin və qara ciyər toxumalarında xolesterinin miqdarini azaldır və fosfolipidlərin miqdarini artırır, həzm orqanlarının işini yaxşılaşdırır, qan dövranı orqanlarının işini yaxşılaşdırır, arterial təzyiqi normallaşdırır, maddələr mübadiləsını stimullaşdırır və orqanizmin qocalmasını ləngidir, yaddaşı yaxşılaşdırır və həyat tonusunu qaldirir, endokrin (o cümlədən, cinsiyyət) vəzilərinin funksiyasını stimullaşdırır, immun sistemini gücləndirir. 
Ardı →

Palamut balığının faydaları

Balıq mövsümü açıldı. Balıq sevənlər üçün sezon balığı adlanan palamutun faydaları ilə tanış olun:

— Palamutun ən ləzzətlə yeyilən vaxtı sentyabrdan başlayıb fevral ayına kimi davam edir.

— Palamutun tərkibində fosfor, sulfid və vanadiyum var.

— Çox miqdarda protein və D vitamin tərkiblidir.

— Palamut balığının tərkibindəki vitaminlər saçlarınızın güclənməsinə kömək edər.

— Çox yeyən insanların diş toxuması daha düzgün, yaxşı olur.

— Qandakı xolesterolu nizamlayır.

— Açıq yaraların qısa zamanda sağalmasına kömək edir.

— Dərini gəncləşdirir.

— Gözlərə faydalıdır. 


Davamı →

Sirkənin bilmədiyimiz xeyirləri

Sirkənin müəyyən növləri tonlarla dərmanı əvəz edə bilər.

Sirkənin tərkibində qocalmanın qarşısını alan antioksidantlar var. O, həmçinin xərçəng xəstəliklərini və beynin degenerativ pozğunluğunu önləyir. Bundan başqa, sirkənin iltihab əleyhinə təsiri də var. O, diabetin orqanizmə təsirini azaldır.  Sirkə qəbul edərkən ürək-damar sisteminin vəziyyəti yaxşılaşır, qan təzyiqi aşağı düşür.

Belə məlumatlar da var ki, sirkə idmançılara ağır fiziki yükdən sonra bərpa olunmağa kömək edir. İnsan hər gün sirkə istifadə edərsə, onun iştahı azalır və təbii ki, artıq çəkidən azad olmaq istəyənlər üçün dəyərli ərzaqdır.

Alimlər deyirlər ki, hər gün 1-2 qaşıq sirkə qəbul etməklə orqanizmdəki «yaxşı» xolesterinin qədərini artırmaq olar. Onlar bunu 120 nəfər könüllünün üzərində təcrübə keçəndən sonra isbat ediblər. Onların yarısına sirkə, qalanına isə plasebo verirdilər. Təcrübə ümumilikdə 2 ay çəkdi.

Məlum oldu ki, sirkə qəbul edən insanlarda yüksək sıxlıqlı lipoproteinlər — «yaxşı» xolesterin — çoxalıb. Yeri gəlmişkən, alma sirkəsi artrit və podaqra xəstəliyndə də effektlidir: qanda şəkəri, iştahı azaldır, yağların metabolizmini sürətləndirir.

 


Davamı →

Yoqurt və süd məhsulların sinir sisteminə faydası

Probiotiklər mədə-bağırsaq və beyin hüceyrələrinin fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Turş süd məhsullarının tərkibində olan probiotiklər təkcə mədə-bağırsağın fəaliyyətinə təsir etmir, həm də beyin hüceyrələrinin fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Bu süd məhsulların və yoqurtun tərkibindəki probiotik maddələr çox xeyirli hesab olunur.

Son aparılan tədqiqatlar göstərib ki, bu maddə həm mədə-bağırsaq sisteminə, həm də əsəb sisteminin tənzimlənməsinə müsbət təsir edir.

Texas Universitetinin alimlərinin araşdırmalarına əsasən, neyrokimyəvi probiotiklər mədə-bağırsaq və beyin hüceyrələrinin fəaliyyətini yaxşılaşdıraraq, neyroaktiv birləşmələrinin daşımasında mühüm rol oynaya bilər.

Alimlər həmçinin mədə-bağırsaq mikroflorası ilə əsəb sistemi fəliyyətinin  arasında əlaqə olduğunu aşkar ediblər.


Davamı →

Pivə içməyin faydaları

Dəyərli güclü cinsin nümayəndələri, sizə əla bir xəbərimiz var! Yəqin ki, pivə içməyi çoxumuz sevirik, amma çox hallarda ətrafdan onun orqanizm üçün zərərli olması barədə məlumatlar eşidirik.

Finlandiyalı alimlərin apardığı bir araşdırma isə bu fikirləri tamamilə alt-üst edib. Onlar belə qənaətə gəliblər ki, əslindəhəddindən artıq qəbul edilmədiyi təqdirdə pivə oqanizm üçün heç bir təhlükə yaratmır. Əksinə o bir çox dərlərin dərmanıdır. İndi isə sizə onların araşdırmalarının nəticələri haqqında daha geniş məlumat vermək istəyirik. Görək, pivənin hansı faydaları var?
Deməli, gündə bir bakal pivə içmək böyrək daşların əmələ gəlməsinin qarşısını alır.

Bir bakal pivənin (əsasən tünd pivənin) tərkibində təqribən bir qram lif var. Bu lif isə qanınızda LDL və ya zərərli xolesterolun səviyyəsini aşağı salır.
Pivə içən insanların orqanizmindəki Vitamin B6 konsentrasiyası içməyənlərlə müqayisədə 30% daha çoxdur.
Pivənin tərkibindəki silikon sümükləri mökəmləndirir.

Tərkindəki humulon maddəsinin birləşmələri pnevmaniya və bronxit viruslarına qarşı əla mühafizə vasitəsidir! Ancaq bir şeyi də qeyd etmək lazımdır ki, bu humulonun təsir etməsi üçün gündə 30 ədəd 350 ml-lik pivə içmək lazımdır. Bu isə bronxit və pnevmaniyadan qurtulmağımıza kömək etsə də, digər tərəfdən orqanizmimizdə müəyyən fəsadlar yarda bilər.
Tərkibindəki laktoflavin və nikotin turşusu isə yuxunu təmzimləyir.
Ardı →

Təzə yumurtanı ayrıd etmənin 3 praktik qaydası

Təzə yumurtanı seçmək qaydası:

* Yumurtanı duzlu su ilə dolu qaba qoyaraq, təzə olub-olmadığını anlaya bilərsiniz. Yumurta suyun üzündə qalırsa, boyat, dibinə çökürsə, təzədir.

 * Yumurtanı astaca sirkələyin, içində yüngülcə hərəkət hiss edirsinizsə, bu da boyat olduğuna işarədir.

 * Yumurtanın təzəliyi qabığından da bilinir. Təzə yumurtanın görünüşü bir az mat və kirəclidir. Boyat yumurta isə parlaq və sürüşkən olur.

P.S: Təzə nanə, şüyüd və reyhan kimi göyərtilərin xarab olmasının qarşısını almaq üçün kiçik parçalar şəklinə salıb, falqa kağızına bükün və soyuducuda dondurun.

Bundan əlavə, xırda doğranmış göyərtiləri qaba töküb, üstünə daş duz, sirkə və ya bitki yağı əlavə edərək soyuducuda saxlaya bilərsiniz.


Davamı →

Dondurma haqqında bilmədikləriniz

1. Dondurma tək desert deyil, bu həm də çox faydalı məhsuldur.

Dondurmanın tərkibində xeyirli vitamin (A, B, E, D) və mikroelementlər (kalsium, fosfor, dəmir, maqnezium) var.

2. Bir çox insanların fikirinə görə, dondurma anginaya səbəb ola bilər. Lakin bu belə deyil. Əgər insan dondurmanı asta-asta yeyərsə, onun boğazı ağrımayacaq. Əksinə olaraq bunun nəticəsində ağız boşluğu selikli qişaların immuniteti möhkəmlənir və insan daha gec-gec xəstələnir. Bəzi lor-həkimlər anginadan əziyyət çəkən insanlara məhz belə qeyri-adi möhkəmlənmə üsulunu tövsiyə edirlər.

Lakin dondurmanı dişləyə-dişləyə yemək olmaz. Bu həm dişlər, həm də boğaz üçün ziyanlıdır.

3. Normal miqdarlarda qəbul etdikdə (gündə 1 dəfə) dondurma (xüsusilə südlü, meyvəli-giləmeyvəli növləri) kökəlməyə səbəb olmur. Əksinə dondurma insanda çox tez toxluq hissi yaradır ki, nəticədə 1 qida qəbulunu dondurma ilə əvəz etmək mümkündür. Beləliklə, dondurma hətta arıqlamağa kömək edə bilər.
Ardı →

Şokoladın faydaları

Şokolad - ən vazkeçilməz şirniyyat növlərindən biridir. Bu şirin möcüzənin tarixi bizim eradan əvvəllə dayanır. Qədim zamanlarda insanlar kakao toxumlarını üyüdüb enerji içkisi hazırlayardılar. Bəs bu dadlı şirniyyatın faydalarını bilirsinizmi?

* Ürək xəstəlikləri və xərçənglə mübarizə aparır, dəri və sümükləri qidalandırır.

* Kakaoda qırmızı şərabla müqayisədə iki, yaşıl çayla müqayisədə isə 3 dəfə çox antioksidant var.

* Şokolad eyni zamanda kalsium mənbəyidir. Bu isə güclü sümüklər deməkdir.

* Şokoladda insanın özünü yaxşı hiss etməsinə səbəb olan endorfin hormonu boldur.

* Güclü dişlər üçün flüor, stresslə mübarizə üçün isə potaş əhəmiyyətlidir. Bunlar isə şokoladda boldur.

* Tərkibindəki mis damarlar, hüceyrələrin sağlamlığı üçün vacibdir.


Ardı →

Yalnış qaydada yediyimiz meyvə və tərəvəzlər

Ola bilsin ki, siz düzgün təmizlmə qaydalarını bildikdən sonra daha çox meyvə və tərəvəzlərdən istifadə edəsiniz.
Sizə düzgün istifadə etmədiyiniz 5 məhsulu təqdim edirik.

Protağal və naringi
Siz bu narıncı sitrusları çox xoşlayırsınız ama onların təmizləyərkən əliniz yapışqan olur? Sizə bu C vitamini ilə zəngin meyvələrin düzgün istifadsini təqdim edirik: bunu üçün sadəcə meyvənin alt və üts  hissəsinin kəsmək və qabığının çıxartmaq lazımdır.


Ardı →