Рейтинг
+22.47

Evdarlıq

24 üzv, 217 topik

Üzüm yarpağı

1. Plastmas butulkada üzüm yarpağı 
Bu üsul Azərbaycanda yayğındır. Cavan üzüm yarpaqları yığılır, üç-üç, beş-beş olmaq şərtilə üst-üstə düzülür, və boş plastmas butulkanın içinə salınır. Butulka dolduqca, çubuqla yarpaqların üstünə bastırılır ki, yeni yer açılsın. Buraya nə duz, nə də su vurulur. Butulka dolanda, qapağını sız bağlayıb, butulkanı sərin yeri qoyun. 1 il hətta 2 il belə sərin yerdə qala bilər. Yarpaqlar lazım olduğunda, butulkanı ortadan bıçaqla kəsib ikiyə bölün. Yarpaqları çıxardın. Dolma bişirin.
Ardı →

Hamam otaqında edilən gigiyenik səhvlər

Hamam evimizdə gigiyenik təmizlik üçün ən vacib bucaqlardan biridir. Hamamda etdiyimiz hər şeyin düzgün olduğunu düşünürük. Ancaq bəzən səhvlərə də yol verə bilərik. Bəs bu səhvlər nələrdir?

1. Diş fırçalarını unitaza yaxın yerdə saxlamaq
Unitazı nə qədər yusanız da, ora yenə də bir mikrob mənbəyidir. Buna görə mütəxəssislər unitazın qapağının həmişə bağlı saxlanılmasını və diş fırçalarını qapalı bir qabda saxlamağı məsləhət görürlər.

2. Yaş dəsmallar
Bakteriyalar yaş dəsmallarda daha çox toplanır. Yaş dəsmallarla qurulandığınızda vücudunuzdakı yaralarınıza infeksiya düşməsi halları daha çox olur. Bunun qarşısını almaq üçün dəsmalların bir nəfərdən artıq şəxsin istifadə etməməyi, yaş halda istifadə edilməməyi, tez-tez dəyişdirilməsi lazımdır.


Ardı →

Şabalıdın təmizlənməsi

Şabalıdın qabığını soymaq üçün aşağıdaki 2 üsuldan birini istifadə edin.

Üsul 1: Şabalıdın yastı tərəfində iti bıçaqla X çərtin. Diqqətli olun, şabalıdın özünü zədələməyin. Bıçaq sadəcə şabalıdın qabığından keçməlıdir.

Ardı →

Balıq qoxusundan qurtulmaq

Soyuq aylar balıq yemək üçün ən gözəl zamandır. Ancaq evə çökəcək qoxuya görə bir çox qadın balıq bişirməkdən imtina edir.

Balıq yeməyi nə qədər çox sevilsə də, bişirildikdən sonra evin hər otağına yayılan, yedikdən sonra isə pərdəni belə yumaq məcburiyyətində qalındığı üçün çoxları balıq yeməklərini hazırlamağı sevmirlər. Halbuki hər şeyin bir yolu olduğu kimi evdəki balıq qoxusunu aradan qaldırmanın də bir çox üsulları var.

Evdəki balıq qoxusundan azad olmaq üçün faydalı olacaq bır sıra məlumatlar var. Bundan faydalana bilərsiniz.

Balıqları qızardarkən digər qazın gözündə su içərisinə paltaryumşaldıcısı əlavə edib qaynadın.
Balığı qızardacağınız tavaya ilk olaraq yağla bərabər tərkibinə bir qədər limon sıxın, daha sonra balıqları qızardın. Bu üsul həm də yeməyinizi daha ləzzətli edər.

Balıq qoxusunun evə yayılmasını istəmirsinizsə qızardılan zaman ağızı açıq bir qabın içərisində sirkəli su qaynadın.
Evə yayılan balıq qoxusunu aradan qaldırmaq üçün limonu qazda yandıra da bilərsiniz.

Balığı qızartdıqdan sonra tavanı əvvəlcə soyuq sudan keçirin. Isti suyla yumayın, isti su ilə yumaq qoxunu daha çox evə yayılmasına səbəb olar.
Balığı təmizləmək və sonra onu bişirmək əlinizdə ürəkaçmayan qoxu yaradır. Ondan qurtulmaq üçünsə çox çətindir. Bu qoxunu aradan qaldırmaq üçün dəm çayı sonra isə limonla əllərinizi ovuşdurun.
Davamı →

Ev bitkilərinin faydaları

Yaşıl bitkilər evlərə sağlamlıq bəxş edən əsas amillərdən biridir.  Evin havasını oksigenlə zənginləşdirməklə yanaşı həm də görünüşünü dəyişərək gözəllik qatacaq bu bitkilərin faydalarını sizə təqdim edir.                                                           

1. Havanı təmizləyir.                                                    

Bitkilərin havadakı karbondioksidi oksigenə çevirdiyini hər birimiz bilirik. Oksigen beynimiz və vücudumuzun hər bir yeri üçün xüsusi önəm daşıyır. Otaqlarınızda oksigen çatışmazlığı sizə yuxu gətirə bilər, bu da beyinin oksigensiz qalmasıyla bağlıdır. Buna görə mütəxəssislər hər yerə bir metrdən bir bitki yerləşdirilməsini məsləhət görür.          

2. Gözəl iyi bəxş edir.                                                                                

Hər iqlim şəraiti limon ağaclarını yetişdirmək üçün lazımi şərtləri ödəmir. Səhər yeməyi üçün kökündən qopardığınız avakado, ya da içkinizi ətirləndirəcək nanə yarpaqlarını evinizin bir kənarına qoysanız, evdən necə gözəl iyinin gəldiyini düşünün.


Ardı →

Yumurta qaynatdığınız suyu atmayın


Yumurta qaynatdığınız su mineral və kalsium baxımından olduqca zəngindir.Qaynadılmış yumurta suyunu necə dəyərləndirə biləcəyinizlə bağlı məsləhətləri təqdim edirik:

Evinizdə olan çiçəklərinizi bu suyla sulayaraq daha canlı hala gətirə bilərsiniz.

Saçınızın daha parlaq və canlı görünməsini təmin edir: Suyu saçınıza tökün, zülal baxımından zəngin olan yumurta suda qaynadılınca zülal suda həll olur və saçınızın daha canlı görünməsinə səbəb olur.

Yumurtanın qabıqlarını da qablardakı ərpi təmizləmək üçün istifadə edə bilərsiniz. Qablardakı ərpi təmizləmək üçün qabın içinə yumurta qabıqlarını atıb qaynadın və ya bir miqdar sirkə töküb qaynadın. Ərpin yox olduğunu görəcəksiniz.
Davamı →

Ağladan soğan

Soğan indiki vaxtda dünyanın dörd bir küncündə istifadə olunan və dəyişik bir aromaya sahib qidadır. Qatıldığı hər cür yemək və salata ayrı bir dad verir. İçində olan müxtəlif amin turşuları sayəsində bədənə bir çox faydası vardır. Çox xəstəlikdən insanı qoruyur.Bəs yaxşı, bu qədər faydalı və ləziz olan soğanı doğrayarkən niyə gözümüz yanır, yaşarır?

Soğan bəsləyici olması ilə yanaşı super aromatik dada malikdir. Bu aromatik dad içində olan kükürdlü maddələr və sulfid ehtiva edən amin turşulardan qaynaqlanır. Soğanı kəsdiyimiz anda propenylcysteinesulphoxide deyilən qisim həll olaraq proponal S oxit ortaya çıxır. Ortaya çıxan bu turşu gözümüzə dəydiyi anda hiroliz meydana gələr və içində az miqdarda olan sülfrik turşu gözümüzün yaşarmasına səbəb olar.

Bu hadisə çox qısa çəkər və istilik ilə yox olar. Məsələn: bişmiş soğanı doğradığınızda gözünüz yanmaz. Deyilənlərə görə soğanı doğrayarkən edilən bir neçə əməliyyat ilə gözlərinizi qoruya bilərsiniz.

Bu qaydalar belədir:
• Doğramadan əvvəl soğanı yumaq
• Soyulmuş soğanı soyuducuda bir az saxlamaq
• Dil çıxararaq doğramaq
• Bişən yemək yanında doğramaq
• Ağızda çörək yada kəsmə şəkər tutaraq doğramaq
• Doğrayıcı bıçağı soyuq suda yumaq
• Linza taxmaq
• Doğrama əməliyyatı əsnasında ağızdan nəfəs alıb — vermək
• Dəniz gözlüyü taxmaq
Davamı →

Qidaların qaynadılma müddəti

Toyuq yumurtası (5-15 dəqiqə)
Yumurtanı qaynatmaq üçün soyuq suya atmalısınız. Yumşaq olmasını istəyirsinizsə, 5-15 dəqiqə qaynatmalısınız. Yumurtanın qabığının tez soyulmasını istəyirsinizsə, qaynayan kimi tez soyuq suya salın.

Ardı →

Qarışqa hücumuna məruz qaldıqda

Məlumdur ki, yazın gəlişi ilə bir çoxlarımızın evində sarı qarışqaların sayı artır. Onlarla mübarizə üçün bir neçə üsul mövcud olsa da effekt qısamüddətli olur. İlk dəfə bu qarışqalar haqda isveçrə alimi Karl Liney yazmışdır. Bu qarışqa növü əsasən isti yerlərdə məskunlaşır: sobaların arxasında, hamamda, plintusun arxasında.

Aşkar edilmişdir ki, qarışqalar tütün və limon qoxusunu sevmirlər. Duzlunu sevməsələr də şirin onları cəlb edir. Evdar xanımlar limonla hər tərəfi silə bilərlər, lakin qoxu zəifləyən kimi qarışqaların hücumu bərpa olacaq.

Həmişəlik olmasa da bu həşəratları evdən uzaqlaşdırmaq üçün daha bir vasitə var. 2 xörək qaşığı qaynar su, 4 çay qaşığı qliserin, 3 xörək qaşığı şəkər tozu, 1 çay qaşığı bor və xörək qarışıq balı qarışdırın. Kütləni tam həll olana kimi alçaq odda qızdırın. Sonra mayeni balaca qablara töküb qarışqaların toplandığı yerlərə qoyulur.

Lakin ən effektiv üsulu sizə təqdim edirik. Eyni miqdarda yumurtanın sarısını, bor turşusunu və balı qarışdırın. Kütlədən kiçik toplar düzəldin və uşaqların əli çatmayan yerlərə yerləşdirin. Məsələn, soyuducunun, plintusun, mətbəx mebelinin arxasına yerləşdirin. Bu vasitə evinizi həm qarışqalardan, həm də tarakanlardan azad edəcək.
Davamı →