Maturbasiya ayıbdı?

Masturbasya, adamın öz özünü təmin etmək, bədənini tanımaq və özünü xoşbəxt etmək üçün istifadə etdiyi xüsusi bir yoldur. Bədəniylə oynamaq, bədəninə toxunmaq və bəzi genital bölgələri xəbərdar etmək çoxu insanın zövq aldığı bir şeydir.

Ancaq nə var ki cəmiyyət, insanları bədənləriylə oynamanın səhv hətta günah olduğuna dair bir dünyagörüşüylə yetişdirər. Kimimiz bu mesajlardan nifrət edərkən kimimiz də həyatımızın doğrularını bu inanışa görə hazırlayarıq. Ancaq edilən araşdırmalar masturbasyonun səhv, günah və utanılacaq bir şey olduğuna dair dünyagörüşündən ən çox bluğ çağındakı gənclərin təsirləndiyini göstərmişdir. Bu səbəblə bədənlərini kəşf etməyə başlayan gənclərdə masturbasyon əsnasında ya da masturbasyon sona çatdıqdan sonra narahatlıq, utanc, iyrənmə narahatlıq, özünə ağrıma, təklik və peşmanlıq duyğusu sıx olaraq yaşanmaqdadır.

Yetkinliyini tamamladıqdan sonra da qadının masturbasyon sonrası hiss etdiyi bu duyğular şiddəti artaraq ya da azalaraq davam etməkdədir. Masturbasyondan psixoloji olaraq deyil yalnız fiziki həzz alan qadınların sayı bir xeyli çoxdur. 24 yaşındakı A. Ç. masturbasyonu sevib sevmədiyi soruşulduğunda bunları söyləyir: 

"Bədənlə bəli amma psixoloji olaraq xeyr. Yetkinlik yaşımda özümü tez-tez təmin etdim və o zamanlar bundan imtina edə bilmək üçün dua edirdim. Lakin imtina etmədiyim üçün Allaha məni çarpmaması üçün dua edərdim. Çünki bunu edərkən günahkar olduğumu düşünərdim. Hətta çoxu dəfə masturbasyondan soruşa iyrənc olduğumu düşünər, günahkarlıq duyğusuna qapılar, narahatlıq çəkərdim."

Masturbasiya qadınlarda iyrənclik duyğusu oyandırmasının altında cəmiyyətin qadına dünyagörüşündəki əyriliyin təsiri çox çoxdur. Hansı cəmiyyətdə olursa olsun qadın əvvəlcə doğurganlığın simvoludur. Bu səbəbdən törəmənin xaricində yaşanan bir cinsilik qadının pozğunluğunun bir göstəricisi olaraq qəbul edilir. 32 yaşındakı S.Tin bu mövzuya cavabı isə belə:

"Bəli masturbasya çox xoşlanıram. Ancaq psixoloji istiqamətdən çox əmin deyiləm. Əslində murdar bir şey etdiyim duyğusuna qapılmıram amma pozğun olduğum qorxusunu uzun illər hiss etdim. Sonra öz bədənimlə oynamanın kimsəyə zərər vermədiyini və məni kimsənin görmədiyini düşünərək bu qorxudan xilas oldum."

Betty Dodson "Masturbasya Azadlaşdırılması" adlı kitabında öz özünü təmin etmənin cinsi həyatın başlıca elementlərindən biri olduğuna toxunmuşdur. Masturbasyonun cinsiliyin kökü olduğunu ifadə edən Dodson primatların uşaqlıqdan bəri masturbasyon etdiyini söyləmişdir.

Bədənin və cinsiliyin kəşfinin hələ uşaqlıq illərində başladığına bir çox ana-ata uşağının öz bədəninə toxunduğunu görərərək şahid olmuşdur. Ancaq o sıralarda bədənə toxunularaq alınan zövqün masturbasyon olduğunu adam ancaq cinsiliyi öyrəndikdən sonra qavraya bilər. Ayrıca masturbasyonun necə edildiyi, nə olduğu və nə olmadığı da adamın öz-özünə kəşf etdiyi bir şeydir. Ailələrin böyük əksəriyyəti cinsilik mövzusunda uşaqlarıyla danışmamağı seçməkdədir. Hətta kimi gənclər analarının özlərini masturbasyon etdiyi sırada tutunca, cinsi orqanına iynə etdirəcəyi kimi cəzalarla qorxutduğundan bəhs etmişdir.

"Özümü ilk olaraq ibtidai məktəb çağına gəlmədən təmin etdim. Oyuncaq ayımı qıçlarımın arasında sıxışdırıb üzərində gedib gəlirdim. Ancaq bunun masturbasyon olduğunu bilmirdim. Bir gün anam bunu fərqinə vardığında məni həkimə aparacağını və iynə etdirəcəyini söylədi. O qədər qorxdum ki 15 yaşıma gələnə qədər bir daha bədənimə heç toxunmadım." Ç. S. 51 yaşında.

Gərək kişi gərəksə qadın üçün bədəni tanımanın ən əhəmiyyətli yolu olan masturbasya tabu olma xüsusiyyətini hələ qoruyur. Ancaq təzyiqlərə, qadağan edərə baxmayaraq cinsi həyatın və cinsi birlikdəliklərin sağlam və xoşbəxt yaşanması, bedensel ehtiyacların qarşılanması, bədənin kəşf edilməsi

4 şərh

MASON
1-ci şəklin yerinə daha ədəblisini tapmaq olardı)))
ayxansevda
yazının adı səhv yazılıb. Bir şeyi ki, uca Allah qadağan edibsə, demək ki, OLMAZ. Daha cahil insanların demokratik və müasir fikirlərinin yeri yoxdur məncə. Bir yerdə ki, eynicinslilərin nigahı qanun çərçivəsində qorunursa, daha belə şeylər adidən adidir. hə birmənalı şəkildə ayıbdı, qəbul olunmazdı və günahdı. Ümumiyyətlə belə insanlar həyatın mənasını nədə görürlər mən bilə bilmədim.
şərh silinmişdir
Türkəl
Masturbatisya vuayerizmə yol açır — yəni cinsi əlaqəni üçüncü şəxs kimi izləməyin cinsi əlaqəyə girməkdən üstün tutulması. Ona görə də vərdiş halına salınmamalıdır. Amma yeniyetmələrdə ara-sıra hallarda belə məşğuliyyət normal sayılmalı, psixi və ya əxlaqi çatışmamağzlıq kimi qarşılanmamalıdır. Cahil dindarlara fikir verməyin. Poliqamiyanı təbliğ edənin masturbasiyaya qadağa qoyması absurddur.