Bakıda ilk “Wings for Life” yürüşünün hesabatı

Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Wings for Life” xeyriyyə qaçışı təşkil olundu. 7 may 2017-ci il saat 3-də Bakı Bulvarında olan bu yarış diqqətləri cəlb etdi.
maraqlı xeyriyyə aksiyasından görüntülər
“Onurğa beyninin travmalarının tədqiqatlarının inkişafına öz töhfəsini vermək və dünyada milyonlarla insanın həyatlarını yaxşılığa doğru dəyişdirmək üçün birləşib qaça bilməyənlər üçün qaçaq” devizi altında keçirilən tədbirə maraq gözlənildiyindən çox oldu. Bu sevindirici haldır ki, ölkəmizdə belə faydalı sosial eventlərə maraq yaranıb.

«Bakı Marafonu»nda paytaxtın qonaqları da iştirak edirdilər: ingilis,rus dilində danışan xeyli xarici görmək mümknü idi. Həm qoca,həm cavan, hətta məktəblilər də bu yarışda iştirak edirdi. Bulvarda istirahət edənlər də maraqla (həm də təəccüblə) qaçanlara baxırdı:)Yarışda hər kəs iştirak edə bilir, gələn il olacaq yarışda siz öz dostlarınızı rahat dəvət edin.
marafon iştirakçıları

“Wings for Life World Run” — qaçış yarışlarının unikal növüdür. O, eyni zamanda bütün planet üzrə onlarla ölkədə eyni vaxtda başlamışdı. Hər bir iştirakçı üçün finiş müxtəlif vaxtlarda və məsafədə olurdu.
Yürüşə qoşulmaq üçün ilk öncə smartfona “Wings for Life World Run” tətbiqini yükləyib, qeydiyyatdan keçmək lazım idi. Qaçış başlandıqdan 30 dəqiqə sonra start xəttindən virtual yaxalama avtomobili yola düşür. Virtual avtomobil tədricən sürəti artırır və qaçanlara çatırdı.



Maraqlıdır ki, iştirakçıların arasında xanımlar öz aktivliyi ilə diqqəti cəlb edirdi.
qızlarsız yarışın nə gözəlliyi?
Yarışda rahat idman paltarı və krossovka ayaqqabı geymək lazım idi, çünki bir az qaçandan sonra adam xeyli yorulurdu:
yorulanlar da oldu
Yarışın ən maraqlı iştirakçılarından olan bu marafonçuya xüsusi afərin düşür:
dayday-a bravo

Dövlət Bayrağı Meydanından start götürən marafon Dəniz Vağzalının yanına qədər uzanırdı. Yarışın sponsoru və əsas təşkilatçısı RedBull şirkəti yorulmuş iştirakçıları həm içki ilə təmin edir, həm də onlara musiqi və təşkilati dəstək ilə onlara yardım edirdi.
RedBull-rəsmi tərəfdaş və sponsor


Bir daha qeyd edirik ki, Wings for Life World Run — xeyriyyə qaçışıdır, yığılmış vəsaitlər onurğa beyininin travmalarının müalicəsinin üsullarının tədqiqatı ilə məşğul olan Wings for Life fonduna köçürülür. Belə tədbirlərdə aktiv iştirak emtəyə sizi səsləyirik.
organizators
 

0 şərh