Рейтинг
+46.06

İdman və sağlamlıq

42 üzv, 83 topik

Plank

Plank fitness aləmində ən effektiv və çoxları tərəfindən sevilən, həm arıqlamaq istəyənlər, həm əzələlərini möhkəmlətmək istəyənlər tərəfindən təsdiqlənmiş bir məşqdir. Plank bir hərəkət olsa da onun statik, dinamik və bir neçə digər variantları var.


Şəkildən də göründüyü kimi, plankı edərkən yalnız bir əzələ deyil, eyni vaxtda bir neçə ən vacib əzələ işləyir, xüsusilə də problemli zonaların bütün əzələləri işləyir.
Davamı →

Ağırlıq qaldırma məşqlərinin faydaları

Yerdən qaldırma (становая тяга) məşqi olduqca vacibdir. Onun orqanizmə və bədənə olan xeyiri əvəzsiz olub, ən əsas məşqlərdən biridir. Bu məşqin insan orqanizminə faydaları çoxdur.

Piy
Piylənmə ilə mübarizədə aerobika yaxşı üsuldur. Lakin güc məşqləri ilə piyləri daha tez əritmək olar. Belə nəinki arıqlayacaqsınız, üstəlik əzələ kütləsi də əldə edəcəksiniz. Yerdən qaldırma – ən uyğun məşqlərdəndir.

Qamət
Yerdən qaldırma qamətin düz olmasına cavabdeh olan əzələlərə işləyir. Bu məşq ilə onurğa sütununuzu tez bir zamanda düzləşdirə bilərsiniz.

Təhlükəsizlik
Yerdən qaldırma – trenajor zalında ən təhlükəsiz məşqdir. Siz ştanqanın altında qalmayacaqsınız, ştanqa əlinizdə arxaya düşməyəcəksiniz. Çox ağır olduğu zaman ştanqanı rahat yerə ata bilərsiniz. Köməkçi belə sizə lazım deyil.
Davamı →

Fizioterapiya

Fizioterapiya fiziki üsullarla müalicə deməkdir. Fiziki üsullar dedikdə, günəş şüasının spektrlərindən, elektrodalğalardan, maqnit dalğalarından, ultrasəs dalğalarından müxtəlif aparatlarla istifadəsilə müalicə nəzərdə tutulur.

Fizioterapiyadan daha çox oynaq xəstəliklərində, dayaq-hərəkət sistemi xəstəliklərində, həmçinin, bir çox xəstəliklərin bərpa periodunda istifadə olunur. Fizioterapiya bərpa periodunda mütləq tətbiq olunmalıdır, əks halda, xəstəliklər xroniki hala keçə bilər.

Xəstəlik kəskin dövründən sonra mütləq bərpa və reabelitasiya periodu keçməlidir. Bu, aparılmış malicəni möhkəmləndirmək üçün vacib şərtdir. Fizioterapiyanın xəstəliyinin kəskin dövrlərində istifadə olunan növləri də var. Məsələn, ültrayüksək tezlikli cərəyan bütün iltihabi xəstəliklərdə istifadə oluna bilər.
Davamı →

Qadın orqanizmi idman üçün idealdır

Alimlər belə qənaətə gəliblər ki, kişi orqanizmi ilə müqayisədə qadın orqanizmi təbiətən daha yaxşı idman formasında olur. Buna səbəb ümumi vəziyyətin göstəriciləri – oksigenin daha sürətlə udulması və əzələ yorğunluğu riskinin aşağı olmasıdır. Bundan əlavə, qadın bədəninə daxil olan oksigen kişi orqanizmi ilə müqayisədə 30 faiz daha effektiv sərf edilir.
 
Vaterloo Universitetinin professoru Riçard Hyusonun sözlərinə görə, qadın əzələləri qandan oksigeni daha tez ayırır ki, bu da qadınların aerob sisteminin daha mükəmməl olmasından xəbər verir.
 
Bu, 18 sağlam fəal könüllü üzərində aparılan təcrübə zamanı aşkar edilib (qadın və kişilərin nisbəti 50/50). Bütün könüllülər çox da çətin olmayan tapşırığı — idman “cığırında” qaçışı yerinə yetiriblər.
Davamı →

Ruhi sağlamlığın fiziki yolları

Bəzən bədəni hərəkətə keçirməklə ruhi sarsıntıdan xilas olmaq olur. Çünki hər ikisi arasında çoxlarının fərqində olmadığı güclü əlaqə var. Əgər bu fikir ağlınıza yatmadısa, aşağıdakı məsləhətləri sınaqdan keçirib fərqi gözlərinizlə görə bilərsiniz:

1. Depressiyadan çıxmaq üçün piyada gəzin
Əslində bu tövsiyədən təkcə depressiyada olanlar deyil, həmçinin qüvvətli olmaq istəyən hər kəs faydalana bilər. Piyada gəzmək ən xərcsiz və bəhanə gətirəcəyiniz ən son fəaliyyət növüdür. Araşdırmalar göstərir ki, həftədə 200 dəqiqə, yəni orta hesabla gündə 30 dəqiqə, depressiyadan çıxmağa kömək edir.
Davamı →

Uşağınızla birlikdə idmanın 10 faydası

Valideynlər etdikləri idmanla öz sağlamlıqlarını qorumaqla yanaşı eyni zamanda uşaqlarına da sağlam həyat tərzi keçirmək fikrini aşılamış olurlar. Hər zaman validyeni özünə nümunə götürən uşaq onun faydalı və sevimli vərdişini də təkrarlamağa çalışacaqdır.

Valideynlərin uşaqla birlikdə idmanın aşağıdakı faydaları mövcuddur:
1. İdman sayəsində daha çox vaxt keçirib, daha çox əylənə bilərsiniz.

2. Ailənizin komanda ruhunu inkişaf etdirərsiniz.

3. Onu kompüterin qarşısından qaldırmaq və təbiətə çıxmaq üçün cəlbedici səbəbdir.

4. İdman onu həyatı boyu daha çox özünə inamlı və intizamlı, dərslərinə də eyni intizamla yanaşmağa sövq edəcəkdir.
Davamı →

Tennis oynamağın faydaları

Tennis xanımlara çətin bir idman növü kimi görünə bilər. Tennis çətin görünsə də, nizamlı olaraq məşq edib qərarlı davrandığınızda tennis oynamaq sizə daha sağlam, daha güclü bir bədən qazandıracaq. Qadınlar.Biz`in məlumatına görə, tennislə yenidən canlandığınızı hiss edəcək, oynadıqca çox keyifli bir idman olduğunu görəcəksiniz.

Tennis oynayarkən diqqət edilməli məqamlar:
• Tennis oynamağa başlamadan əvvəl əzələlərinizin və oynaqlarınızın yaxşıca qızındığından əmin olun.
• Oyundan əvvəl, oyun əsnasında və sonrasında kafi miqdarda su için.
• Xüsusilə isti və ya nəmli havalarda, ya da bir saatdan çox tennis oynadığınızda qətiyyən su içməyə laqeyd yanaşmayın.
Davamı →

Velosiped sürmək üçün 15 səbəb

1. Velosiped sürmək bütün bədəni, eləcə də ayaq əzələlərini çox yaxşı işlədir və gücləndirir. Eyni zamanda biləkləri də gücləndirərək, oynaq ağrılarına səbəb olan xəstəliklərin qarşısını alır.

2. Velosiped sürmək ürək sağlamlığına yaxşı təsir edir və xəstəliklərdən qoruyur.

3. Tarazlıq və müvazinət qabiliyyətlərinin inkişaf etməsinə kömək edir.

4. Axşamlar rahat yatmağa kömək edir.  Yuxunu nizama salır.
Davamı →

Hamiləlik dövründə pilatesin faydaları

Pilates axıcı balanslı hərəkətlər və doğru nəfəs alıb-vermə texnikaları ilə bədəndə konsentrasiya, daralma, tarazlıq, eyni zamanda istirahət, dincəlmə təmin edən hərəkətlər toplusudur. Hamiləliyin daha sağlam keçməsi, doğuşun rahat olması üçün pilates etmək tövsiyə olunur. Amma hamilə qadınların həkimlərindən icazə almadan pilates etmələri qəti qadağandır.

Hamilələrin pilatesi fizioterapevt müşayəti ilə etmələri məsləhətdir, əks təqdirdə, hansısa narahatlıqlar və ya xəsarət alma halları baş verə bilər. — Hamilə qadının fiziki və mənəvi cəhətdən daha güclü olmasını təmin edir.

— Hamiləlikdə tez-tez rast gəlinən bel və boyun ağrıları olmaqla əzələ skelet sistemi problemlərinin qarşısını alır.
— Hamiləlik daha rahat və sağlam keçir.
Davamı →

Uşaqları hansı yaşda idmana yönəldək?

İdman bir mədəniyyət olaraq edilməlidir. Övladınız hansı yaşda idmana başlamasından asılı olmayaraq mütləq sağlamlıq müayinəsindən keçməlidir. Bir mütəxəssisi tərəfindən müayinə edilən uşağın, əzələ və skelet sisteminin, seçim edilən idmanı etməyə uyğun olub olmadığına qərar verilməlidir. Əgər uşağınızın müəyyən bir sağlamlıq problemi varsa həkim tərəfindən müəyyən olunub, özünə uyğun olan idman növünün qərarlaşdırılması çox əhəmiyyətlidir.

Uşaqlıq dövründəki idmanlar oyuna istiqamətli olmalıdır. Uşaqlıq dövründə idmana başlayan kəslərlə, irəli yaşda idman etməyə başlayanlar arasında; fiziki, sosial, ruhi və şəxsiyyət inkişafına qədər hər sahədə fərqliliklər var.
Davamı →