Рейтинг
+26.59

Flora

32 üzv, 284 topik

Heyvanın faydaları

  • Flora
Heyva sərt, sarı rəngli, iri, içərisində xırda tumları olan üzəri tükcüklü meyvədir. Bu meyvə xüsusilə A və B vitamini ilə zəngindir. Payızında dəyən meyvələrdən olan heyva mədə və bağırsaqları gücləndirir. Amma çox istifadə qəbzliyə səbəb ola bilər.

Qanı təmizləyir, ürək çırpıntısına faydalıdır. Bronxit və vərəm kimi ağciyər xəstəliklərində öskürəyə qarşı yararlıdır. İnkişaf edən uşaqların sümüklərinin möhkəmlənməsinə kömək edir. o, hər yaşda olan insanların sinir sistemini gücləndirir, mədə-bağırsağı zərərli mikroblardan təmizləyir.Dəriyə və dırnaqlara parlaqlıq qazandırır. 

Heyvadan necə istifadə edilməlidir?
Heyvanı adi halda yemək və həzm etmək çətindir. Bunun üçündə əsasən kompot və ya mürəbbəsinin qəbul edilməsi məsləhət görülür.
Ardı →

Xurmanın faydaları

  • Flora

faydalı xurmaXurmanın vətəni Çindir. XIX əsrin axırlarından bu meyvə bütün dünyada tanınır. Xurma ən xeyirli meyvələrdən biri sayılır.

Xurmanın bütün növləri kalium, maqnezium, dəmir, fosfor, yod  kimi mikroelementlər, A, C,P vitaminlərlə, glükoza və saxaroza ilə zəngindir. Bundan əlavə xurmada karbohidratlar, zülallar, qida lifləri, üzvi turşular, antioksidantlar var.

Antioksidantları xüsusən vurğulamaq lazımdır. Antioksidantlar hava, su, qida ilə birlikdə orqanizmimizə düşən şlakları, toksinləri və s. zərərli maddələri orqanizmdən çıxartmağa kömək edir. Xurma müəyyən bakterisid (bakteriyaları öldürən) xüsusiyyətlərinə malikdir.


Ardı →

Qızılgülün faydaları

  • Flora

     

 

      1. İltihabı aradan qaldırır. Boğaz iltihablarına və badamcıq vəzilərinə qarşı təsirlidir.

     2. Mikroböldürücü təsirə malikdir.
     3. Dəri və dəri xəstəliklərinə qarşı faydalıdır.
     4. Ağız yaralarının sağalmasına kömək edir.
     5. Diş ağrılarını aradan qaldırır.
     6. Qaraciyərin fəaliyyətini nizamlayır.
     7. Öskürəyin qarşısını alır.
     8. Göz iltihablarına qarşı təsirlidir.
     9. Tərləməyə qarşı faydalıdır.
     10. Ürək bulanmasını aradan qaldırır.
     11. Qızılgül yağı dəridəki ləkələri aradan qaldrır. Xüsusilə də doğum ləkələrini.
     12. Allergiyaya qarşı faydalıdır.
     13. Qızılgül suyu temperaturu aşağı salır. Soyuqlaşdırıcı təsirə malikdir.
     14. Qocalmanı gecikdirir.
     15. Baş ağrısına qarşı faydalıdır.
     16. Qızılgül mürəbbəsi həzm prosesini asanlaşdırır.
     17. Qan azlığına qarşı faydalıdır.
     18. Revmatizmaya qarşı istifadə olunur.
     19. Stresi tənzimləyir.
Davamı →

Kokosun faydaları

  • Flora
Dünyanın ən böyük qozu-kokos hesab olunur. Bir kokosun çəkisi 4 kiloqrama qədər ola bilər. Gözəl dadından əlavə, kokosun tərkibində B vitamini, makro və mikro elementlərdə vardır. Kokos mədə bağırsaq yoluna, imunitetə, görmə qabilyyətinə və tiroid vəzinə çox xeyirdir.

Hindistan qozunun (kokosun) həm südünün, həm də suyunun tərkibinin, steroid olmayan iltihab önləyici dərmanlardan qaynaqlandığı və mukozal ereksiyaya qarşı xora önləyici xüsusiyyətlərə sahib olduğu bildirilir. Həmçinin bu meyvə həzm sistemi narahatlıqlarının müalicəsində təsirli hesab olunur. Qəbzlik, kolit, mədə xorası, qusma, qaz kimi narahatlıqlara qarşı effektlidir.

Qurudulmuş hindistan qozunun enerji dəyəri olduqca yüksək olduğundan bu meyvə doyurucu və mükəmməl qidalandırma funksiyasına görə fərqlənir.
Ardı →

Xoşbəxtlik gətirən meyvələr

  • Flora
meyvələr
Tərkibində endorphin olan meyvələr xoşbəxtlik bəxş edir. Bu meyvələr  xoşbəxtlik bəxş etməklə yanaşı, bir çox xəstəliklərdən qoruyur. Həmin meyvələr bunlardır:

Çiyələk: C vitamini olan çiyələk, ifrazat vəzlərini hərəkətə gətirərək bədənə gənclik və qüvvət qazandırır. Yüksək təzyiqin aşağı düşməsinə kömək edir və damarları təmizləyir. Həmçinin, xərçəng xəstəliyinə qarşı mübarizə aparır və böyrəkdə daş əmələ gəlməsinin qarşısını alar. 
Ardı →

Almanın faydaları

  • Flora
alma və alma sirkəsi
Alma və alma sirkəsinin təbii gözəllik və sağlamlıq qaynağı olduğunu bilirdiniz?
Dəri baxımı, saç baxımı, sızanaq, dəridəki ləkələr, köklük və daha nələrə xeyri olan alma tam bir möcüzədir.

 Xüsusilə alma sirkəsi sağlamlıqla parlayan saçlar, ləkəsiz bir dəri və incə, gözəl bir bədənə qovuşmağınız üçün əhəmiyyətli rol oynayar.

Bir stəkan suyun içinə 1-2 xörək qaşığı alma sirkəsi qoyun. İçinə 1 xörək qaşığı bal əlavə edib səhərlər nizamlı olaraq ac qarınına için. Bu arıqlamağa görə ən effektiv üsuldur.
Davamı →

Möcüzəvi Aloe vera

  • Flora
Təbii şəkildə yetişən Aloe veranın faydaları çoxdur və heç bir qorxusuz rahatlıqla istifadə edilə bilər. Bu bitki faydalarına görə möcüzə də adlandırır. Son zamanlarda kosmetologiyada tez-tez istifadə edilən bitkilər sırasındadır. Tərkibindəki minerallar sayəsində dəriyə çox yaxşı təsir edir. 

İltihablara qarşı mübarizə aparırAloe vera
Bədəni qüvvətləndirir
Günəş yanıqları və böcək sancan yerləri tez sağaldır. 
Dərini nəmləndirir və qurumuş dərini yaxşılaşdırıb nəmi balanslayır. 
Dərinin sağalma prosesini tezləşdirir
Aloe veranı sirkə ilə qarışdırıb saç diblərinə çəkildikdə saç tökülməsinin qarşısını alır. 
Yaşlanmanı gecidkirir.
Çox yaxşı təmizləyici olduğu üçün ölü hüceyrələri yox edir və dəridəki məsamələri təmizləyir. 
Dəridəki toksin və artıq çirkləri yox edərkən tərkibində olan mineral və amino turşuları ilə dərini qidalandırır və yeni hüceyrələrin yaranmasını təmin edir. 
Antivirus təsirə malik olduğu üçün uçuq kimi yaraları maksimum 3 gündə sağaldır. 
Eqzamaya qarşı da istifadə edilir. 
Quru dərilərdə nəmləndirici kimi istifadə edilir. 
Əl və ayaqlarda quruluğu aradan qaldırır.
Qıcıqlanan dərilər üçün də faydalıdır. 
Sızanaq və qara nöqtələrlə mübarizədə güclü təsirə malikdir.
Davamı →

Mandarin (naringi)

  • Flora

mandarinBu meyvənin insan səhhəti üçün böyük xeyiri şübhəsizdir. Mandarin C, B1 və B2, P, K, D vitaminləri, A provitamini, efir yağları, orqanik turşular və s. ilə zəngindir.

Bundan əlavə mandarində kalsium, maqnezium, kalium kimi insan orqanizmi üçün çox vacib olan mikroelementləri var. Bütün sitrus meyvələri kimi, mandarin da hətta uzun müddət saxlandıqda belə öz faydalı xüsusiyyətlərini itirmir.

Mandarin maddələr mübadiləsi proseslərini yaxşılaşdırır, iştahanı və immuniteti artırır, qan damarların divarlarını möhkəmləndirir, ateroskleroz xəstəliyi ilə mübarizədə kömək edir.

Mandarində olan xüsusi aminoturşular var ki, bronxları selikdən təmizləməyə kömək edir.


Ardı →

Narın faydaları

  • Flora

narTövratda və Quranda adı çəkilən nar insan üçün ən xeyirli bitkilərdən biridir. Nar vitamin (A, C, B, P,E) və mikroelementlərlə (kali, kalsium, yod, mis, dəmir və s.) olduqca zəngindir.

Narda olan antioksidantlar orqanizmdə yaranan müxtəlif zərərli maddələrlə (şlaklar, toksinlər) mübarizə aparmağa kömək edir, orqanizmi cavanlaşdırır. Tədqiqatçılar narın xərçəngin profilaktikasında böyük rolu olduğunu sübut edirlər.

Nar insanın ürək-damar, mədə-bağırsaq, immun və s. sistemlərinə çox müsbət təsir edir, qanda hemoqlobinin səviyyəsini artırır. Nar qurdqovucu təsirə malikdir.

Nar qan təzyiqini və qanda olan qlyükozanın səviyyəsini aşağı salır və bu səbəbdən nar hipertonik və diabetiklər (təbii ki, az miqdarda və turş sortlar) üçün çox xeyirlidir.


Ardı →

Qarpız

  • Flora

qarpızQarpız su (çəkinin 80%-nə qədər), fruktoza, saxaroza, mikroelementlər və təbii sellülozdan ibarətdir. Fruktoza qlyükozadan fərqli olaraq hətta şəkərli diabet xəstəliyindən əziyyət çəkən insanlara heç bir mənfi təsir etmir.

Qarpızı təbii sidikqovucu adlandırırlar ki, o insan orqanizmini daxildən sözün tam mənasında “yuyur” və bu səbəbdən ürək, damar və oynaq xəstəliklərindən əziyyət çəkən insanlara çox faydalıdır.

Qarpız qara ciyər üçün çox xeyirlidir. Qarpız şirəsi qara ciyərə orqanizmdən toksinləri yuyub aparmaq üçün kömək edir.

Qarpızın tumları bağırsaqları qurdlardan təmizləyir.


Ardı →