Heydər Əliyevin ailə şəkilləri

Bugün Heydər Əliyevin doğum günüdür.Onun həyatı haqda məqalə yazmağa vaxt tapmadım.Amma onun qeyri-standart şəkilləri məncə çoxlarına maraqlı olar.bəzi şəkillər unikaldır,onları başqa yerdə görməmisiniz. Şəkillərin hamısına və böyük ölçüdə albomda baxa bilərsiniz.

 

13 şərh

Dior
ALLAH rəhmət eləsin.ALLAH o biri dünyasın versin.
Freddie
Onsuzda ümumbəşərliderin şəkillərinə google-da və dövlət saytlarında baxmışıq. Sənin burda yüklədiyin şəkilləri də görmüşük. Fenomen şəxsiyyətin həyatı haqqında, onun xidmətləri haqqında qısaca yazsaydın daha yaxşı olardı. Vaxt tapmamısansa o sənin problemindir, bizim yox...Plyus qazanmağın dərdindən tez-bazar şəkilləri yükləmisən. Heydər Əliyev kimi dahi insan, Azərbaycan tarixinin qürurudur!!!
papatürk

Orda elə şəkillər var ki,heç yerdə yoxdur,onu heç vaxt görə bilməzsiniz.Bu bir.İkincisi də hər kəs əlindən gələni edir.Siz yaxşısını nümunə kimi edin,biz də öyrənək.Problemlərim sizi ilgiləndirməsə yaxşı olar.Hörmətlə.

mr13
Burda olan bütün şəkillər mənim arxivimdə var və doğurdan da heç kəsdə olmayan şəkillərdə var məndə. Lider TV-də işləyərkən yığdığım arxivdə.
Leyla
məndə onun orijinal,böyük həcmdə olan şəkilləri var.İnanmıram ki,kimdəsə olsun.
bankir
Elə danışırlar ki,elə bil Heydər Əliyevin şəxsi fotoqrafları olublar:-)
mr13
Məsələn məndəki bəzi fotoları Heydər Əliyev Sumqayıta gələndə atam («Azərkimya» konserninin fotoqrafıdır ) çəkib. o şəkillər təbii ki, heç kimdə (və ya demək olar ki, heç kimdə) yoxdur.
Nailə_Rzayeva
Məncə burada mübahisəyə ehtiyac yoxdur:) Şəxsən mən bu şəkillərin bir çoxunu görməmişəm, çünki heç vaxt Google-da axtarmaq fikrində olmamışam. Burada gördüm və mənimçün maraqlı idi…
Freddie
Bunların hamsı paparazzi imiş ki...





O cür maraqlı post yazmışam. Heç kim maraqlanmır… Bizim millətin qanındadı e bu şou-biznes...
mr13
təpəgöz
Bir dənə fotopost hazırla,əladır.Xüsusilə indiki cənab prezidentimizi qətiyyən belə təsəvvür etmirdim.
papatürk
Kimdə Heydər Əliyev haqqında maraqlı şəkillər varsa qalereyada yerləşdirsin.sən demə məndən başqa adamların da şəkillərə dostupu varmış…