Çay dəsgahları

Çay dünyada ən çox sevilən içkilərdəndir. Amma onun hazırlanmasına, tərtibatına və təqdim edilməsinə dair təsəvvürlər tamamən fərqlidir.

Yaponiya
 
“Matça” yüksək keyfiyyətli yaşıl çayın xırda doğranmış yarpaqlarından hazırlanır.  

Hindistan

Şəkildə — “carcilinq” çayıdır. Onu Hindistanın dağlıq sahəsi Himalayda becərirlər.

Böyük Britaniya

Britaniyalılar qara çaya süd əlavə etməyi sevirlər.

Türkiyə

Çay incəbelli stəkanda qənd ilə verilir.

Tibet

Tibet çayını süd, yağ və duz ilə hazırlayırlar. Dadı bir qədər acıdır.

Mərakeş

Burada nanəli yaşıl çayı çox sevirlər.

Honkonq

Çaya qatılaşdırılmış şirin süd əlavə edirlər, soyuq halda və ya içinə buz parçaları əlavə edərək içirlər.

Tayvan

Bu çay həm isti, həm də soyuq halda təqdim edilə bilər, ən əsas tapioki topcuqlarıdır.

ABŞ

Burada şəkərli və limonlu qara çayı sevirlər. Zəriflik üçün soda əlavə etmək olar.

Rusiya

Ən sevimli çay növü qaradır. Həm də mümkün qədər tünd olmalıdır.

Pakistan

“Masala” çayı ədviyyat və yağ ilə dəmlənir.

Tailand

Burada çay müxtəlif bitkilərdən, süd və buzdan hazırlanır.

Çin

Çinlilərin sevimli çayı “puer”dir. Bu çay sıxılmış kub və ya kürə şəklində satılır.

Misir

Burada şəkərsiz qara çay sevilir. Toylarda gibiskusdan hazırlanmış çay verilir.

Monqolustan

Monqolustanda çayı yastı metal qazanda süd və duzla dəmləyirlər.

Argentina

Argentinalıların sevdiyi mate çayı vitamin və natioksidantlarla zəngindir.

CAR

Burada al-qırmızı və yumşaq çaya üstünlük verirlər.

Mavritaniya

Mavritaniyada çayı üç fincanda içirlər.

Malayziya

Köpüklü şəkər və süd qarışdırılmış qara çay. Onu desert əvəzinə soyuq halda içirlər.

Küveyt

Küveytdə hil və zəfəranla dəmlənmiş qara yarpaq çay içilir.

Qətər

Bu ölkədə çayı süd və şəkər ilə iki dəfə qaynadırlar.

adme.ru 

 

0 şərh