Əli İnsanovun imarəti

Azərbaycanın keçmiş səhiyyə naziri Əli İnsanovun ağıllı olmadığını sübut etmək üçün heç nə lazım deyil.Sadəcə bu şəkillərə baxmaq bəs edir. Bu cür evi-eşiyi olan adamın oğlu ağlı yoxdur ki bu cür imkanı əlindən qaçırdıb.

Əli İnsanovun evi Əli İnsanovun sarayı
keçmiş səhiyyə naziri Əli İnsanovun evi

Əli İnsanov (keçmiş nazir) lüks ev,dəbdəbəli və təmtəraqlı ev
saray,imarət,lüks ev ən bahalı evlərdən biri,çox baha ev
şah sarayı kimi bir ev
Əli İnsanovun lüks mənzili
bahalı villa
milyonerin evi,milyonerlərin yaşadığı mənzil
yataq otağı
milyoner adamlarin evi: hamam
Əli İnsanov,nazirin evi

 

23 şərh

ilham

Yazıq Hippokrat

Rovsen
Yenə türmə,yenə qazamat,
Ay brat,ay brat…
şərh silinmişdir
ilham
Paxıllıq? Allah eləməsin ki mən Əli İnsanova paxıllıq edim. Camaatın pulunun hesabına ev tikib özünə. Pis adamın nəyinə paxıllıq edirəm?Sən də salamat qal.
lala_askerova
PAH GUYA SEN NAZİR OLSAN ZABRTDA 1 OTAQLİ DAXMADA YASAYARSAN DE AYİBDİ E AYİB… O BİR OLKEDE NAZİR İDİ… ELBETTE BU CUR YASAMAGA HAQQİ OLUB…
lala_askerova

İSRAFİL BEYLE RAZİYAM… KİM İSTEMEZ BELE EVİ OLSUN???ELBETTE PAXİLLİQDAN PİSLEYİR PİSLEYEN… İKİNCİSİ DE Kİ ELİ İNSANOV HER HALDA NAZİR İDİSE DEMEK Kİ BUNA LAYİQ SAVADİ AGLİ VAR İDİ...ALLAH SEBR VERSİN ONA!AMİN!

Türkəl
Cinayətkarı necə müdafiə edə bilirsiz?
Bakinets
Poliklinikalar,xəstəxanalar it günündədi. Bu isə özünə saray tikib.Haram pulun axırını fikirləşmək lazım idi
lala_askerova
BU HARAMDİ YAXSİ… BES OKTAY SİRELİYEV HARA BAXİR???? GUYA Kİ DUNYANİ DUZELDİB????
bankir
Oqtay Şirəliyev dünyanı düzəltməsə də,daha ağıllı hərəkət edir.
bankir
Əli İnsanovun oğlunun bura nə dəxli var? Bu cür evi-eşiyi olan adamın oğlu yoxdur sözünün yeri yoxdur. O qədər milyoner adamlar var ki uşaqları bir qəpik də rüşvət vermir. Ataya görə oğlunu da pisləmək olmaz.
ayxansevda
toxun acdan ne xeberi var yazıq kasıb biri çörək pulu tapmır, biri də bilmir pulu nəyə xərcləsin.
lala_askerova

Ag YALANADI!!! BU ELI INSANOVUN IMARETI DEYIL!!!!AMERIKADA BIR EVDIR. BU DA SUBUT


www.youtube.com/watch?v=D7GW8TYCEG4&feature=relmfu BELKE NICKI MINAJ ELI INSANOVUN EVINDE KLIP CEKDIRIB???AYIB OLSUN XEBERI QOYANA DA BUNU BURA BILMEDEN YERLEWDIRMEYE ICAZE VERENE DE!!!!

Nonsense

Bir-birini qırmaq lazım deyil. Bu ev Amerikada deyil, nə də Niki'nin o ürəkbulandırıcı klipi bu evdə çəkilməyib. Ev Zimbabvenin çox hörmətli prezidenti Robert Mugabe'ə məxsusdur, özü də Xarare şəhərindədir. İnşasına 26 milyon$ pul sərf olunub. Şükür bizim zəlilərə, Robert onlardan da betər imiş, o qədər adamın xəstəlikdən, acından qırıldığı bir ölkədə bu boyda evdə oturub kef çəkmək hər kişinin işi deyil e!
Əminəm ki, İlham bunu bilmədən yerləşdirib, günah bizim saytlardadı, əvvəldən bu cür səhvə yol veriblər deyə, google'da axtarış verəndə də, bu şəkillər çıxır.
P.S.Maraqlıdır, görəsən, yuxarıda lezvalanan qaqaş (soyadı İnsanov olduğuna görə, yəqin qohum-əqrəbalarındandır) niyə day-dayıgilə gedib ev-eşiyinə «xeyirli olsun» deməyib ki, bir bu şəkilləri də görəndə bu evin o ev olmadığını buralarda yazsın?!
http://homesoftherichest.wordpress.com/2008/12/31/zimbabwe-president-robert-mugabes-outrageous-palace/

Türkəl
Əla tapıntıdır Lalə xanım. Kaliforniya ştatında yerləşən bu malikanədə yalnız Nicki Minaj və Drake cütlüyünün «Moment 4 Life» klipi deyil, həmçinin Lady Gaga'nın «Paparazzi» klipə də çəkilib:
i54.tinypic.com/nyu1e0.jpg
i56.tinypic.com/juffit.jpg

Bu da Los Angeles şəhərində yerləşən və 25 milyon dollara yaxın qiyməti olan həmin ev barədə detallı məlumatlar:
www.trulia.com/property/3001605780-10451-Revuelta-Way-Los-Angeles-CA-90077

İlham bəyin izahatı çox maraqlı olacaq.

p.s. Bu sübutlar heç kəsi Əli İnsanovun cinayətkar olması barədə fikrinə təsir göstərə bilməz.
Nonsense

Düzdür, Türkel, axtardım, 100% Yutada Salt Lake Cityədədir, Senator Menni Villar'a məxsusdur. Amma Niki məsələsinə təzədən diqqətlə baxmaq lazımdır, çünki mənə fərqli gəldi.
http://www.youtube.com/watch?v=IEAqQjixudc milləti (mən də daxil olmaqla), bu video çaşdırıb.
http://www.snopes.com/photos/architecture/belairmansion.asp snopes'da isə bunun səhv olduğunu deyirlər. Amma heç orda da tam təsdiqlənmir.

Türkəl
Mugabe yoxsa Lady Gaga!? Zimbabwe yoxsa California!? 26 milyon yoxsa 25 milyon!? Nonsense yoxsa Türkəl?! Flora yoxsa İlhamə!? ÇOX MARAQLI OLACAQ!!!!!!
Nonsense
Nonsense'in internetdəki uzun-uzadı axtarışlardan sonrakı son qərarı: snopes.com'la razılaşıram. Əli İnsanovun evi kimi təqdim olunan ev Yuta ştatındadır və yuxarıda adı çəkilən senatora məxsusdur. Lady Gagayla Nicki Minajın klipi isə Türkel deyən yerdə çəkilib, Bel-Airdə, yəni bu şəkillərlə əlaqəsi yoxdur. Əgər klip yuxarıdakı şəkillərdəki evdə çəkilmiş olsaydı, onda eyni yataq dəstinin qızılı rəngi yerinə niyə ağ rəngi istifadə olunsun ki?
Əlavə olaraq, wikipediada Paparazzi ilə bu klipin eyni yerdə çəkildiyi deyilir və başqa mənbələrdə Nicki Minajın klipinin çəkildiyi yer barədə heç nə yoxdur, Paparazzinin isə Bel-Airdə çəkildiyi göstərilir.
Beləliklə, nə Lady Gaga, nə də Mugabe, nə Kaliforniya, nə də Zimbabve!
NONSENSE-1
TÜRKEL- oooooooops! Fail :D
Nonsense

Son qərarımı da dəyişdim, ev eynidir, çəkim arxası şəkillərdə hətta eyvanın məhəccəri də eynidir. Onda belə çıxır ki, ya klip senatorun evində çəkilib (ki, bu çox gülünc olardı), ya da snopes səhv yazıb. Amma hər halda hər iki variant ağlasığmazdır.
İşimə-gücümə bax e! Türkel, bu evin harda olduğunu tapmaq sənə əmanət. Sabaha məni ora dəvət eliyiblər, bilmirəm necə gedim :)

Türkəl
Ay qız sən oxumağı bacarırsan? Sənin çox hörmətli snopes.com saytında yazılıb ki (axırıncı abzas), bu imarət mənim yuxarıda qeyd etdiyim kimi Los Angeles şəhərində, imkanlıların yaşadığı məhşur Bel-Air rayonunda yerləşir. Sayt haqlıdır, şəkillər Filippin sentaorunun evində çəkilməyib. Ümumiyyətlə bu evin Ledi Minaja, Dreyk Qaqaya, Roberto Baccoya Mugabeyə və ya Stalinə məxsus olub-olmamasının bizə aidiyyatı YOXDUR. Əsas odur ki, bu ev Əli İnsanovun DEYİL. Yek kəlmə! ВСЁ! Nuff said!
Nonsense
Hahaha! Gül kimi mənbə tapmışam, düz-əməlli oxumamışam. Səbirsizlik belədi də! Snopesda axtarışda Mugabe yazmışdım deyə, heç məsələnin nəolduğuna da baxmamışam.
Hər halda axtarmağa dəyərdi. Ən azından öyrəndim ki, Zimbabvenin prezidenti Mugabedir. Bir də dərs aldım ---> İnternet----> BULLSHIT!!! Hər mənbəyə güvənmək olmaz!
İndi də ağlıma bilirsən, nə taxıldı qaldı, bəs Əli İnsanovun evi əsləndə necədi? :D
ilham
Günah mənim boynuma. Əli İnsanovun deyilmiş ev.Amma onun evi hər halda bundan pis olmaycaq.Bəlkə də bundan da yaxşıdır. Ona görə heç nəyə dəymirəm.
Habil

Guya  bu biri  memurlarin bele  imareti  yoxdu??????   Guya  bunla  dovleti  sokmurler??  Hamisi  eyni  bezin qiragidirlar..Hamisi  bu  milletin  dushmenleridirler...Biz  hele  de  milli  dovletimizi  qura  bilmemishik  cenablar...Milli  dovleti  Memmedemin  Resulzade  qurmushdu...Serheddlerini  de  qoruya  bilmedik...Satkinlar  iceriden  yeyirler  bizi..Tek  qarabag  deyil  Baki  da  bu  deg  esaretdedir..Biz  gormesekde  ushaglarimiz  gorecek(  ALLAH  elemesin)  bunlarin  hansi  ideya  ugrunda  calishdiqlarini