Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Müharibə uşaqları

Müharibə uşaqlarını tanıyırsız? Sərhəddə, erməni əsgər postundan 1 km məsafədə yaşayan soydaşlarımız üçün həyat davam edir. Onlar hər kəs kimi sevirlər, evlənirlər və sonunda həyata bir körpə, bir dünya gətirirlər. O dünya ki, həyatın acısına-şirininə baxmadan uşaqlığını yaşayaraq böyüyür... 

Sizi onlarla fotojurnalist Famil Mahmudbəylinin fotokameranın yaddaşına həkk etdiyi görüntülərlə tanış edəcəyik. 
Fotolar erməni postundan 1 km məsafədə yerləşən Tovuz rayonunun Ağdam kəndində, Agdərənin Markuşevan cəbhə bölgəsi ilə üzbəüz kənddə çəkilib. 

Ardı →

Qeyri Adi Tikililər - 20 fotoşəkil

Piza qülləsi əyilməyə başlayanda bu qlobal memarlıq üçün təsadüfi və çox uğurlu bir meyilə çevrildi. Çünki, Piza qülləsi ən məşhur turistik yerlərdən biri oldu və müxtəlif ölkələrdən milyonlarla xarici və yerli turisti özünə cəlb etdi. Bununlada asimmetrik, qeyri-adi strukturları qurmaq yeni trend olmağa başladı. Hal-hazırda texnologiyalar imkan verir ki, memarlar öz təxəyyül güclərini ortaya qoysun və bütün dünyada səs gətirəcək unikal binalar inşa etsin. Bu yazıda mən sizə bu cür qeyri adi tikililərin ən unikal formalarını nümayiş etdirəcəm.   

Crooked House (Sopot, Polşa)


Ardı →

Hipsterləşdirilmiş Məşhurlar

İsrailli illüstrator rəssam Amid Şimoni tarixdə özünə yer etmiş məşhur siyasətçiləri hipsterləşdirib. Sənətçi layihəyə çox kreativ ad seçimi də edib: “Hipstory”. İfadə “Hipster” və “history” sözlərinin hibridindən ortaya çıxıb. 

1. Vladimir Lenin


Ardı →

Göz oxşayan Azərbaycan

Təbiəti sevirəm, elə bu səbəbdən hardasa 1 il əvvəl (daha dəqiqi 22.09.13) ən çox sevdiyim mənzərələri toplayıb topik halında nəşr etmişdim. Topikdə dünya ölkələrindən ən çox bəyəndiyim mənzərələr toplanmışdı. Və o topikə gələn bir irad nəticəsində (bizim özümüzdə bunlardan da gözəl mənzərələr var) bu topiki hazırlamaq qərarına gəlmişdim. İnternetdə gəzdim, dolaşdım… qarşıma çıxan ən gözəl şəkilləri bu topikə yığdım. Müəyyən vaxt aldı, amma yenə də etiraz edib, yox bizim bölgədə lap gözəl görüntülər var desəniz, sizə iki təklifim olacaq:

1. Bacarırsınızsa, şəkli topikin şərhinə əlavə edin;
2.
Alınmırsa, şəxsi mesajla mənə göndərin topiki redaktə edib əlavə edim.

Məqsədim, ölkəmizin ən gözəl yerlərini bu topikdə görüb gözlərimizi "şənləndirməkdi". :)

Bakı


Ardı →